Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administrátor zákazníckych dát (angličtina)
AdBackoffice s.r.o.
Miesto práce
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• validácia a správa zákazníckych objednávok v interných aplikáciách
• odovzdanie zmluvných dokumentov vydavateľom / do tlače / na odd. predaja
• evidencia a správa informácii o zákazníkoch v CRM systéme
• zaistenie informačného toku na odd. predaja
• podpora vnútorných firemných procesov predaja
• preverovanie prichádzajúcich objednávok vzhľadom na platobnú schopnosť zákazníkov
• príprava podkladov k fakturácii
• odovzdanie zmluvných dokumentov vydavateľom / do tlače / na odd. predaja
• evidencia a správa informácii o zákazníkoch v CRM systéme
• zaistenie informačného toku na odd. predaja
• podpora vnútorných firemných procesov predaja
• preverovanie prichádzajúcich objednávok vzhľadom na platobnú schopnosť zákazníkov
• príprava podkladov k fakturácii
Zamestnanecké výhody, benefity
• výborná kariérna príležitosť v prestížnej spoločnosti a novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas
• nadpriemerné finančné ohodnotenie
• moderné pracovisko
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja
• gastrolístky nad rámec Zákonníka práce
• pružný pracovný čas
• nadpriemerné finančné ohodnotenie
• moderné pracovisko
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja
• gastrolístky nad rámec Zákonníka práce
Informácie o výberovom konaní
Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• hľadáme noveho zamestnanca s aktívnym jazykovými znalosťami z angličtiny
• prípadná znalosť francúzštiny/taliančiny vítaná ale nie je podmienkou
• ovládanie počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedný a spoľahlivý prístup k zadaným úlohám
• ochotu učiť sa, klientsky orientovaný prístup, odolnosť voči stresu
• zaľúba v rutinnej práci, presný a štruktúrovaný spôsob práce
• znalosť reklamného trhu / mediálneho prostredia výhodou
• skusenost v administrative (spracovanie objednavok, fakturacia, uctovnictcvo)
• prípadná znalosť francúzštiny/taliančiny vítaná ale nie je podmienkou
• ovládanie počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedný a spoľahlivý prístup k zadaným úlohám
• ochotu učiť sa, klientsky orientovaný prístup, odolnosť voči stresu
• zaľúba v rutinnej práci, presný a štruktúrovaný spôsob práce
• znalosť reklamného trhu / mediálneho prostredia výhodou
• skusenost v administrative (spracovanie objednavok, fakturacia, uctovnictcvo)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2622596
Megjelentetés dátuma: 27.6.2016
2016-06-27
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, CRM špecialista, Marketingový pracovník, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Cég: AdBackoffice s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou