Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Zákaznícky servis - logistika
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Kechnec
Kechnec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1100€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe
800 - 1100€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
NÁPLŇ PRÁCE:
- monitorovanie tvorby dodávok a riadenie dopravy
- riadenie zákazníckych portálov a znalosť požiadaviek
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi, riadenie pohľadávok zákazníkov
- evidencia a spracovanie obalov
- analýza dopytu pre prehľad prijatých objemov od zákazníka
- evidencia prijatých objednávok prostredníctvom systému SAP a následné plánovanie
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodania a prípadné riešenie otázok
- príprava podkladov a administratívy zásielok
- komunikácia s exportnými pracovníkmi
- zabezpečenie a rezervácia dopravy
- kontrola správnosti dodaného množstva
- pravidelne sledovanie dodávky a vyriešenie nezrovnalostí/problémov
- vytvorenie, evidencia a monitorovanie príkazov a objednávok v systéme SAP
- analýza počtu prepráv (v rôznych kategóriách) za určité obdobie a následná optimalizácia a zefektívnenie
POŽIADAVKY:
- ukončené VŠ vzdelanie
- min. 2 roky skúseností s customer service (zákaznícky servis)
- pokročilá znalosť Nj slovom aj písmom - B2
- znalosť Aj / Fj (min. mierne pokročilá úroveň)
- PC zručnosť ( MS office, Excel, PowerPoint)
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- záujem pracovať v tíme
- flexibilita
- monitorovanie tvorby dodávok a riadenie dopravy
- riadenie zákazníckych portálov a znalosť požiadaviek
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi, riadenie pohľadávok zákazníkov
- evidencia a spracovanie obalov
- analýza dopytu pre prehľad prijatých objemov od zákazníka
- evidencia prijatých objednávok prostredníctvom systému SAP a následné plánovanie
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodania a prípadné riešenie otázok
- príprava podkladov a administratívy zásielok
- komunikácia s exportnými pracovníkmi
- zabezpečenie a rezervácia dopravy
- kontrola správnosti dodaného množstva
- pravidelne sledovanie dodávky a vyriešenie nezrovnalostí/problémov
- vytvorenie, evidencia a monitorovanie príkazov a objednávok v systéme SAP
- analýza počtu prepráv (v rôznych kategóriách) za určité obdobie a následná optimalizácia a zefektívnenie
POŽIADAVKY:
- ukončené VŠ vzdelanie
- min. 2 roky skúseností s customer service (zákaznícky servis)
- pokročilá znalosť Nj slovom aj písmom - B2
- znalosť Aj / Fj (min. mierne pokročilá úroveň)
- PC zručnosť ( MS office, Excel, PowerPoint)
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- záujem pracovať v tíme
- flexibilita
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchod, logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3386637
Megjelentetés dátuma: 6.9.2018
2018-09-06
Régió: Kechnec Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Talent Solutions - ADECCO
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 800 - 1100€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe