Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Hľadáme špecialistu kontroly klientov
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 Eur mesačne v závislosti od skúseností kandidáta
od 1000 Eur mesačne v závislosti od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máte obchodného ducha a baví Vás svet finančných trhov toto je výzva pre Vás. Čaká Vás spolupráca s front officom v dynamickom prostredí ale aj tieto zodpovednosti:
- Každodenná kontrola procesov
- Budete kontaktnou osobou pre stakeholdrov
- Testovanie a vylepšovanie procesov
- Štandarizácia procesov
- Každodenná kontrola procesov
- Budete kontaktnou osobou pre stakeholdrov
- Testovanie a vylepšovanie procesov
- Štandarizácia procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Team buildingové aktivity
- Vzdelávacie a jazykové kurzy
- Príspevok pri narodeninách, svadbe, narodení dieťaťa
- Vzdelávacie a jazykové kurzy
- Príspevok pri narodeninách, svadbe, narodení dieťaťa
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Medzinárodná spoločnosť
Medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vynikajúca znalosť anglického jazyka písmom aj slovom C1
- Excelentné komunikačné a organizačné zručnosti
- Predošla skúsenosť vo finančnom sektore
- Excelentné komunikačné a organizačné zručnosti
- Predošla skúsenosť vo finančnom sektore
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3455432
Megjelentetés dátuma: 6.12.2018
2018-12-06
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Cég: Talent Solutions - ADECCO
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1000 Eur mesačne v závislosti od skúseností kandidáta