We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrátor správy EZ III
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1250,- EUR brutto
od 1250,- EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou náplňou práce bude:
• Vypracovávať podklady a návrhy plánu rozpočtu tímu.
• Kontrolovať a vyhodnocovať plnenie čerpania rozpočtu tímu.
• Kontrolovať a schvaľovať náklady za vykonanú službu.
• Zabezpečovať otvorenie zákaziek a objednávať materiál pre ext. služby.
• Zabezpečovať zavedenie údajov o menovitých opravách do SPIN.
• Vypracovávať podklady k vyradeniu a zaradeniu majetku.
• Metodicky usmerňovať správcov pri zmenách v smerovaní zákaziek PM.
• Spracovávať výstupy zo systémov SAP BW a analyzovať údaje.
• Kontrolovať vyraďovanie zariadenia v NISe, priradenie HIM k zariadeniu do NIS.
• Zabezpečovať výber najvhodnejšej ponuky na ZP, objednávať ZP a schvaľovať FA.
• Vypracovávať podklady na úhradu škody, viesť agendu o škodách.
• Objednávať prístroje, OOPP, DKP, ochranné nápoje a kancelárske potreby.
• Zabezpečovať všetky administratívne činnosti v tíme v prípade neprítomnosti zodpovednej osoby za danú agendu.
• Vypracovávať podklady a návrhy plánu rozpočtu tímu.
• Kontrolovať a vyhodnocovať plnenie čerpania rozpočtu tímu.
• Kontrolovať a schvaľovať náklady za vykonanú službu.
• Zabezpečovať otvorenie zákaziek a objednávať materiál pre ext. služby.
• Zabezpečovať zavedenie údajov o menovitých opravách do SPIN.
• Vypracovávať podklady k vyradeniu a zaradeniu majetku.
• Metodicky usmerňovať správcov pri zmenách v smerovaní zákaziek PM.
• Spracovávať výstupy zo systémov SAP BW a analyzovať údaje.
• Kontrolovať vyraďovanie zariadenia v NISe, priradenie HIM k zariadeniu do NIS.
• Zabezpečovať výber najvhodnejšej ponuky na ZP, objednávať ZP a schvaľovať FA.
• Vypracovávať podklady na úhradu škody, viesť agendu o škodách.
• Objednávať prístroje, OOPP, DKP, ochranné nápoje a kancelárske potreby.
• Zabezpečovať všetky administratívne činnosti v tíme v prípade neprítomnosti zodpovednej osoby za danú agendu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- finančný príspevok 1050,-€ určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- doplnkové dôchodkové sporenie
- sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- stravovacie poukážky plne hradené zamestnávateľom
- pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- finančný príspevok 1050,-€ určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- doplnkové dôchodkové sporenie
- sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- stravovacie poukážky plne hradené zamestnávateľom
- pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 1250 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku.
Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Výkonnostná odmena je vo výške 10% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 08.11.2019
Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Výkonnostná odmena je vo výške 10% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 08.11.2019
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Práca so SAP ( CRM, MM, FI, CO, a i.)- výhodou
*GIS, SCADA- výhodou
*Práca so SAP ( CRM, MM, FI, CO, a i.)- výhodou
*GIS, SCADA- výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3789886
Posting date: 17.10.2019
2019-10-17
location: Trnava Position: Asistent, Fakturant, Rozpočtár/kalkulant, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok Company: Západoslovenská energetika, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1250,- EUR brutto