We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Business Process Expert
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Tvoriť, aktualizovať, koordinovať a implementovať procesy pre zákaznícke segmenty v súlade so schválenou stratégiou.
- Spolupracovať na tvorbe zmenových požiadaviek voči IT systémom.
- Tvoriť, aktualizovať, koordinovať a implementovať riadiace dokumenty ZSE Energia v súlade s platnou legislatívou a so schválenou stratégiou spoločnosti
- Analyzovať výkonnosť, efektivitu a hospodárnosť procesov a pracovných postupov predaja, obsluhy a návrhov na zvýšenie efektivity (na základe stanovených KPI).
- Identifikovať príležitosti na zlepšenia a navrhovať opatrenia k zamedzeniu vzniku chýb.
- Spolupracovať na tvorbe biznis plánov a identifikovať kľúčové príležitosti pre stanovenie návratnosti investícií.
- Viesť optimalizačné a inovačné projekty v súlade s platnou metodikou a procesmi.
- Spolupracovať na tvorbe zmenových požiadaviek voči IT systémom.
- Tvoriť, aktualizovať, koordinovať a implementovať riadiace dokumenty ZSE Energia v súlade s platnou legislatívou a so schválenou stratégiou spoločnosti
- Analyzovať výkonnosť, efektivitu a hospodárnosť procesov a pracovných postupov predaja, obsluhy a návrhov na zvýšenie efektivity (na základe stanovených KPI).
- Identifikovať príležitosti na zlepšenia a navrhovať opatrenia k zamedzeniu vzniku chýb.
- Spolupracovať na tvorbe biznis plánov a identifikovať kľúčové príležitosti pre stanovenie návratnosti investícií.
- Viesť optimalizačné a inovačné projekty v súlade s platnou metodikou a procesmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 18.12.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Tvoriť, aktualizovať, koordinovať a implementovať procesy pre zákaznícke segmenty v obsluhe Retail
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Projektová účasť ( vedenie projektu/ rola biznis analytik, tvorba procesných máp)
*Tímová spolupráca (kooperácia v tíme)
*Komunikačné zručnosti
*Prispôsobivosť, schopnosť nájsť riešenie
*Práca v CRM systémoch
*Analýza dát
*Práca s ARIS, MS Visio ( prípadne iný procesný tool; výhodou používanie nástroja podporujúci - BPMN 2,0 )
*MS Office
*Projektové plánovanie
*
*skúsenosť v oblastiach:
*
*tvorba analytických výstupov z projektu
*príprava procesných, dátových a funkčných modelov ( vyplýva z predaja produktov/služieb )
*spolupráca na tvorbe biznis zadaní (BRD)
*komunikácia s IT dodávateľom (vývojármi, testermi, konzultantmi)
*Projektová účasť ( vedenie projektu/ rola biznis analytik, tvorba procesných máp)
*Tímová spolupráca (kooperácia v tíme)
*Komunikačné zručnosti
*Prispôsobivosť, schopnosť nájsť riešenie
*Práca v CRM systémoch
*Analýza dát
*Práca s ARIS, MS Visio ( prípadne iný procesný tool; výhodou používanie nástroja podporujúci - BPMN 2,0 )
*MS Office
*Projektové plánovanie
*
*skúsenosť v oblastiach:
*
*tvorba analytických výstupov z projektu
*príprava procesných, dátových a funkčných modelov ( vyplýva z predaja produktov/služieb )
*spolupráca na tvorbe biznis zadaní (BRD)
*komunikácia s IT dodávateľom (vývojármi, testermi, konzultantmi)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3260796
Posting date: 5.12.2017
2017-12-05
location: Bratislava Position: Koordinátor, Procesný inžinier, Procesný manažér, Projektový manažér Company: Západoslovenská energetika, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou