Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny asistent na finančnom oddelení s plynulým AJ a FJ (aj pre absolventov)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1000 € (Depending on specific qualifications and experience this position will pay from approximately € 12,000,- gross per year. The effectively paid salary can be higher and depends on your skills and professional experience.)
1000 € (Depending on specific qualifications and experience this position will pay from approximately € 12,000,- gross per year. The effectively paid salary can be higher and depends on your skills and professional experience.)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave, hľadá šikovných ľudí, ktorí si chcú vybudovať kariéru v oblasti financií. Hľadáme človeka, ktorý chce naštartovať svoju kariéru a ovláda anglický a francúzsky jazyk.
Tvoja náplň práce bude obsahovať:
- spracovanie došlých faktúr, kontrola údajov
- transformácia faktúr z papierovej formy do interného systému
- identifikácia problémov (napr. keď systém chybne vyhodnotí údaje) po transformačnom procese a ich následná oprava
- spolupodieľanie sa na tvorení a úprave systému transformácie, zlepšovanie procesov
- komplexné spracovanie došlých platieb, dodávateľských faktúr, monitoring finančnej dokumentácie a overovanie správnosti faktúr
- úzka spolupráca a komunikácia s ostatnými finančnými oddeleniami, príprava reportov
- komunikácia so zahraničnými klientmi
Tvoja náplň práce bude obsahovať:
- spracovanie došlých faktúr, kontrola údajov
- transformácia faktúr z papierovej formy do interného systému
- identifikácia problémov (napr. keď systém chybne vyhodnotí údaje) po transformačnom procese a ich následná oprava
- spolupodieľanie sa na tvorení a úprave systému transformácie, zlepšovanie procesov
- komplexné spracovanie došlých platieb, dodávateľských faktúr, monitoring finančnej dokumentácie a overovanie správnosti faktúr
- úzka spolupráca a komunikácia s ostatnými finančnými oddeleniami, príprava reportov
- komunikácia so zahraničnými klientmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť práce v medzinárodnom tíme, rôzne zamestnanecké výhody a možnosť kariérneho rastu v oblasti financií.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Účtovnícke a auditorské činnosti
Účtovnícke a auditorské činnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický a francúzsky jazyk na komunikatívnej úrovni (min. B2)
- ukončená obchodná akadémia alebo vysoká škola s ekonomickým zameraním výhodou
- skúsenosť s prácou v účtovníctve VEĽKOU výhodou
- orientácia na detail, motivácia pre prácu s financiami
- znalosť SAP je výhodou
- znalosť balíka MS OFFICE
- tímový hráč
- ukončená obchodná akadémia alebo vysoká škola s ekonomickým zameraním výhodou
- skúsenosť s prácou v účtovníctve VEĽKOU výhodou
- orientácia na detail, motivácia pre prácu s financiami
- znalosť SAP je výhodou
- znalosť balíka MS OFFICE
- tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3100294
Megjelentetés dátuma: 30.5.2018
2018-05-30
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Ekonóm, Fakturant, Účtovník Cég: Talent Solutions - ADECCO
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1000 € (Depending on specific qualifications and experience this position will pay from approximately € 12,000,- gross per year. The effectively paid salary can be higher and depends on your skills and professional experience.)