Referent nákupu zahraničného obchodu

ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.

Miesto práce
Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou, čo možno najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
700 – 1500 EUR/mes Brutto, podľa znalostí a skúseností + možné odmeny podľa pracovných a obchodných výsledkov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia je vytvorená najmä pre nákup a tvorbu produktov kancelárskych a školských potrieb najmä s partnerskými firmami v Číne ale aj v Európe. Medzi hlavnú náplň práce patrí najmä:
▪ Telefonická a emailová komunikácia so zahraničnými dodávateľmi.
▪ Vyhľadávanie nových dodávateľov a porovnávanie cien produktov.
▪ Analýza trhu, sledovanie pohybu cien konkurencie.
▪ Pravidelné sledovanie štatistík predaja.
▪ Minimalizovanie výpadkov tovaru optimalizáciami nákupného procesu.
▪ Spolupráca s marketingovým oddelením.
▪ Zakladanie skladových kariet, zadávanie vydaných objednávok do systému Pohoda.
▪ Zabezpečovanie dopravy prostredníctvom prepravnej spoločnosti.
▪ Optimalizácia procesov spojených s nákupom tovaru.
▪ Občasné pracovné cesty na veľtrhy v Číne, Poľsku, Nemecku a návštevy partnerov v Srbsku, Bosne a Hercegovine.

Zamestnanecké výhody, benefity

▪ Veľmi dobrý pracovný komfort (mobilný telefón + notebook)
▪ Samostatná a rešpektovaná pozícia vo firme
▪ Bonusy a odmeny na základe pracovných výsledkov (13. príp. 14. plat, ak sa firme dobre darí)
▪ Možnosť cestovať do zahraničia

Informácie o výberovom konaní

▪ Pozícia je vhodná pre komunikatívneho človeka s reprezentatívnym vystupovaním, ktorý má zmysel pre prácu s číslami a veľmi dobrú znalosťou angličtiny a Excelu.

▪ Životopisy a motivačné listy prosím zasielajte v slovenskom alebo v anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Našim klientom je spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom kancelárskych a školských potrieb pre maloobchody a veľkoobchody na Slovensku a v Českej republike.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

▪ Podmienkou sú pracovné skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi alebo dodávateľmi.
▪ Pokročilá znalosť anglického jazyka minimálne na úrovni B2 je podmienkou.
▪ Znalosti a prax z oblasti skladového hospodárstva, nákupu, resp. s prácou s číslami sú veľkou výhodou.
▪ Znalosť účtovného softvéru Pohoda je výhodou.
▪ Veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti.
▪ Pozornosť a systematickosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

"Right people - good job! Right job - happy people!"

ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3460401  Megjelentetés dátuma: 6.8.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 – 1500 EUR/mes Brutto, podľa znalostí a skúseností + možné odmeny podľa pracovných a obchodných výsledkov.