Asistent manažérov ekonomického oddelenia v medzinárodnej spoločnosti

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta - medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti ekonomického poradenstva, hľadáme šikovného a skúseného kandidáta/tku s aktívnou znalosťou anglického jazyka a min. 1-ročnými skúsenosťami na pozícii asistenta v medzinárodnej spoločnosti.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!

Výkonný asistent bude zodpovedný za:
- poskytovanie aktívnej podpory oddeleniu na základe pokynov pridelených manažérov,
- organizáciu pracovných ciest pridelených manažérov (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie pridelenej agendy manažéra, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov pri rôznych projektoch a koordináciu úloh s ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- spracovanie došlých faktúr podľa potreby,
- príležitostnú organizáciu teambuildingových aktivít a iné.

Zamestnanecké výhody, benefity

Náš klient Vám ponúka istotu stabilného zamestnania v medzinárodnej spoločnosti a širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Našim klientom je nový investor z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú výrobnú prevádzku v Nitre.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát má:
- min. 1-ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej - medzinárodnej spoločnosti,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite, znalosť Lotus Notes - výhodou,
- zmysel pre detail, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2635787  Megjelentetés dátuma: 19.10.2016