We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Agent Call Centra - český jazyk materinský
ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Bratislava, okres Nitra
Bratislava, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čím skôr
čím skôr
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na oddelení kontaktného centra v ZUNO banke hľadáme nového kolegu/ kolegyňu do tímu servisných agentov. Ak máš záujem byť v kontakte s našimi klientmi, rozvíjať svoje komunikačné schopnosti či znalosti v oblasti bankovníctva a "mluvíš česky" :), pokračuj v čítaní inzerátu.
V čom spočíva práca na našom call centre?
* Ako Contact centre agent budeš denne poskytovať rady a informácie klientom Českej a Slovenskej republiky o našich bankových produktoch a službách
* Budeš komunikovať s klientmi prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo chatu
* Budeš sa aktívne podieľať na zvyšovaní kvality naších služieb
* Vzdelávanie sa v oblasti súčasných produktov, podmienok a postupov našej banky bude súčasťou Tvojho rozvoja
V čom spočíva práca na našom call centre?
* Ako Contact centre agent budeš denne poskytovať rady a informácie klientom Českej a Slovenskej republiky o našich bankových produktoch a službách
* Budeš komunikovať s klientmi prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo chatu
* Budeš sa aktívne podieľať na zvyšovaní kvality naších služieb
* Vzdelávanie sa v oblasti súčasných produktov, podmienok a postupov našej banky bude súčasťou Tvojho rozvoja
Zamestnanecké výhody, benefity
Aké výhody na Teba čakajú?
* Práca v super kolektíve
* Príjemné pracovné prostredie
* Motivačné platové ohodnotenie
* Inšpiratívne tréningy a školenia
* Hodiny anglického jazyka priamo na pracovisku
* Športové benefity, tématické teambuildingy, dni zdravia, ...
* Príspevok na parkovanie
* Referral program
* CAFETERIA - otvorený systém benefitov
* stolný futbal :)
* Práca v super kolektíve
* Príjemné pracovné prostredie
* Motivačné platové ohodnotenie
* Inšpiratívne tréningy a školenia
* Hodiny anglického jazyka priamo na pracovisku
* Športové benefity, tématické teambuildingy, dni zdravia, ...
* Príspevok na parkovanie
* Referral program
* CAFETERIA - otvorený systém benefitov
* stolný futbal :)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Ťa pozícia zaujala, pošli nám prosím svoj životopis (potešíme sa aj motivačnému listu).
+ Máme pre Teba ešte jednu malú domácu úlohu --- Napíš nám v krátkosti, aké vlastnosti by podľa Teba mal mať výborný Contact centre agent, a tiež, ktoré z nich máš Ty.
To všetko nám prosím pošli na [email protected], pričom do predmetu nezabudni uviesť názov pozície.
Vopred všetkým uchádzačom za ich reakcie ďakujeme.
+ Máme pre Teba ešte jednu malú domácu úlohu --- Napíš nám v krátkosti, aké vlastnosti by podľa Teba mal mať výborný Contact centre agent, a tiež, ktoré z nich máš Ty.
To všetko nám prosím pošli na [email protected], pričom do predmetu nezabudni uviesť názov pozície.
Vopred všetkým uchádzačom za ich reakcie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
A čo očakávame od Teba?
* Ak máš skúsenosť s prácou na zákazníckom centre, je to Tvojou veľkou výhodou
* Rád/a pracuješ s ľudmi a ľudia radi pracujú s Tebou
* Nerobí Ti problém párkrát v mesiaci (cca 3/4 krát) pracovať aj na nočnej zmene - i vtedy sme našim klientom k dispozícii
* Máš výborný ústny a písomný prejav v českom jazyku, ktorý je Tvojím materinským jazykom
* Si komunikatívna/y
* Máš pozitívny vzťah k ľuďom a proklientský prístup
* Dokážeš zvládnuť i stresové situácie s chladnou hlavou :)
...Ostatné Ťa radi naučíme - chceme však vidieť, že máš záujem učiť sa a zdokonaľovať.
* Ak máš skúsenosť s prácou na zákazníckom centre, je to Tvojou veľkou výhodou
* Rád/a pracuješ s ľudmi a ľudia radi pracujú s Tebou
* Nerobí Ti problém párkrát v mesiaci (cca 3/4 krát) pracovať aj na nočnej zmene - i vtedy sme našim klientom k dispozícii
* Máš výborný ústny a písomný prejav v českom jazyku, ktorý je Tvojím materinským jazykom
* Si komunikatívna/y
* Máš pozitívny vzťah k ľuďom a proklientský prístup
* Dokážeš zvládnuť i stresové situácie s chladnou hlavou :)
...Ostatné Ťa radi naučíme - chceme však vidieť, že máš záujem učiť sa a zdokonaľovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bližšie informácie o spoločnosti sú na našej stránke www.zuno.sk
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1796972
Posting date: 10.8.2016
2016-08-10
location: Bratislava, okres Nitra Position: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Company: ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou