We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista podpory predaja L2
Skupina Edenred
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacv závislosti od seniority kandidáta/kandidátky + variabilná zložka
1 100 EUR/mesiacv závislosti od seniority kandidáta/kandidátky + variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si proklientsky orientovaný/á a zároveň a zároveň máš cit pre čísla a detail? Pridaj sa k nám!
Čo od nového člena tímu očakávame?
• Chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
• Samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
Čo nového kolegu čaká?
• Konfigurácia aplikácie Cafeteria a následná implementácia v zmysle odsúhlaseného plánu (nastavenie klienta, vytváranie partnerov, benefitov)
• Sumarizácia požiadaviek na rozšírenie partnerskej siete prevádzok
• V prípade nových klientov a prevádzok kontaktovanie zodpovedných pracovníkov
• Zastupovanie špecialistov v rámci prijímania telefonátov, e-mailov od klientov a obchodných partnerov, a ich následného spracovania podľa pracovných postupov alebo požiadaviek nadriadeného
• Sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• Spravovanie pridelených aplikácii
• Spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek klienta
• Podávanie základných informácií klientom
• Práca s informačným systémom riadenia benefitov – Cafeteria
• Príprava reportov pre klientov, podkladov pre fakturáciu finančnému oddeleniu
Čo od nového člena tímu očakávame?
• Chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
• Samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
Čo nového kolegu čaká?
• Konfigurácia aplikácie Cafeteria a následná implementácia v zmysle odsúhlaseného plánu (nastavenie klienta, vytváranie partnerov, benefitov)
• Sumarizácia požiadaviek na rozšírenie partnerskej siete prevádzok
• V prípade nových klientov a prevádzok kontaktovanie zodpovedných pracovníkov
• Zastupovanie špecialistov v rámci prijímania telefonátov, e-mailov od klientov a obchodných partnerov, a ich následného spracovania podľa pracovných postupov alebo požiadaviek nadriadeného
• Sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• Spravovanie pridelených aplikácii
• Spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek klienta
• Podávanie základných informácií klientom
• Práca s informačným systémom riadenia benefitov – Cafeteria
• Príprava reportov pre klientov, podkladov pre fakturáciu finančnému oddeleniu
Zamestnanecké výhody, benefity
Oceňujeme prácu všetkých našich zamestnancov a preto ponúkame širokú škálu benefitov :)
• Stravné 100% hradené zamestnávateľom
• Benefity podľa výberu v rámci Edenred Cafeterie
• Darčekové poukážky
• Jazykové kurzy
• Školenia a vzdelávacie aktivity
• Pitný režim na pracovisku
• Motivujúci sociálny program
• Firemné aktivity
• Stabilita
• Príjemné pracovné prostredie a dynamický tím
• Stravné 100% hradené zamestnávateľom
• Benefity podľa výberu v rámci Edenred Cafeterie
• Darčekové poukážky
• Jazykové kurzy
• Školenia a vzdelávacie aktivity
• Pitný režim na pracovisku
• Motivujúci sociálny program
• Firemné aktivity
• Stabilita
• Príjemné pracovné prostredie a dynamický tím
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
• Pro-zákaznícka orientácia
• Cit pre čísla a detaily
• Skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory výhodou
• Samostatnosť, proaktivita a trpezlivosť
• Pro-zákaznícka orientácia
• Cit pre čísla a detaily
• Skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory výhodou
• Samostatnosť, proaktivita a trpezlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od 1962.
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4017834
Posting date: 8.1.2021
2021-01-08
location: Bratislava Position: Špecialista podpory zákazníkov Company: Skupina Edenred
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac