Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Procurement Operations Associate (fixed term contract)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Minimum salary from 1000 EUR gross/month/full time and other rewards. Our offer to you may be higher based on your experience.
Minimum salary from 1000 EUR gross/month/full time and other rewards. Our offer to you may be higher based on your experience.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Využi novú príležitosť sa pridať do tímu Procurement Operations pre svetového lídra v oblasti zaisťenia. Oddelenie Procurement Operations má na starosti správu dodávateľských dát pre viac krajín, podporuje proces obstarávania cez kreovanie objednávok a špecifické kategórie zdrojov v súlade s procesom obstarávania / nákupu.
Tvojou náplňou práce bude:
- Podpora procesov na oddelení Procurement Operations
- Profesionálna podpora interných klientov pri Source to Pay procese
- Spracovanie nákupu a objednávok / purchase orders
- Selekcia špecifických kategórií zdrojov v súlade s procesom obstarávania
- Aktívna podpora oddelenia obstarávania a účasť na projektoch
- Komunikácia s oddeleniami, internými a externými zákazníkmi
Tvojou náplňou práce bude:
- Podpora procesov na oddelení Procurement Operations
- Profesionálna podpora interných klientov pri Source to Pay procese
- Spracovanie nákupu a objednávok / purchase orders
- Selekcia špecifických kategórií zdrojov v súlade s procesom obstarávania
- Aktívna podpora oddelenia obstarávania a účasť na projektoch
- Komunikácia s oddeleniami, internými a externými zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnom dynamickom prostredí
- flexibilný pracovný čas
- profesijné a osobnostné vzdelávanie
- iné finančné aj nefinančné benefity (viac na osobnom pohovore)
- flexibilný pracovný čas
- profesijné a osobnostné vzdelávanie
- iné finančné aj nefinančné benefity (viac na osobnom pohovore)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Líder v oblasti zaisťovníctva, poisťovníctva a inovatívnych prenosov rizík.
Líder v oblasti zaisťovníctva, poisťovníctva a inovatívnych prenosov rizík.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Si pre nás ideálny kandidát:
- ak máš aspoň 1 rok skúseností v oblasti administratívy, nákupu, financií / účtovníctva
- komunikuješ plynule a rád v angličtine
- máš predošlú skúsenosť s ERP / nákupným softvérom (SAP, ORACLE)
- tvojou silnou stránkou je CAN DO ATTITUDE a zmeny pri práci ti nespôsobujú žiadny problém
- MOTIVÁCIA je tvojím hnacím motorom
- si tímový hráč s orientáciou na zákazníka
- ak máš aspoň 1 rok skúseností v oblasti administratívy, nákupu, financií / účtovníctva
- komunikuješ plynule a rád v angličtine
- máš predošlú skúsenosť s ERP / nákupným softvérom (SAP, ORACLE)
- tvojou silnou stránkou je CAN DO ATTITUDE a zmeny pri práci ti nespôsobujú žiadny problém
- MOTIVÁCIA je tvojím hnacím motorom
- si tímový hráč s orientáciou na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2981743
Megjelentetés dátuma: 17.9.2018
2018-09-17
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Nákupca, Referent správy poistenia Cég: Talent Solutions, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Minimum salary from 1000 EUR gross/month/full time and other rewards. Our offer to you may be higher based on your experience.