We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Agent IT podpory
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Technicke ulohy:
Poskytovať zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne
Poskytovanie 1st line technickej podpory pri rieseni uzivatelskych problemov (SW, HW, NW)
• Vzdialena sprava uzivatelskeho prostredia (desktop, laptop, tlaciaren, mobilny telefon, pevna linka a ine zariadenia)
• Aplikacna podpora pre uzivatelov, password reset, zakladna konfiguracia aplikacii a vzdelavanie zakaznikov
• Zber dat a poziadaviek od internych klientov spolocnosti a ich nasledne zaznamenavanie v internych systemoch
• Organizacne ulohy:
• Vykonavanie pracovnych uloh a povinnosti podla ITIL standardov, incident management, problem management, asset management, request fulfilment a ďalších procesov implementovaných do pracovného procesu Service Desk organizačnej jednotky
• Komunikacia so zakaznikmi na dennej baze na pozadovanej kvalitativnej urovni
• Profesionalne vystupovanie na osobnych stretnutiach so zakanzikmi a pri poskytovani sluzieb priamo u nich
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Poskytovať zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne
Poskytovanie 1st line technickej podpory pri rieseni uzivatelskych problemov (SW, HW, NW)
• Vzdialena sprava uzivatelskeho prostredia (desktop, laptop, tlaciaren, mobilny telefon, pevna linka a ine zariadenia)
• Aplikacna podpora pre uzivatelov, password reset, zakladna konfiguracia aplikacii a vzdelavanie zakaznikov
• Zber dat a poziadaviek od internych klientov spolocnosti a ich nasledne zaznamenavanie v internych systemoch
• Organizacne ulohy:
• Vykonavanie pracovnych uloh a povinnosti podla ITIL standardov, incident management, problem management, asset management, request fulfilment a ďalších procesov implementovaných do pracovného procesu Service Desk organizačnej jednotky
• Komunikacia so zakaznikmi na dennej baze na pozadovanej kvalitativnej urovni
• Profesionalne vystupovanie na osobnych stretnutiach so zakanzikmi a pri poskytovani sluzieb priamo u nich
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 05.10.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Klient/server administrácia - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3168046
Posting date: 23.8.2017
2017-08-23
location: Bratislava Position: IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor Company: Západoslovenská energetika, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou