Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Poradca klienta na klientskom oddelení
4Life Direct Insurance Services s.r.o.
Miesto práce
Štetinova 4, Bratislava
Štetinova 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou hlavnou zodpovednosťou bude:
* komunikovať s klientami spoločnosti telefonicky a mailovo
* poskytovať informácie a poradenstvo v súvislosti s ich už uzatvorenými poistnými zmluvami
* evidovať komunikáciu a požiadavky v internom systéme spoločnosti
* zaisťovať podporu a servis klientov a riešiť jednotlivé obchodné prípady
* prijímať a viesť klientske dokumenty
Miesto výkonu práce: BRATISLAVA
Termín nástupu: november 2017
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
* komunikovať s klientami spoločnosti telefonicky a mailovo
* poskytovať informácie a poradenstvo v súvislosti s ich už uzatvorenými poistnými zmluvami
* evidovať komunikáciu a požiadavky v internom systéme spoločnosti
* zaisťovať podporu a servis klientov a riešiť jednotlivé obchodné prípady
* prijímať a viesť klientske dokumenty
Miesto výkonu práce: BRATISLAVA
Termín nástupu: november 2017
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Zamestnanecké výhody, benefity
* 2x PLATENÉ VOĽNO
* 5 DNÍ dovolenky navyše
* OCENENIE najlepších zamestnancov každý mesiac - hlavnou výhrou je výlet do Južnej Afriky
* voliteľné poistenie pre zamestnancov zdarma
* FIREMNÉ AKCIE (vianočný večierok, ai.)
* pracovná zmluva na dobu NEURČITÚ
* certifikát z NBS (Poistenie alebo zaistenie)
* hodiny ANGLICKÉHO JAZYKA v rámci spoločnosti
* práca v dynamickej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
* práca v priateľskom kolektíve
* pravidelné ovocné dni s rôznym druhom ovocia
* zabezpečený pitný režim, káva
Bližšie informácie o nás sa môžete dozvedieť aj na našej facebook stránke: 4Life Direct kariéra .sk
* 5 DNÍ dovolenky navyše
* OCENENIE najlepších zamestnancov každý mesiac - hlavnou výhrou je výlet do Južnej Afriky
* voliteľné poistenie pre zamestnancov zdarma
* FIREMNÉ AKCIE (vianočný večierok, ai.)
* pracovná zmluva na dobu NEURČITÚ
* certifikát z NBS (Poistenie alebo zaistenie)
* hodiny ANGLICKÉHO JAZYKA v rámci spoločnosti
* práca v dynamickej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
* práca v priateľskom kolektíve
* pravidelné ovocné dni s rôznym druhom ovocia
* zabezpečený pitný režim, káva
Bližšie informácie o nás sa môžete dozvedieť aj na našej facebook stránke: 4Life Direct kariéra .sk
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Radi pomáhate klientom pri riešení ich požiadaviek, máme prácu práve pre Vás na oddelení klientskeho servisu.
Osobnostné predpoklady:
* prax v oblasti poisťovníctva, klientskeho centra alebo prácou v call centre je vítaná
* výborné komunikačné zručnosti, schopnosť efektívnej telefonickej komunikácie
* zodpovednosť, flexibilita, asertívne správanie
Osobnostné predpoklady:
* prax v oblasti poisťovníctva, klientskeho centra alebo prácou v call centre je vítaná
* výborné komunikačné zručnosti, schopnosť efektívnej telefonickej komunikácie
* zodpovednosť, flexibilita, asertívne správanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť 4Life Direct pôsobí na globálnom trhu viac ako 25 rokov, pričom sa spoločnosť do európskych krajín etablovala v roku 2009. V súčasnosti 4Life Direct prevádzkuje svoje pobočky v rámci Európy v Poľsku, Maďarsku, Česku, Slovensku a vo Veľkej Británii.
Staňte sa súčasťou mladej spoločnosti, ktorá sa zameriava na inovatívne produkty v oblasti poisťovníctva, uvádza na trh širokú škálu finančných produktov, vďaka čomu sa stáva novátorom v tomto segmente, vrátane slovenského trhu.
Staňte sa súčasťou mladej spoločnosti, ktorá sa zameriava na inovatívne produkty v oblasti poisťovníctva, uvádza na trh širokú škálu finančných produktov, vďaka čomu sa stáva novátorom v tomto segmente, vrátane slovenského trhu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3224015
Megjelentetés dátuma: 10.11.2017
2017-11-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Cég: 4Life Direct Insurance Services s.r.o.