Agent IT podpory

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Technicke ulohy:
Poskytovať zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne
Poskytovanie 1st line technickej podpory pri rieseni uzivatelskych problemov (SW, HW, NW)
• Vzdialena sprava uzivatelskeho prostredia (desktop, laptop, tlaciaren, mobilny telefon, pevna linka a ine zariadenia)
• Aplikacna podpora pre uzivatelov, password reset, zakladna konfiguracia aplikacii a vzdelavanie zakaznikov
• Zber dat a poziadaviek od internych klientov spolocnosti a ich nasledne zaznamenavanie v internych systemoch

• Organizacne ulohy:
• Vykonavanie pracovnych uloh a povinnosti podla ITIL standardov, incident management, problem management, asset management, request fulfilment a ďalších procesov implementovaných do pracovného procesu Service Desk organizačnej jednotky
• Komunikacia so zakaznikmi na dennej baze na pozadovanej kvalitativnej urovni
• Profesionalne vystupovanie na osobnych stretnutiach so zakanzikmi a pri poskytovani sluzieb priamo u nich
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 05.10.2017

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Klient/server administrácia - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 3168046  Posting date: 23.8.2017  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou