Senior agent IT podpory

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 300 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spracovávať prichádzajúce telefonáty, emaily a požiadavky.
Spracovávať a monitorovať tikety, zodpovedať za tikety v pridelených skupinách.
Pravidelne informovať interného klienta o stave jeho požiadaviek.
Aplikačne podporovať užívateľov, password reset, základná konfigurácia aplikácií a vzdelávanie zákazníkov na úrovni 1st line.
Poskytovať 1st line technickú podporu pri riešení užívateľských problémov (SW, HW, NW).
Pracovať so znalostnou databázou.
Pripravovať podklady pre reporting.
Vykonávať pracovné úlohy a povinnosti podľa ITIL štandardov, resp. interne definovaných postupov a smerníc.
Vytvárať technickú dokumentáciu pre riešenie rôznych problémov a spolupracovať pri tvorbe pracovných postupov.
Tvoriť interné predpisy a smernice.
Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov.
VIP support.

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 24.07.2018

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Klient/server administrácia - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť, flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 3445103  Posting date: 10.7.2018  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 300 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.