We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Senior agent IT podpory
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2018
01.10.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 300 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 300 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovávať prichádzajúce telefonáty, emaily a požiadavky.
Spracovávať a monitorovať tikety, zodpovedať za tikety v pridelených skupinách.
Pravidelne informovať interného klienta o stave jeho požiadaviek.
Aplikačne podporovať užívateľov, password reset, základná konfigurácia aplikácií a vzdelávanie zákazníkov na úrovni 1st line.
Poskytovať 1st line technickú podporu pri riešení užívateľských problémov (SW, HW, NW).
Pracovať so znalostnou databázou.
Pripravovať podklady pre reporting.
Vykonávať pracovné úlohy a povinnosti podľa ITIL štandardov, resp. interne definovaných postupov a smerníc.
Vytvárať technickú dokumentáciu pre riešenie rôznych problémov a spolupracovať pri tvorbe pracovných postupov.
Tvoriť interné predpisy a smernice.
Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov.
VIP support.
Spracovávať a monitorovať tikety, zodpovedať za tikety v pridelených skupinách.
Pravidelne informovať interného klienta o stave jeho požiadaviek.
Aplikačne podporovať užívateľov, password reset, základná konfigurácia aplikácií a vzdelávanie zákazníkov na úrovni 1st line.
Poskytovať 1st line technickú podporu pri riešení užívateľských problémov (SW, HW, NW).
Pracovať so znalostnou databázou.
Pripravovať podklady pre reporting.
Vykonávať pracovné úlohy a povinnosti podľa ITIL štandardov, resp. interne definovaných postupov a smerníc.
Vytvárať technickú dokumentáciu pre riešenie rôznych problémov a spolupracovať pri tvorbe pracovných postupov.
Tvoriť interné predpisy a smernice.
Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov.
VIP support.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 24.07.2018
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Klient/server administrácia - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť, flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
*• komunikatívnosť, flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3445103
Posting date: 10.7.2018
2018-07-10
location: Bratislava Position: Databázový administrátor, IT analytik, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete Company: Západoslovenská energetika, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 300 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.