Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent nákupu zahraničného obchodu
ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.
Miesto práce
Malacky
Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou, čo možno najskôr.
Dohodou, čo možno najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
700 – 1500 EUR/mes Brutto, podľa znalostí a skúseností + možné odmeny podľa pracovných a obchodných výsledkov.
700 – 1500 EUR/mes Brutto, podľa znalostí a skúseností + možné odmeny podľa pracovných a obchodných výsledkov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je vytvorená najmä pre nákup a tvorbu produktov kancelárskych a školských potrieb najmä s partnerskými firmami v Číne ale aj v Európe. Medzi hlavnú náplň práce patrí najmä:
▪ Telefonická a emailová komunikácia so zahraničnými dodávateľmi.
▪ Vyhľadávanie nových dodávateľov a porovnávanie cien produktov.
▪ Analýza trhu, sledovanie pohybu cien konkurencie.
▪ Pravidelné sledovanie štatistík predaja.
▪ Minimalizovanie výpadkov tovaru optimalizáciami nákupného procesu.
▪ Spolupráca s marketingovým oddelením.
▪ Zakladanie skladových kariet, zadávanie vydaných objednávok do systému Pohoda.
▪ Zabezpečovanie dopravy prostredníctvom prepravnej spoločnosti.
▪ Optimalizácia procesov spojených s nákupom tovaru.
▪ Občasné pracovné cesty na veľtrhy v Číne, Poľsku, Nemecku a návštevy partnerov v Srbsku, Bosne a Hercegovine.
▪ Telefonická a emailová komunikácia so zahraničnými dodávateľmi.
▪ Vyhľadávanie nových dodávateľov a porovnávanie cien produktov.
▪ Analýza trhu, sledovanie pohybu cien konkurencie.
▪ Pravidelné sledovanie štatistík predaja.
▪ Minimalizovanie výpadkov tovaru optimalizáciami nákupného procesu.
▪ Spolupráca s marketingovým oddelením.
▪ Zakladanie skladových kariet, zadávanie vydaných objednávok do systému Pohoda.
▪ Zabezpečovanie dopravy prostredníctvom prepravnej spoločnosti.
▪ Optimalizácia procesov spojených s nákupom tovaru.
▪ Občasné pracovné cesty na veľtrhy v Číne, Poľsku, Nemecku a návštevy partnerov v Srbsku, Bosne a Hercegovine.
Zamestnanecké výhody, benefity
▪ Veľmi dobrý pracovný komfort (mobilný telefón + notebook)
▪ Samostatná a rešpektovaná pozícia vo firme
▪ Bonusy a odmeny na základe pracovných výsledkov (13. príp. 14. plat, ak sa firme dobre darí)
▪ Možnosť cestovať do zahraničia
▪ Samostatná a rešpektovaná pozícia vo firme
▪ Bonusy a odmeny na základe pracovných výsledkov (13. príp. 14. plat, ak sa firme dobre darí)
▪ Možnosť cestovať do zahraničia
Informácie o výberovom konaní
▪ Pozícia je vhodná pre komunikatívneho človeka s reprezentatívnym vystupovaním, ktorý má zmysel pre prácu s číslami a veľmi dobrú znalosťou angličtiny a Excelu.
▪ Životopisy a motivačné listy prosím zasielajte v slovenskom alebo v anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.
▪ Životopisy a motivačné listy prosím zasielajte v slovenskom alebo v anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Našim klientom je spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom kancelárskych a školských potrieb pre maloobchody a veľkoobchody na Slovensku a v Českej republike.
Našim klientom je spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom kancelárskych a školských potrieb pre maloobchody a veľkoobchody na Slovensku a v Českej republike.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
▪ Podmienkou sú pracovné skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi alebo dodávateľmi.
▪ Pokročilá znalosť anglického jazyka minimálne na úrovni B2 je podmienkou.
▪ Znalosti a prax z oblasti skladového hospodárstva, nákupu, resp. s prácou s číslami sú veľkou výhodou.
▪ Znalosť účtovného softvéru Pohoda je výhodou.
▪ Veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti.
▪ Pozornosť a systematickosť.
▪ Pokročilá znalosť anglického jazyka minimálne na úrovni B2 je podmienkou.
▪ Znalosti a prax z oblasti skladového hospodárstva, nákupu, resp. s prácou s číslami sú veľkou výhodou.
▪ Znalosť účtovného softvéru Pohoda je výhodou.
▪ Veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti.
▪ Pozornosť a systematickosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
"Right people - good job! Right job - happy people!"
ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.
ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3460401
Megjelentetés dátuma: 6.8.2018
2018-08-06
Régió: Malacky Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Obchodný referent, Referent Cég: ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 – 1500 EUR/mes Brutto, podľa znalostí a skúseností + možné odmeny podľa pracovných a obchodných výsledkov.