We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Samostatná účtovníčka, účtovník/Office manager/administratívny pracovník
Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Elektrárenská 6, obvod III., 831 04 Bratislava, Bratislava
Elektrárenská 6, obvod III., 831 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
11.03.2018
11.03.2018
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 200 eur podľa splnených podmienok a praxe
od 1 200 eur podľa splnených podmienok a praxe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kompletné vedenie účtovníctva spoločnosti
- vypracovanie daňového priznania a DPH ,
- spracovanie mzdovej agendy ( malý závod ),
- príprava podkladov pre manažment,
- komunikácia s daňovým úradom.
- Administratívne práce,
- organizovanie chodu hlavnej kancelárie,
- fakturácia,
- hotovostný príjem a výdaj financii,
- práca s bankou,
- evidencia interných dokladov.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za účtovnú a ekonomickú agendu spoločnosti.
- vypracovanie daňového priznania a DPH ,
- spracovanie mzdovej agendy ( malý závod ),
- príprava podkladov pre manažment,
- komunikácia s daňovým úradom.
- Administratívne práce,
- organizovanie chodu hlavnej kancelárie,
- fakturácia,
- hotovostný príjem a výdaj financii,
- práca s bankou,
- evidencia interných dokladov.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za účtovnú a ekonomickú agendu spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- ISTOTA TRVALÉHO ZAMESTNANIA v súkromnej spoločnosti s mladým kolektívom, -
- zamestnanecké a sociálne výhody,
- možnosť profesijného rastu v spoločnosti,
- možnosť vzdelávania sa
- zamestnanecké a sociálne výhody,
- možnosť profesijného rastu v spoločnosti,
- možnosť vzdelávania sa
Informácie o výberovom konaní
!!! Prosíme, hláste sa len záujemcovia, ktorí hľadajú DLHODOBÚ PRÁCU a ste si ISTÍ VÝBEROM TOHTO ZAMESTNANIA !!!
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala zašlite :
- žiadosť s názvom pozície,
- životopis, fotografiu e-mailom na adresu spoločnosti : [email protected].
Nezabudnite uviesť na Vás mail a telefonický kontakt.
Odpovedať budeme iba uchádzačom, ktorí budú spĺňať uvedené požiadavky!
Za pochopenie ďakujeme.
Zaslaním Vašej žiadosti o zamestnanie nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti v zmysle Zák. č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú.
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala zašlite :
- žiadosť s názvom pozície,
- životopis, fotografiu e-mailom na adresu spoločnosti : [email protected].
Nezabudnite uviesť na Vás mail a telefonický kontakt.
Odpovedať budeme iba uchádzačom, ktorí budú spĺňať uvedené požiadavky!
Za pochopenie ďakujeme.
Zaslaním Vašej žiadosti o zamestnanie nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti v zmysle Zák. č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Pokladňa - Expert
Strojopis - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Pokladňa - Expert
Strojopis - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v administratívnej a účtovnej oblasti,
dobré organizačné schopnosti,
chuť pracovať,
časová flexibilita,
samostatnosť,
zodpovednosť.
Naša spoločnosť má záujem o budovanie trvalého, obojstranne výhodného a zaujímavého pracovného vzťahu.
NEMÁME ZÁUJEM o krátkodobé riešenie pracovného výpadku pri hľadaní si nového zamestnania a ani o zamestnanca, ktorý neustále hľadá iné zamestnanie !!!
Podmienky: čistý register trestov, lojalita k firme, morálna bezúhonnosť. Na požiadanie referencie z posledného zamestnania.
dobré organizačné schopnosti,
chuť pracovať,
časová flexibilita,
samostatnosť,
zodpovednosť.
Naša spoločnosť má záujem o budovanie trvalého, obojstranne výhodného a zaujímavého pracovného vzťahu.
NEMÁME ZÁUJEM o krátkodobé riešenie pracovného výpadku pri hľadaní si nového zamestnania a ani o zamestnanca, ktorý neustále hľadá iné zamestnanie !!!
Podmienky: čistý register trestov, lojalita k firme, morálna bezúhonnosť. Na požiadanie referencie z posledného zamestnania.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Popredná, dynamická obchodná spoločnosť s 30 ročnou tradíciou v oblasti predaja, servisu a prenájmu profesionálnej čistiacej, umývacej a upratovacej techniky, strojov a zariadení pre profesionálne upratovanie s pôsobnosťou na celom Slovensku.
Výhradne zastupuje viacero popredných zahraničných výrobcov priemyselnej čistiacej techniky.
Výhradne zastupuje viacero popredných zahraničných výrobcov priemyselnej čistiacej techniky.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1233036
Posting date: 8.2.2018
2018-02-08
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka, Účtovník Company: Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1 200 eur podľa splnených podmienok a praxe