Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR Administrator/ HR Specialist
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 eur fix plus k tomu navyše motivačná variabilná zložka mzdy
od 1000 eur fix plus k tomu navyše motivačná variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na našu pobočku v Bratislave hľadáme posilu na pozíciu HR administrátor/ HR špecialista. Hľadáme človeka s predchádzajúcimi skúsenosťami na pozícii HR specialist, Personalista, ktorý sa chce ďalej kariérne rozvíjať v prostredí medzinárodnej spoločnosti.
Hlavné pracovné povinnosti:
-vykonáva všetky potrebné aktivity spojené so zamestnávaním dočasne pridelených zamestnancov v súlade s platnou legislatívou
-pripravuje pracovno-právnu dokumentáciu pre zamestnancov
-udržiava a kompletizuje osobné zložky zamestnancov
-spracúva podklady pre mzdy mzdy, spracúva dochádzky zamestnancov
-rieši požiadavky a poradenstvo pre dočasne pridelených zamestnancov
-pripravuje podklady pre fakturáciu služieb
-zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
-komunikuje s verejnými inštitúciami
-zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientmi
-proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
-spolupracuje a podporuje nadriadeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
-vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Hlavné pracovné povinnosti:
-vykonáva všetky potrebné aktivity spojené so zamestnávaním dočasne pridelených zamestnancov v súlade s platnou legislatívou
-pripravuje pracovno-právnu dokumentáciu pre zamestnancov
-udržiava a kompletizuje osobné zložky zamestnancov
-spracúva podklady pre mzdy mzdy, spracúva dochádzky zamestnancov
-rieši požiadavky a poradenstvo pre dočasne pridelených zamestnancov
-pripravuje podklady pre fakturáciu služieb
-zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
-komunikuje s verejnými inštitúciami
-zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientmi
-proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
-spolupracuje a podporuje nadriadeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
-vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- možnosť získať cennú prax v personálnej agentúre
- práca v priateľskom kolektíve
- možnosti kariérneho rastu a sebarealizácie
- motivačný systém odmeňovania
- školenia, tréningy
- team-buildingové aktivity
- multisport karta
- callio stravná karta plne hradená zamestnávateľom
- 5 dní Sick Days
- príspevok na jazykovú výučbu
- DDS
- možnosť získať cennú prax v personálnej agentúre
- práca v priateľskom kolektíve
- možnosti kariérneho rastu a sebarealizácie
- motivačný systém odmeňovania
- školenia, tréningy
- team-buildingové aktivity
- multisport karta
- callio stravná karta plne hradená zamestnávateľom
- 5 dní Sick Days
- príspevok na jazykovú výučbu
- DDS
Informácie o výberovom konaní
POSTUP:
1. Zaslať CV na mailovú adresu
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát
1. Zaslať CV na mailovú adresu
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme interne pre našu spoločnosť.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme interne pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-SŠ/ VŠ vzdelanie - ekonomické zameranie
-prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, Personalista, HR specialist, HR generalist, Payroll Accountant
-skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
-znalosť zákonníka práce - podmienkou
-skúsenosť s komunikáciou s klientmi
-komunikatívnosť, proaktivita, precíznosť, flexibilita, multitasking
- MS Office - Excel -pokročilá úroveň
-prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, Personalista, HR specialist, HR generalist, Payroll Accountant
-skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
-znalosť zákonníka práce - podmienkou
-skúsenosť s komunikáciou s klientmi
-komunikatívnosť, proaktivita, precíznosť, flexibilita, multitasking
- MS Office - Excel -pokročilá úroveň
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3575806
Megjelentetés dátuma: 21.1.2019
2019-01-21
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Cég: Talent Solutions - ADECCO
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1000 eur fix plus k tomu navyše motivačná variabilná zložka mzdy