Správca budov a areálu
A.I.I. Technické služby s. r. o.
Miesto práce
Panónska cesta, Petržalka
Panónska cesta, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej spoločnosti hľadáme skúseného správcu budov a priľahlého areálu.
Základnými povinnosťami uchádzača bude:
• Správa a údržba budov - zabezpečiť vyhovujúci technický stav budov a areálu
• Sledovať platnú legislatívu a zabezpečiť súlad s ňou z hľadiska správy a údržby
budov
• Zabezpečiť potrebnú údržbu v súvislosti s prevádzkovou budov vrátane
exteriérov
• Dohliadať na technický stav a údržbu plynových, elektrických, tlakových nádob,
elektroinštalácií, brán a zdvíhacích zariadení
• Dohliadať na technický stav a údržbu elektrických rozvodov z externého prostredia
po hlavnú rozvodnú skriňu
• Zabezpečiť odpočítavanie stavov elektromerov a vodomerov v areáli
• Zabezpečiť a zúčastňovať sa preventívnych a pravidelných kontrol a revízií zariadení,
spolupracovať pri odstraňovaní zistených nedostatkov
• Administratíva spojená s revíziami
• Zabezpečiť externé služby týkajúce sa správy a údržby budov a exteriéru - výber,
komunikácia, riadenie a následná kontrola služieb externých dodávateľov opráv a
údržby
• Predchádzať poruchám a haváriám pravidelnou kontrolou priestorov a zariadení v
objekte
• Komunikovať s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy
• Riešiť prípadné havarijné situácie, súvisiace so správou a údržbou budov
• Uplatňovať všetky platné normy týkajúce sa životného prostredia, zdravia a
bezpečnosti pri práci
• Štandardná údržba a riešenie bežných denných problémov v prostredí areálu
• Oprava a odstránenie drobných porúch (zámky, kľučky a pod.) – potrebná manuálna
zručnosť
• Zabezpečiť opravu, resp. výmenu poškodeného vybavenia a zariadenia spoločnosti
• Vykonávanie drobných stavebných úprav
• Evidencia majetku
• Nahlasovať a riešiť prípadné poistné udalosti
• V spolupráci s vedením spoločnosti zabezpečiť nákupy potrebného vybavenia
Pozícia je vhodná pre uchádzača, ktorý má skúsenosť so samostatným riadením správy budov a areálov, ovláda príslušné právne predpisy a povinnosti z nich vyplývajúce.
Vyžaduje sa, aby bol uchádzač po úvodnom zaškolení v oblasti pôsobenia spoločnosti schopný samostatne zabezpečovať fungovanie areálu a všetkých nehnuteľností spoločnosti, vrátane zabezpečenia splnenia všetkých zákonných povinností spoločnosti.
Základnými povinnosťami uchádzača bude:
• Správa a údržba budov - zabezpečiť vyhovujúci technický stav budov a areálu
• Sledovať platnú legislatívu a zabezpečiť súlad s ňou z hľadiska správy a údržby
budov
• Zabezpečiť potrebnú údržbu v súvislosti s prevádzkovou budov vrátane
exteriérov
• Dohliadať na technický stav a údržbu plynových, elektrických, tlakových nádob,
elektroinštalácií, brán a zdvíhacích zariadení
• Dohliadať na technický stav a údržbu elektrických rozvodov z externého prostredia
po hlavnú rozvodnú skriňu
• Zabezpečiť odpočítavanie stavov elektromerov a vodomerov v areáli
• Zabezpečiť a zúčastňovať sa preventívnych a pravidelných kontrol a revízií zariadení,
spolupracovať pri odstraňovaní zistených nedostatkov
• Administratíva spojená s revíziami
• Zabezpečiť externé služby týkajúce sa správy a údržby budov a exteriéru - výber,
komunikácia, riadenie a následná kontrola služieb externých dodávateľov opráv a
údržby
• Predchádzať poruchám a haváriám pravidelnou kontrolou priestorov a zariadení v
objekte
• Komunikovať s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy
• Riešiť prípadné havarijné situácie, súvisiace so správou a údržbou budov
• Uplatňovať všetky platné normy týkajúce sa životného prostredia, zdravia a
bezpečnosti pri práci
• Štandardná údržba a riešenie bežných denných problémov v prostredí areálu
• Oprava a odstránenie drobných porúch (zámky, kľučky a pod.) – potrebná manuálna
zručnosť
• Zabezpečiť opravu, resp. výmenu poškodeného vybavenia a zariadenia spoločnosti
• Vykonávanie drobných stavebných úprav
• Evidencia majetku
• Nahlasovať a riešiť prípadné poistné udalosti
• V spolupráci s vedením spoločnosti zabezpečiť nákupy potrebného vybavenia
Pozícia je vhodná pre uchádzača, ktorý má skúsenosť so samostatným riadením správy budov a areálov, ovláda príslušné právne predpisy a povinnosti z nich vyplývajúce.
Vyžaduje sa, aby bol uchádzač po úvodnom zaškolení v oblasti pôsobenia spoločnosti schopný samostatne zabezpečovať fungovanie areálu a všetkých nehnuteľností spoločnosti, vrátane zabezpečenia splnenia všetkých zákonných povinností spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej spoločnosti
• možnosť odborného a osobnostného rastu
• mobilný telefón
• možnosť ubytovania zdarma
• možnosť odborného a osobnostného rastu
• mobilný telefón
• možnosť ubytovania zdarma
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš záujem, kontaktovať však budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť príslušnej legislatívy v oblasti správy budov – prehliadky, revízie, normy
• schopnosť čítať technickú dokumentáciu
• práca s PC na používateľskej úrovni – MS Word, MS Excel, e-mail, web
• organizačné schopnosti
• schopnosť vykonávať zadané úlohy proaktívne, samostatne, zodpovedne a dôsledne
• flexibilita
• profesionálne a príjemné vystupovanie a komunikácia
• aktívny vodič
• schopnosť čítať technickú dokumentáciu
• práca s PC na používateľskej úrovni – MS Word, MS Excel, e-mail, web
• organizačné schopnosti
• schopnosť vykonávať zadané úlohy proaktívne, samostatne, zodpovedne a dôsledne
• flexibilita
• profesionálne a príjemné vystupovanie a komunikácia
• aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hlavnou činnosťou spoločnosti je zimná a letná údržba komunikácii, údržba zelene, upratovacie a čistiace práce, zemné práce a búracie práce, odvoz odpadu. Od roku 1992 zabezpečujeme komplexné služby letnej a zimnej údržby komunikácii pre Hlavné mesto SR Bratislava. V súčasnosti sme jednou z najstabilnejších a najväčších firiem podnikajúcich v danej oblasti. Veľký dôraz kladieme na kvalitu, bezpečnosť práce a ohľaduplný prístup k životnému prostrediu v súlade s európskymi normami ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a ISO 50001. Dosiahnuté pracovné výsledky počas existencie firmy a spokojnosť všetkých odberateľov dokazuje, že k zadaným prácam pristupujeme zodpovedne, kvalifikovanie a v neposlednom rade promptne.
Kontakt
ID: 3783188
Megjelentetés dátuma: 22.4.2024
2024-04-22
Régió: Bratislava Pozíció: Facility manager, Správca budov Cég: A.I.I. Technické služby s. r. o.
Alapbér (bruttó): 2 000 EUR/mesiac