Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívna podpora Underwriterov
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 Eur (v závislosti od skúseností)
od 1000 Eur (v závislosti od skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti v administratíve a hľadáš novú výzvu? Máš pozitívny vzťah k Excelu? Cheš sa stať súčasťou medzinárodného tímu underwriterov? Tak si rozhodne náš človek a neváhaj nám poslať svoje CV!
Tvojou náplňou práce by bolo:
- administratívna podpora pre underwriterov
- spravovanie toolov
- zmena toolov, ich správne nastavenie
- pridávanie a vytváranie prístupov interným ako aj externým klientom
- reportingové úlohy
- zastupovanie underwriterov v rôznych globálnych projektoch
-ad-hoc úlohy
Tvojou náplňou práce by bolo:
- administratívna podpora pre underwriterov
- spravovanie toolov
- zmena toolov, ich správne nastavenie
- pridávanie a vytváranie prístupov interným ako aj externým klientom
- reportingové úlohy
- zastupovanie underwriterov v rôznych globálnych projektoch
-ad-hoc úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť poskytuje široké portfólio zamestnaneckých benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Medzinárodná spoločnosť.
Medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pošli nám svoje CV ak:
- máš aspoň 2 roky skúseností v administratíve
- ovládaš Excel na pokročilej úrovni
- vieš plynule po Anglicky
- si tímový hráč
- máš rád nové výzvy v živote
- máš aspoň 2 roky skúseností v administratíve
- ovládaš Excel na pokročilej úrovni
- vieš plynule po Anglicky
- si tímový hráč
- máš rád nové výzvy v živote
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3420491
Megjelentetés dátuma: 17.8.2018
2018-08-17
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, Back office špecialista, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Talent Solutions, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1000 Eur (v závislosti od skúseností)