We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista podpory zákaznikov
YIT Slovakia a.s.
Miesto práce
Račianska 153, Bratislava
Račianska 153, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho teamu starostlivosti o zákazníkov hľadáme prozákaznícky orientovaného kolegu, ktorý bude mať na starosti komunikáciu s klientmi, ktorí si u nás kúpili byt:
- prieskumy spokojnosti klientov (NPS, quality factor)
- zabezpečenie riešenia dotazov, podnetov a reklamácií od existujúcich klientov
- organizácia dní otvorených dverí pre našich klientov
- osobné stretnutia s klientami, odovzdávanie bytov
- komunikácia so správcami bytov
- budovanie partnerskej sekcie
- prieskumy spokojnosti klientov (NPS, quality factor)
- zabezpečenie riešenia dotazov, podnetov a reklamácií od existujúcich klientov
- organizácia dní otvorených dverí pre našich klientov
- osobné stretnutia s klientami, odovzdávanie bytov
- komunikácia so správcami bytov
- budovanie partnerskej sekcie
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme nadnárodná spoločnosť, ktorá pochádza z Fínska. Zamestnávame viac než 6000 profesionálov v siedmich európskych krajinách. S kolegami sme v dennom kontakte, často pracujeme v medzinárodných tímoch.
Kladieme dôraz na starostlivosť, tímovú spoluprácu a pozitívnu pracovnú atmosféru. Podporujeme profesionálny rast našich zamestnancov cez možnosť interných rotácií a kariérneho postupu. Vysoká etika a chuť uspieť nás motivujú v každodennej práci.
Kladieme dôraz na starostlivosť, tímovú spoluprácu a pozitívnu pracovnú atmosféru. Podporujeme profesionálny rast našich zamestnancov cez možnosť interných rotácií a kariérneho postupu. Vysoká etika a chuť uspieť nás motivujú v každodennej práci.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, klientský servis
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti s prácou s klientami
• príjemné vystupovanie, komunikatívnosť
• empatia, zameranie sa na zákazníka
• time management a určovanie priorít
• tímový hráč
• odolnosť voči stresu
• príjemné vystupovanie, komunikatívnosť
• empatia, zameranie sa na zákazníka
• time management a určovanie priorít
• tímový hráč
• odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vo YIT budujeme lepšie prostredie pre život. V spolupráci s našimi zamestnancami, partnermi a mestom budujeme domovy, kde sa plnia sny a kancelárie, v ktorých sa ľudia cítia ako doma. Staviame udržateľné mestské štvrte s ohľadom na meniace sa klimatické podmienky a životné prostredie. V práci sa riadime hodnotami: rešpekt, spolupráca, kreativita a nadšenie. Máme voči sebe vzájomnú dôveru, a preto sa môžeme spoľahnúť jeden na druhého. Vďaka inšpiratívnemu prostrediu a kolegom robíme prácu, ktorá dáva zmysel a nebojíme sa zdolávať aj tie najväčšie výzvy. Naše jedinečné projekty nám dávajú priestor pracovať na sebe a zdokonaľovať sa. Viac ako sto rokov sme významný európsky hráč s fínskymi koreňmi a veľkým srdcom. Od roku 2010 prinášame aj na Slovensko kvalitný štandard bývania, kde sme vytvorili domov pre viac ako 2500 ľudí.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 2827146
Posting date: 25.11.2016
2016-11-25
location: Bratislava Position: Špecialista podpory zákazníkov Company: YIT Slovakia a.s.