HW Supervisor

Würth International Trading s.r.o.

Miesto práce
Rybničná, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 600 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy môže byť v závislosti od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta vyššia.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho interného tímu hľadáme kolegu s dostatočnými skúsenosťami a vedomosťami v oblasti implementácie, konfigurácie, riešenia problémov, podpory a poskytovania konzultácií pre používateľov IT systémov v našej spoločnosti. Požadujeme proaktívny prístup, zodpovednosť, schopnosť samostatnej práce a dostatočné komunikačné schopnosti pre jednak spoluprácu s IT odborníkmi v materskej spoločnosti v zahraničí a jednak každodennú prácu s používateľmi v rámci organizácie.

Do Tvojej náplne práce bude patriť:

- Zodpovednosť za bezporuchovú a bezpečnú prevádzku systémov a monitoring výkonu systémov vo firme
- Prvotná analýza nahlásených chýb, riešenie incidentov, problémov a iných požiadaviek na dennej báze ( analýza, identifikovanie príčin a návrh riešenia) v oblasti Client/Server, Microsoft a Microsoft Cloud, administratíva)
- Správa, kontrola a údržba komplexného informačného systému (Microsoft, MS SQL, WIndows Server, hardware, systémový software, sieťová komunikácia, podnikové aplikácie, licencie...)
- Spolupráca pri inštalácii, konfigurácii a administrácii systémov (Windows, Windows Server a lokálne systémy)
- Spolupráca a návrhy inovatívnych riešení, ktoré budú firmu rozvíjať a posúvať vpred
- Riadenie a implementácia menších a stredne veľkých projektov
- Spolupráca pri návrhoch a kontrole dodržiavania základných pravidiel IT bezpečnosti vo firme
- Poskytovanie podpory zamestnancom pri práci s IT zariadeniami a aplikáciami
- Úzka spolupráca s technikmi, vývojármi a konzultantmi v materskej spoločnosti (nemecký jazyk, prípadne anglický jazyk)
- Správa a tvorba technickej dokumentácie

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej obchodnej spoločnosti
- možnosti vzdelávnia a rozvoja
- denné používanie cudzích jazykov
- flexibilná pracovná doba
- odmena za prítomnosť na pracovisku (až do výšky mesačnej mzdy)
- možnosť home office
- dodatková dovolenka až do výšky 5 dní
- balík sociálnych benefitov (Narodeniny, Veľká noc, Svadba, Narodenie dieťaťa a iné)
- balík finančných i nefinančných benefitov pre jubilantov
- množstvo kultúrnych a športových aktivít (Teambuilding, Letný piknik, Vianočná večera)
- zvýhodnené stravovanie v budove - výber z viacerých druhov jedál
- káva a čerstvé ovocie na pracovisku
- vlastné parkovisko

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows admin - Expert
Správa a konfigurácia sietí LAN - Pokročilý
Microsoft Office admin - Pokročilý
E-mail admin - Pokročilý
správa SQL DB - Mierne pokročilý
správa SW aplikácií - Pokročilý
Microsoft Windows Server 2016 - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Administrácia IT systémov vrátane HW a SW, poskytovanie podpory užívateľom IT systémov

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Min. ukončené SŠ, prípadne aj VŠ vzdelanie, najlepšie so zameraním na IT
- Nemecký jazyk na pokročilej úrovni ( je potrebná denná komunikácia) a pracovná znalosť angličtiny
- Prípadne angličtina na veľmi dobrej úrovni (ak úroveň nemčiny neumožňuje dennú komunikáciu)
- Znalosti a praktické skúsenosti s administráciou systémov a aplikácií (OS WIN, e-mailové servery, základné znalosti DB, hlavne SQL, sieťová komunikácia)
- Skúsenosti s cloudovými riešeniami Microsoft, digitalizáciou (DMS) a virtuálnym prostredím (VMWare)
- Analytické, cieľovo orientované a hospodárne myslenie
- Proaktívny prístup k práci, komunikačné a organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naše skrutky potrebujú Vaše závity!

Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.

Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 4321977  Posting date: 5.5.2022  Basic salary component (gross): 2 600 EUR/mesiac