Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci účtovného oddelenia
2ING spol. s r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda
dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 - 3 000 EUR/mesiacVýška mzdy zavisí od odborných znalostí a skúseností kandidátky/kandidáta.
2 500 - 3 000 EUR/mesiacVýška mzdy zavisí od odborných znalostí a skúseností kandidátky/kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavné zodpovednosti:
• Participácia na strategickom plánovaní business aktivít.
• Riadenie činnosti účtovného oddelenia spoločnosti, sledovanie a vyhodnocovanie aktivít jednotlivých účtovných tímov.
• Spracovávanie finančných výsledkov, vypracovávanie finančných výkazov a reportov.
• Zodpovednosť za implementáciu metodiky účtovníctva a jej koordináciu v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.
• Určovanie zásad pre vykonávanie účtovnej evidencie v rámci klientskej bázy, riadenie kontrolných finančných mechanizmov.
• Spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti.
• Kontrola nákladov firmy, peňažných tokov, správnosti a vyhodnocovanie time sheets pre fakturáciu.
• Participácia na strategickom plánovaní business aktivít.
• Riadenie činnosti účtovného oddelenia spoločnosti, sledovanie a vyhodnocovanie aktivít jednotlivých účtovných tímov.
• Spracovávanie finančných výsledkov, vypracovávanie finančných výkazov a reportov.
• Zodpovednosť za implementáciu metodiky účtovníctva a jej koordináciu v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.
• Určovanie zásad pre vykonávanie účtovnej evidencie v rámci klientskej bázy, riadenie kontrolných finančných mechanizmov.
• Spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti.
• Kontrola nákladov firmy, peňažných tokov, správnosti a vyhodnocovanie time sheets pre fakturáciu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúka náš klient?
• možnosť odborného a profesionálneho rastu
• jazykové vzdelávanie plne hradené zamestnávateľom (anglický jazyk)
• stravovanie hradené zamestnávateľom
• firemné teabuilding aktivity, športové aktivity
• možnosť využitia "home office" a flexibilný pracovný čas
• možnosť odborného a profesionálneho rastu
• jazykové vzdelávanie plne hradené zamestnávateľom (anglický jazyk)
• stravovanie hradené zamestnávateľom
• firemné teabuilding aktivity, športové aktivity
• možnosť využitia "home office" a flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem spolupracovať s našim klientom.
V prípade, ak Vás naša ponuka zaujala prosím pošlite Vaše CV v slovenskom aj/alebo anglickom na dolu uvedenú e-mailovú adresu.
V prípade spĺňania požiadaviek na danú pracovnú pozíciu Vás radi pozveme na I.kolo stretnutí priamo u nášho klienta.
Pokiaľ sa Vám do 15 dní neozveme, ospravedlňujeme sa, ale vybrali sme iného uchádzača na osobný rozhovor.
Na základe Zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z. bude následne Vaše CV skartované.
V prípade, ak Vás naša ponuka zaujala prosím pošlite Vaše CV v slovenskom aj/alebo anglickom na dolu uvedenú e-mailovú adresu.
V prípade spĺňania požiadaviek na danú pracovnú pozíciu Vás radi pozveme na I.kolo stretnutí priamo u nášho klienta.
Pokiaľ sa Vám do 15 dní neozveme, ospravedlňujeme sa, ale vybrali sme iného uchádzača na osobný rozhovor.
Na základe Zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z. bude následne Vaše CV skartované.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Spoločnosť s viac ako 20 ročnými skúsenosťami v oblasti financií na slovenskom a zahraničnom trhu.
Spoločnosť s viac ako 20 ročnými skúsenosťami v oblasti financií na slovenskom a zahraničnom trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, zameranie účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Finančná analýza - Pokročilý
Finančné účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Finančné účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
riadenia účtovného oddelenia - nutná podmienka
Počet rokov praxe
10
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame od kandidáta?
• Profesionálne skúsenosti a prax na obdobnej pozícii
• Znalosť rôznych finančných konceptov a postupov
• Aktívna osobnosť, ktorá má rada výzvy
• Silné analytické myslenie
• Výborné komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Schopnosť riešiť problémy
• Profesionálne skúsenosti a prax na obdobnej pozícii
• Znalosť rôznych finančných konceptov a postupov
• Aktívna osobnosť, ktorá má rada výzvy
• Silné analytické myslenie
• Výborné komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Schopnosť riešiť problémy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poskytujeme personálno-poradenské služby v oblastiach s viac ako 25 ročnými skúsenosťami v oblasti ľudských zdrojov:
- Pracovno-právna dokumentácia
- HR procesy
- Rozvojové aktivity nielen pre zamestnancov
- Výber zamestnancov
- Motivačné a hodnotiace nástroje ...
"Otvorte a ochutnajte, robíme HR srdcom"
- Pracovno-právna dokumentácia
- HR procesy
- Rozvojové aktivity nielen pre zamestnancov
- Výber zamestnancov
- Motivačné a hodnotiace nástroje ...
"Otvorte a ochutnajte, robíme HR srdcom"
ID: 3963769
Megjelentetés dátuma: 7.9.2020
2020-09-07
Régió: Bratislava Pozíció: Finančný manažér, Hlavný účtovník Cég: 2ING spol. s r. o.
Alapbér (bruttó): 2 500 EUR/mesiac