Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívna podpora pre produktových špecialistov
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 € (v závislosti od skúseností)
od 1000 € (v závislosti od skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš novú výzvu v dynamickom prostredí? Zaujímaš sa o vývoj produktov a zákaznícku spokojnosť? Baví ťa administratíva? Tak neváhaj, pošli svoje CV a staň sa súčasťou medzinárodného tímu!
Tvojou úlohou bude:
- manažovanie procesu schvaľovania dokumentácie
- manažovanie interných klientov za účeľom napĺňania dohodnutých cieľov
- nastavovanie procesov a podpora pri vytváraní reportov
- zadefinovanie nového produktu
- monitorovanie SLA a kvality služieb
- pomoc pri ad-hoc úlohách
Tvojou úlohou bude:
- manažovanie procesu schvaľovania dokumentácie
- manažovanie interných klientov za účeľom napĺňania dohodnutých cieľov
- nastavovanie procesov a podpora pri vytváraní reportov
- zadefinovanie nového produktu
- monitorovanie SLA a kvality služieb
- pomoc pri ad-hoc úlohách
Zamestnanecké výhody, benefity
Firma poskytuje široké portfólio zamestnaneckých benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Medzinárodná spoločnosť.
Medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pošli nám svoje CV ak máš:
- prax z administratívy minimálne 2 roky
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (ďalšie cudzie jazyky sú výhodou)
- multitasking
- orientácia na zákazníka a detail
- MS Office na pokročilej úrovni
- prax z administratívy minimálne 2 roky
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (ďalšie cudzie jazyky sú výhodou)
- multitasking
- orientácia na zákazníka a detail
- MS Office na pokročilej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3299210
Megjelentetés dátuma: 9.7.2018
2018-07-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Talent Solutions - ADECCO
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1000 € (v závislosti od skúseností)