Administratívne práce, evidencia dokladov

Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
16.10.2019
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacod 900 EUR brutto (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Administratívne práce,
- organizovanie chodu hlavnej kancelárie,
- vedenie kasy, registračnej pokladni,
- hotovostný príjem a výdaj financií,
- vystavovanie faktúr,
- vedenie evidencie interných dokladov, prijatej a odoslanej pošty,
- dohľad nad databázou servisných zákaziek,
- komunikácia so servisným oddelením ohľadom vykonávania servisných opráv,
- príprava dochádzky,
- zbieranie podkladov pre účtovníka, zber faktúr, pokladničných blokov,
- následne ukladanie do šanónov doklady a dokumenty, ktoré budú zaúčtované
- mailová komunikácia,
- príprava podkladov pre manažment,
- expedícia ľahkého tovaru
A iné administratívne veci.

Zamestnanecké výhody, benefity

- ISTOTA TRVALÉHO ZAMESTNANIA v súkromnej spoločnosti s mladým kolektívom,
- zamestnanecké a sociálne výhody,
- možnosť profesijného rastu v spoločnosti,
- možnosť vzdelávania sa

Informácie o výberovom konaní

!!! Prosíme, hláste sa len záujemcovia, ktorí hľadajú DLHODOBÚ PRÁCU a ste si ISTÍ VÝBEROM TOHTO ZAMESTNANIA !!!
Prosím napíšte nám do životopisu aj eventuálny dátum nástupu. Hľadáme niekoho čím skôr.

Podmienka : nezávislosť od sociálnych sieti a mobilu!!!

Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala zašlite :
- žiadosť s názvom pozície,
- životopis a Vašu fotografiu e-mailom na adresu spoločnosti : [email protected]
Nezabudnite uviesť na Vás mail a telefonický kontakt.
Odpovedať budeme iba uchádzačom, ktorí budú spĺňať uvedené požiadavky.
Motivačný list je len výhodou.
Za pochopenie ďakujeme.

Zaslaním Vašej žiadosti o zamestnanie nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti v zmysle Zák. č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, manažment

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Expert
Pokladňa - Expert
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

organizačné a komunikačné schopnosti
príjemné a reprezentatívne vystupovanie
samostatnosť
diskrétnosť
flexibilita
pozitívne myslenie
chuť pracovať
zodpovednosť
technické myslenie výhodou

Naša spoločnosť má záujem o budovanie trvalého, obojstranne výhodného a zaujímavého pracovného vzťahu.

NEMÁME ZÁUJEM o krátkodobé riešenie pracovného výpadku pri hľadaní si nového zamestnania a ani o zamestnanca, ktorý neustále hľadá iné zamestnanie !!!

Podmienky: čistý register trestov, lojalita k firme, morálna bezúhonnosť. Na požiadanie referencie z posledného zamestnania.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Popredná, dynamická obchodná spoločnosť s 30 ročnou tradíciou v oblasti predaja, servisu a prenájmu profesionálnej čistiacej, umývacej a upratovacej techniky, strojov a zariadení pre profesionálne upratovanie s pôsobnosťou na celom Slovensku.

Výhradne zastupuje viacero popredných zahraničných výrobcov priemyselnej čistiacej techniky.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3708244  Posting date: 7.10.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 900 - 1 200 EUR/mesiacod 900 EUR brutto (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)