We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Transport Specialist (dispečer/ka)
Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia
Miesto práce
Ivanka pri Dunaji
Ivanka pri Dunaji
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac1000 € brutto + variabilná zložka 150 € brutto, výška mzdy bude závisieť od skúseností uchádzača
1 000 - 1 200 EUR/mesiac1000 € brutto + variabilná zložka 150 € brutto, výška mzdy bude závisieť od skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného dispečera / dispečerku!
Chcete sa stať súčasťou tímu a pracovať v nadnárodnej dopravnej a logistickej spoločnosti?
Máte skúsenosť v oblasti logistiky, ste komunikatívny/a a organizačne zameraný/á?
Hľadáte nové uplatnenie a rád/a by ste pracoval/a v spoločnosti, ktorá ocení Váš názor a optimistický a aktívny prístup?
Máte záujem o samostatnú a zodpovednú prácu?
Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku !
Vašou úlohou bude:
- kontrola a spracovanie objednávok od zákazníkov, riešenie ich požiadaviek na vykonanie prepravy podľa objednávky,
- písomná a telefonická komunikácia so zákazníkmi, dopravnými spoločnosťami a ich vodičmi vykonávajúcimi prepravu,
- eliminovať procesné chyby a odchýlky od štandardu, navrhovať opatrenia a eskalovať na nadriadeného,
- zapisovanie a kontrola údajov k prepravám do TMS Prytanis, vytváranie podkladov pre mesačné uzávierky,
- kontrolovať úplnosť dokumentov (CMR/DL) k faktúram zaslaným dodávateľmi prepravných služieb,
- vytváranie objednávok na dopravné spoločnosti a poskytovanie informácií dopravcovi a vodičovi,
- vytváranie denných a týždenných podkladov pre zákazníka (t.j. Collection plan a Unloading plan),
- riešenie nezrovnalostí a near-missov v rámci dennej operatívy,
- riešenie EKAER čísiel pre linkové vozidlá dopravných spoločností,
- riešenie urgentných prepráv od dodávateľa k zákazníkovi,
- plánovanie distribučných trás a ich zabezpečenie od nakládky po vykládku,
- vytváranie reportov a štatistík ako podkladov pre reporting,
- sledovať priebeh prepráv, pravidelne kontrolovať časový plán prepráv, riešiť neštandardné situácie so snahou eliminovať riziko a viacnáklady,
- kontrolovať a evidovať náklady a výnosy jednotlivých jázd v Prytanise,
- viesť evidenciu poskytnutej prepravy.
Chcete sa stať súčasťou tímu a pracovať v nadnárodnej dopravnej a logistickej spoločnosti?
Máte skúsenosť v oblasti logistiky, ste komunikatívny/a a organizačne zameraný/á?
Hľadáte nové uplatnenie a rád/a by ste pracoval/a v spoločnosti, ktorá ocení Váš názor a optimistický a aktívny prístup?
Máte záujem o samostatnú a zodpovednú prácu?
Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku !
Vašou úlohou bude:
- kontrola a spracovanie objednávok od zákazníkov, riešenie ich požiadaviek na vykonanie prepravy podľa objednávky,
- písomná a telefonická komunikácia so zákazníkmi, dopravnými spoločnosťami a ich vodičmi vykonávajúcimi prepravu,
- eliminovať procesné chyby a odchýlky od štandardu, navrhovať opatrenia a eskalovať na nadriadeného,
- zapisovanie a kontrola údajov k prepravám do TMS Prytanis, vytváranie podkladov pre mesačné uzávierky,
- kontrolovať úplnosť dokumentov (CMR/DL) k faktúram zaslaným dodávateľmi prepravných služieb,
- vytváranie objednávok na dopravné spoločnosti a poskytovanie informácií dopravcovi a vodičovi,
- vytváranie denných a týždenných podkladov pre zákazníka (t.j. Collection plan a Unloading plan),
- riešenie nezrovnalostí a near-missov v rámci dennej operatívy,
- riešenie EKAER čísiel pre linkové vozidlá dopravných spoločností,
- riešenie urgentných prepráv od dodávateľa k zákazníkovi,
- plánovanie distribučných trás a ich zabezpečenie od nakládky po vykládku,
- vytváranie reportov a štatistík ako podkladov pre reporting,
- sledovať priebeh prepráv, pravidelne kontrolovať časový plán prepráv, riešiť neštandardné situácie so snahou eliminovať riziko a viacnáklady,
- kontrolovať a evidovať náklady a výnosy jednotlivých jázd v Prytanise,
- viesť evidenciu poskytnutej prepravy.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo získate?
Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.
Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás uvedená ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis. Kontaktovať budeme telefonicky len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme?
Šikovného/nu, pozitívne naladeného/nu kandidáta/tku najmenej s ukončeným stredoškolským vzdelaním. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť práce v rýchlo sa meniacom prostredí a požiadavkách. Výhodou je znalosť dopravného trhu na vnútroštátnej a medzinárodnej úrovni.
Znalosť práce na PC (MS Office) a znalosť anglického jazyka sú podmienkou.
Uvítame proaktívny prístup, samostatnosť, spoľahlivosť a výhodou je tiež prax v doprave a logistike.
Šikovného/nu, pozitívne naladeného/nu kandidáta/tku najmenej s ukončeným stredoškolským vzdelaním. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť práce v rýchlo sa meniacom prostredí a požiadavkách. Výhodou je znalosť dopravného trhu na vnútroštátnej a medzinárodnej úrovni.
Znalosť práce na PC (MS Office) a znalosť anglického jazyka sú podmienkou.
Uvítame proaktívny prístup, samostatnosť, spoľahlivosť a výhodou je tiež prax v doprave a logistike.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre a v Senci a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3364062
Posting date: 29.7.2019
2019-07-29
location: Ivanka pri Dunaji Position: Dispečer, Disponent, Koordinátor, Logistik, Špeditér Company: Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 000 - 1 200 EUR/mesiac1000 € brutto + variabilná zložka 150 € brutto, výška mzdy bude závisieť od skúseností uchádzača