Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
ICT Support Specialist - IT department
AdBackoffice s.r.o.
Miesto práce
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Koordinuje a vykonáva podporu ICT komunikačných a vybraných ICT systémov a ich prevádzku na 1./2. úrovni podpory s cieľom neustále vylepšovať ich kvalitu, v zmysle OLA/SLA
• Realizuje obnovu služieb ICT komunikačných a vybraných ICT systémov po výpadku, alebo chybe; rieši incidenty, poruchy a výpadky komponentov ICT komunikačných a vybraných ICT systémov s cieľom ich znovuuvedenia do prevádzkyschopného stavu v zmysle OLA/SLA; Analyzuje dôvody chýb a porúch podporovaných ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
• Organizuje a koordinuje spoluprácu s ostatnými útvarmi pri zabezpečení ICT podpory IT služieb pre koncových klientov a podpory prevádzky lokálnych častí komunikačných systémov, vr. spolupráce s externými poskytovateľmi ICT služieb
• Komunikuje, prijíma volania‚ otázky‚ požiadavky‚ sťažnosti týkajúce sa ICT podpory, registruje ich, verifikuje ich správnosť a rozhoduje o prioritách požiadaviek a incidentov
• Vykonáva centrálnu administráciu štandardných užívateľov, hesiel a prístupov
• Zabezpečuje a vykonáva podľa potreby pohotovosť doma alebo na pracovisku
• Navrhuje zmeny interných predpisov a kontroluje ich dodržiavanie
• Pripravuje vstupy do plánov činností organizačnej jednotky
• Koordinuje pravidelnú komunikáciu a spätnú väzbu o procese voči interným a externým zákazníkom a poskytovateľom ICT služieb
• Koordinuje a participuje na riešení eskalácií
• Realizuje obnovu služieb ICT komunikačných a vybraných ICT systémov po výpadku, alebo chybe; rieši incidenty, poruchy a výpadky komponentov ICT komunikačných a vybraných ICT systémov s cieľom ich znovuuvedenia do prevádzkyschopného stavu v zmysle OLA/SLA; Analyzuje dôvody chýb a porúch podporovaných ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
• Organizuje a koordinuje spoluprácu s ostatnými útvarmi pri zabezpečení ICT podpory IT služieb pre koncových klientov a podpory prevádzky lokálnych častí komunikačných systémov, vr. spolupráce s externými poskytovateľmi ICT služieb
• Komunikuje, prijíma volania‚ otázky‚ požiadavky‚ sťažnosti týkajúce sa ICT podpory, registruje ich, verifikuje ich správnosť a rozhoduje o prioritách požiadaviek a incidentov
• Vykonáva centrálnu administráciu štandardných užívateľov, hesiel a prístupov
• Zabezpečuje a vykonáva podľa potreby pohotovosť doma alebo na pracovisku
• Navrhuje zmeny interných predpisov a kontroluje ich dodržiavanie
• Pripravuje vstupy do plánov činností organizačnej jednotky
• Koordinuje pravidelnú komunikáciu a spätnú väzbu o procese voči interným a externým zákazníkom a poskytovateľom ICT služieb
• Koordinuje a participuje na riešení eskalácií
Zamestnanecké výhody, benefity
• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas, home-office
• 13. plat
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta
• pružný pracovný čas, home-office
• 13. plat
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta
Informácie o výberovom konaní
Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Odborné vedomosti z oblasti:
• legislatíva z oblasti bezpečnosti technických zariadení
• legislatíva životného prostredia
• legislatíva v oblasti bezpečnostnej politiky IT
• Infraštruktúra DC (servre, datové polia, siete, telefónia, etc.)
• ITIL
IT zručnosti:
• Expert na systémovú administráciu ICT COM systémov a infraštruktúry
• Expert MS Windows client
• Expert Office 365
• AD
• Sharepoint
Požadované osobnostné predpoklady:
• Iniciatíva
• Zákaznícka orientácia
• Spolupráca
• Hospodárne využívanie zdrojov
Cudzie jazyky:
• podmienkou je AKTÍVNE ovládanie anglického jazyka slovom aj písmom, nemčina je veľmi vítaná, ale nie je podmienkou
• legislatíva z oblasti bezpečnosti technických zariadení
• legislatíva životného prostredia
• legislatíva v oblasti bezpečnostnej politiky IT
• Infraštruktúra DC (servre, datové polia, siete, telefónia, etc.)
• ITIL
IT zručnosti:
• Expert na systémovú administráciu ICT COM systémov a infraštruktúry
• Expert MS Windows client
• Expert Office 365
• AD
• Sharepoint
Požadované osobnostné predpoklady:
• Iniciatíva
• Zákaznícka orientácia
• Spolupráca
• Hospodárne využívanie zdrojov
Cudzie jazyky:
• podmienkou je AKTÍVNE ovládanie anglického jazyka slovom aj písmom, nemčina je veľmi vítaná, ale nie je podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3081145
Megjelentetés dátuma: 5.4.2018
2018-04-05
Régió: Bratislava Pozíció: IT analytik, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Správca informačného systému Cég: AdBackoffice s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou