We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zaujíma ťa trh s energiami a práca s Excelom? Ak áno, pridaj sa k nám.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 257 EUR/mesiacod 1257 EUR brutto v závislosti od skúseností kandidáta + 20% výkonnostná odmena
Od 1 257 EUR/mesiacod 1257 EUR brutto v závislosti od skúseností kandidáta + 20% výkonnostná odmena
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zodpovednosť za vypracovanie komplexných biznis analýz korporátneho predaja: zmluvné hodnoty zákazníka, štatistika predaja, pohľadávky, zostavy pre zákazníkov podľa zazmluvnených požiadaviek, materiály do predstavenstva a pod.
• Participovať na tvorbe obchodných plánov a definovaní KPI, zároveň vyhodnocovať plány predaja a plnenia definovaných KPI.
• Vypracovávať pravidelné a ad-hoc analýzy predaja a profitability a reporty pre úsek korporátneho predaja (výnosy na báze produktových portfólií, náklady, forecasty predaja a ostatných relevantných ukazovateľov.
• Kontrolovať správnosť a konzistentnosť údajov v informačnom systéme spoločnosti a súlad dát s platnými metodickými usmerneniami a procesmi spoločnosti.
• Participovať na resegmentácii a segmentácii v portfóliu Korporátneho predaja.
• Navrhovať optimalizácie reportov, ich dátovej štruktúry a systémovej dostupnosti – SAP – ISU/PUS, PES, Business Explorer, Pricing tool, Customer relationship management (CRM).
• Tvorba a nastavenie nových reportov v rámci zefektívnenia reportingu korporátneho predaja.
• Spravovať externé databázy s informačnými údajmi a väzby medzi nimi a priečinky segmentu korporátneho predaja.
• Vytvárať nové reporty a dátové štruktúry v DWh systéme.
• Vytvárať a udržiavať zákaznícku kartu a reporting v CRM (nastavovať a spravovať príležitosti na predaj, aktivity na obchodného partnera, marketingové atribúty a kontaktné osoby).
• Navrhovať riešenia na elimináciu zistených nedostatkov a na optimalizáciu a zefektívňovať procesy, metodiky a pracovné postupy pri tvorbe podkladov.
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role.
• Participovať na tvorbe obchodných plánov a definovaní KPI, zároveň vyhodnocovať plány predaja a plnenia definovaných KPI.
• Vypracovávať pravidelné a ad-hoc analýzy predaja a profitability a reporty pre úsek korporátneho predaja (výnosy na báze produktových portfólií, náklady, forecasty predaja a ostatných relevantných ukazovateľov.
• Kontrolovať správnosť a konzistentnosť údajov v informačnom systéme spoločnosti a súlad dát s platnými metodickými usmerneniami a procesmi spoločnosti.
• Participovať na resegmentácii a segmentácii v portfóliu Korporátneho predaja.
• Navrhovať optimalizácie reportov, ich dátovej štruktúry a systémovej dostupnosti – SAP – ISU/PUS, PES, Business Explorer, Pricing tool, Customer relationship management (CRM).
• Tvorba a nastavenie nových reportov v rámci zefektívnenia reportingu korporátneho predaja.
• Spravovať externé databázy s informačnými údajmi a väzby medzi nimi a priečinky segmentu korporátneho predaja.
• Vytvárať nové reporty a dátové štruktúry v DWh systéme.
• Vytvárať a udržiavať zákaznícku kartu a reporting v CRM (nastavovať a spravovať príležitosti na predaj, aktivity na obchodného partnera, marketingové atribúty a kontaktné osoby).
• Navrhovať riešenia na elimináciu zistených nedostatkov a na optimalizáciu a zefektívňovať procesy, metodiky a pracovné postupy pri tvorbe podkladov.
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• Silný sociálny program
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Osobný účet – finančné prostriedky určené na vašu regeneráciu 1050 EUR brutto ročne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Široká ponuka interných a externých školení
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• Silný sociálny program
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Osobný účet – finančné prostriedky určené na vašu regeneráciu 1050 EUR brutto ročne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Široká ponuka interných a externých školení
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
Informácie o výberovom konaní
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 1257,- EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Ročná odmena je vo výške 20% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 03.07.2020
Ročná odmena je vo výške 20% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 03.07.2020
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Microsoft Excel - práca s veľkým množstvom dát a databázami, programovanie aplikačných formulárov pre makrá.
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, organizačná schopnosť a analytické myslenie.
*Pozitívny vzťah k číslam, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a samostatnosť, dôslednosť so zmyslom pre detail, schopnosť adaptácie na zmeny.
*Microsoft Excel - práca s veľkým množstvom dát a databázami, programovanie aplikačných formulárov pre makrá.
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, organizačná schopnosť a analytické myslenie.
*Pozitívny vzťah k číslam, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a samostatnosť, dôslednosť so zmyslom pre detail, schopnosť adaptácie na zmeny.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ZSE Energia, a.s., patrí k najväčším dodávateľom elektriny a plynu na Slovensku. Svojim zákazníkom poskytuje tiež množstvo doplnkových služieb a komplexné riešenia zamerané na využitie obnoviteľných zdrojov a technológií pre inteligentné domácnosti. www.zse.sk
Počet zamestnancov
281 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ZSE Energia, a. s.
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Kontakt
ID: 3929899
Posting date: 26.6.2020
2020-06-26
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: Západoslovenská energetika, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 257 EUR/mesiac