We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zaujíma ťa trh s energiami a práca s Excelom? Ak áno, pridaj sa k nám.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 232,- EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 232,- EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zodpovednosť za vypracovanie komplexných biznis analýz korporátneho predaja: zmluvné hodnoty zákazníka, štatistika predaja, pohľadávky, zostavy pre zákazníkov podľa zazmluvnených požiadaviek, materiály do predstavenstva a pod.
• Participovať na tvorbe obchodných plánov a definovaní KPI, zároveň vyhodnocovať plány predaja a plnenia definovaných KPI.
• Vypracovávať pravidelné a ad-hoc analýzy predaja a profitability a reporty pre úsek korporátneho predaja (výnosy na báze produktových portfólií, náklady, forecasty predaja a ostatných relevantných ukazovateľov.
• Kontrolovať správnosť a konzistentnosť údajov v informačnom systéme spoločnosti a súlad dát s platnými metodickými usmerneniami a procesmi spoločnosti.
• Participovať na resegmentácii a segmentácii v portfóliu Korporátneho predaja.
• Navrhovať optimalizácie reportov, ich dátovej štruktúry a systémovej dostupnosti – SAP – ISU/PUS, PES, Business Explorer, Pricing tool, Customer relationship management (CRM).
• Tvorba a nastavenie nových reportov v rámci zefektívnenia reportingu korporátneho predaja.
• Spravovať externé databázy s informačnými údajmi a väzby medzi nimi a priečinky segmentu korporátneho predaja.
• Vytvárať nové reporty a dátové štruktúry v DWh systéme.
• Vytvárať a udržiavať zákaznícku kartu a reporting v CRM (nastavovať a spravovať príležitosti na predaj, aktivity na obchodného partnera, marketingové atribúty a kontaktné osoby).
• Navrhovať riešenia na elimináciu zistených nedostatkov a na optimalizáciu a zefektívňovať procesy, metodiky a pracovné postupy pri tvorbe podkladov.
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role.
• Participovať na tvorbe obchodných plánov a definovaní KPI, zároveň vyhodnocovať plány predaja a plnenia definovaných KPI.
• Vypracovávať pravidelné a ad-hoc analýzy predaja a profitability a reporty pre úsek korporátneho predaja (výnosy na báze produktových portfólií, náklady, forecasty predaja a ostatných relevantných ukazovateľov.
• Kontrolovať správnosť a konzistentnosť údajov v informačnom systéme spoločnosti a súlad dát s platnými metodickými usmerneniami a procesmi spoločnosti.
• Participovať na resegmentácii a segmentácii v portfóliu Korporátneho predaja.
• Navrhovať optimalizácie reportov, ich dátovej štruktúry a systémovej dostupnosti – SAP – ISU/PUS, PES, Business Explorer, Pricing tool, Customer relationship management (CRM).
• Tvorba a nastavenie nových reportov v rámci zefektívnenia reportingu korporátneho predaja.
• Spravovať externé databázy s informačnými údajmi a väzby medzi nimi a priečinky segmentu korporátneho predaja.
• Vytvárať nové reporty a dátové štruktúry v DWh systéme.
• Vytvárať a udržiavať zákaznícku kartu a reporting v CRM (nastavovať a spravovať príležitosti na predaj, aktivity na obchodného partnera, marketingové atribúty a kontaktné osoby).
• Navrhovať riešenia na elimináciu zistených nedostatkov a na optimalizáciu a zefektívňovať procesy, metodiky a pracovné postupy pri tvorbe podkladov.
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
Informácie o výberovom konaní
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 1232,- EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Ročná odmena je vo výške 20% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 18.10.2019
Ročná odmena je vo výške 20% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 18.10.2019
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
v informatike (IT)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Microsoft Excel - práca s veľkým množstvom dát a databázami, programovanie aplikačných formulárov pre makrá.
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, organizačná schopnosť a analytické myslenie.
*Pozitívny vzťah k číslam, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a samostatnosť, dôslednosť so zmyslom pre detail, schopnosť adaptácie na zmeny.
*Microsoft Excel - práca s veľkým množstvom dát a databázami, programovanie aplikačných formulárov pre makrá.
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, organizačná schopnosť a analytické myslenie.
*Pozitívny vzťah k číslam, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a samostatnosť, dôslednosť so zmyslom pre detail, schopnosť adaptácie na zmeny.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3768366
Posting date: 20.9.2019
2019-09-20
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Obchodný analytik, Obchodný referent, Odborný predajca Company: Západoslovenská energetika, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 232,- EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.