Shift supervisor - vedúci zmeny -nástup ihneď

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď ( dohodou )
Mzdové podmienky (brutto)
od 1100 € ( upresnené na osobnom pohovore )

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme posilu do tímu, ktorý zastrešuje projekt pre nášho významného klienta - na pozíciu SHIFT SUPERVISOR.

Náplň práce:
- zodpovednosť za novonastúpených agentúrnych zamestnancov a adaptačný proces
- zodpovednosť za oblasť BOZP
- sledovanie dochádzky agentúrnych zamestnancov
- vystavovanie potrebných potvrdení
- nepriame vedenie agentúrnych pracovníkov
- riešenia ad hoc problémov agentúrnych zamestnancov
- pravidelné porady s tímom
- úzka kooperácia s tímom spoločnosti
- pravidelný reporting
- práca na ranné a nočné smeny ( NUTNOSŤ vlastnej dopravy na pracovisko )

Zamestnanecké výhody, benefity

- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- príjemné pracovné prostredie
- príspevok na jazykový kurz
- tím úžasných kolegov
- bohatý systém benefitov
- možnosť kariérneho rastu
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- MULTI sport karta
- príspevok do III. piliéra
- po odpracovaní 1.roka darčekové poukazy

Informácie o výberovom konaní

CV zasielajte výhradne na mailovú adresu [email protected] a do predmetu uveďte názov pracovnej pozície. Vzhľadom na vysoký počet uchádzačov, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme do interného stavu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/ VŠ vzdelanie
- AJ - na komunikatívnej úrovni -(denné porady a reporting v AJ)
- prax v HR oblasti na pozícii : Koordinátor, Recruiter, Náborár - výhodou
vítané sú aj :
- znalosť problematiky dočasného pridelenia
- znalosť zákonníka práce
- skúsenosť s komunikáciou s klientami
- skúsenosť s manažovaním náborových projektov
- skúsenosť s vedením a rozvojom tímu zamestnancov
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
- drive a energia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3296482  Megjelentetés dátuma: 5.8.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1100 € ( upresnené na osobnom pohovore )