Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník s francúzštinou
AdBackoffice s.r.o.
Miesto práce
Plynárenská 1, Bratislava
Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od EUR 1 100,--
od EUR 1 100,--
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zadávanie faktúr do interného podnikového systému, a archivácia príslušných dokumentov
• riešenie nezrovnalostí v dátach
• komunikácia s inými oddeleniami a dodávateľmi
• denná manuálna kontrola vyšlých inzerátov v PDF dokumentoch v stanovených termínoch
• riešenie nezrovnalostí v dátach
• komunikácia s inými oddeleniami a dodávateľmi
• denná manuálna kontrola vyšlých inzerátov v PDF dokumentoch v stanovených termínoch
Zamestnanecké výhody, benefity
• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta
• pružný pracovný čas
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta
Informácie o výberovom konaní
Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ekonomické
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme nového zamestnanca s:
• zaľúbou v rutinnej práci, presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• ovládaním francúzskeho jazyka na komunikačnej úrovni
• pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• ochotou učiť sa, klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
• zaľúbou v rutinnej práci, presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• ovládaním francúzskeho jazyka na komunikačnej úrovni
• pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• ochotou učiť sa, klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3283539
Megjelentetés dátuma: 23.4.2018
2018-04-23
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Cég: AdBackoffice s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od EUR 1 100,--