Vedúci účtovného oddelenia

2ING spol. s r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 - 3 000 EUR/mesiacVýška mzdy zavisí od odborných znalostí a skúseností kandidátky/kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné zodpovednosti:
• Participácia na strategickom plánovaní business aktivít.
• Riadenie činnosti účtovného oddelenia spoločnosti, sledovanie a vyhodnocovanie aktivít jednotlivých účtovných tímov.
• Spracovávanie finančných výsledkov, vypracovávanie finančných výkazov a reportov.
• Zodpovednosť za implementáciu metodiky účtovníctva a jej koordináciu v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.
• Určovanie zásad pre vykonávanie účtovnej evidencie v rámci klientskej bázy, riadenie kontrolných finančných mechanizmov.
• Spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti.
• Kontrola nákladov firmy, peňažných tokov, správnosti a vyhodnocovanie time sheets pre fakturáciu.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúka náš klient?
• možnosť odborného a profesionálneho rastu
• jazykové vzdelávanie plne hradené zamestnávateľom (anglický jazyk)
• stravovanie hradené zamestnávateľom
• firemné teabuilding aktivity, športové aktivity
• možnosť využitia "home office" a flexibilný pracovný čas

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem spolupracovať s našim klientom.
V prípade, ak Vás naša ponuka zaujala prosím pošlite Vaše CV v slovenskom aj/alebo anglickom na dolu uvedenú e-mailovú adresu.
V prípade spĺňania požiadaviek na danú pracovnú pozíciu Vás radi pozveme na I.kolo stretnutí priamo u nášho klienta.

Pokiaľ sa Vám do 15 dní neozveme, ospravedlňujeme sa, ale vybrali sme iného uchádzača na osobný rozhovor.
Na základe Zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z. bude následne Vaše CV skartované.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Spoločnosť s viac ako 20 ročnými skúsenosťami v oblasti financií na slovenskom a zahraničnom trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické, zameranie účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Finančná analýza - Pokročilý
Finančné účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

riadenia účtovného oddelenia - nutná podmienka

Počet rokov praxe

10

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo očakávame od kandidáta?
• Profesionálne skúsenosti a prax na obdobnej pozícii
• Znalosť rôznych finančných konceptov a postupov
• Aktívna osobnosť, ktorá má rada výzvy
• Silné analytické myslenie
• Výborné komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Schopnosť riešiť problémy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poskytujeme personálno-poradenské služby v oblastiach s viac ako 25 ročnými skúsenosťami v oblasti ľudských zdrojov:
- Pracovno-právna dokumentácia
- HR procesy
- Rozvojové aktivity nielen pre zamestnancov
- Výber zamestnancov
- Motivačné a hodnotiace nástroje ...

"Otvorte a ochutnajte, robíme HR srdcom"
ID: 3963769  Megjelentetés dátuma: 7.9.2020  Alapbér (bruttó): 2 500 EUR/mesiac