We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Facility & HSE manager
Würth International Trading s.r.o.
Miesto práce
Rybničná, Bratislava-Vajnory
Rybničná, Bratislava-Vajnory
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
1 800 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Würth International Trading, s.r.o. hľadá do svojho stabilného pracovného tímu zodpovedného facility a HSE managera, ktorý bude riadiť oddelenie komplexných služieb pri správe budovy, inžinierskych sietí, BOZP/OP a životného prostredia v zákonných požiadavkách a v štandardoch nastavených skupinou Würth.
Ak vynikáte orientáciou na kvalitu, máte skúsenosti s riadením menšieho tímu a vyjednávanie s dodávateľmi je súčasťou vášho pracovného života, radi sa porozprávame o vašich skúsenostiach a víziách do budúcnosti.
Medzi vaše hlavné úlohy bude patriť:
- Riadenie, plánovanie a operatívne zabezpečovanie prevádzky a správy budovy a objektov
- Zostavenie a implementácia programu správy prístrojov a zariadení, vrátane preventívnej údržby (PM) a na základe požiadaviek životného cyklu zariadení
- Zodpovednosť za oblasť BOZP, PO a odpadové hospodárstvo v rámci celej spoločnosti, vrátane identifikácie a nápravy možných bezpečnostných rizík
- V spolupráci s oddelením Nákupu vyjednávanie podmienok a cien s dodávateľmi, dohľad nad vývojom a plnením plánov a rozpočtov, zodpovednosť za dodržiavanie harmonogramov opráv, odstávok a revízií všetkých zariadení
- Návrhy nových technických a investičných riešení, rozšírení infraštruktúry, upgradov a návrhy novej výstavby v súlade s obchodnými cieľmi spoločnosti
Ďalšie úlohy:
- dohľad a kontrola dodaných služieb, vrátane služieb pre oblasť BOZP a PO, odpadového hospodárstva a správy vozového parku
- plánovanie, návrh a implementácia procesu riadenia rizík a obnovy, predchádzanie kritickým situáciám
- evidencia, správa a archivácia potrebnej dokumentácie súvisiacej so správou budovy, inžinierskymi sieťami
- udržiavanie vzťahov s okolitými subjektmi súkromnej a verejnej správy
- riadenie a rozvoj tímu 2 zamestnancov na pridelenom oddelení
Ak vynikáte orientáciou na kvalitu, máte skúsenosti s riadením menšieho tímu a vyjednávanie s dodávateľmi je súčasťou vášho pracovného života, radi sa porozprávame o vašich skúsenostiach a víziách do budúcnosti.
Medzi vaše hlavné úlohy bude patriť:
- Riadenie, plánovanie a operatívne zabezpečovanie prevádzky a správy budovy a objektov
- Zostavenie a implementácia programu správy prístrojov a zariadení, vrátane preventívnej údržby (PM) a na základe požiadaviek životného cyklu zariadení
- Zodpovednosť za oblasť BOZP, PO a odpadové hospodárstvo v rámci celej spoločnosti, vrátane identifikácie a nápravy možných bezpečnostných rizík
- V spolupráci s oddelením Nákupu vyjednávanie podmienok a cien s dodávateľmi, dohľad nad vývojom a plnením plánov a rozpočtov, zodpovednosť za dodržiavanie harmonogramov opráv, odstávok a revízií všetkých zariadení
- Návrhy nových technických a investičných riešení, rozšírení infraštruktúry, upgradov a návrhy novej výstavby v súlade s obchodnými cieľmi spoločnosti
Ďalšie úlohy:
- dohľad a kontrola dodaných služieb, vrátane služieb pre oblasť BOZP a PO, odpadového hospodárstva a správy vozového parku
- plánovanie, návrh a implementácia procesu riadenia rizík a obnovy, predchádzanie kritickým situáciám
- evidencia, správa a archivácia potrebnej dokumentácie súvisiacej so správou budovy, inžinierskymi sieťami
- udržiavanie vzťahov s okolitými subjektmi súkromnej a verejnej správy
- riadenie a rozvoj tímu 2 zamestnancov na pridelenom oddelení
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v medzinárodnej spoločnosti
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Dodatková dovolenka
- Odmena za prítomnosť na pracovisku
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Odmena za splnenie plánu
- Referral bonus
- Balík sociálnych benefitov (narodeniny, Veľká noc, svadba, narodenie dieťaťa a iné)
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (Teambuildingy, letný piknik, Vianočná večera)
- Výhodné stravovanie priamo v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku zadarmo
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Dodatková dovolenka
- Odmena za prítomnosť na pracovisku
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Odmena za splnenie plánu
- Referral bonus
- Balík sociálnych benefitov (narodeniny, Veľká noc, svadba, narodenie dieťaťa a iné)
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (Teambuildingy, letný piknik, Vianočná večera)
- Výhodné stravovanie priamo v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku zadarmo
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis na email: [email protected], alebo sa uchádzajte priamo cez link uvedený na konci inzerátu.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
5 rokov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 5 ročné skúsenosti na podobnej pozícií podmienkou
- projektové riadenie výhodou
- zodpovednosť, rozhodnosť, asertivita
- orientácia na kvalitu
- organizačné schopnosti
- analytické myslenie
- leadership
- projektové riadenie výhodou
- zodpovednosť, rozhodnosť, asertivita
- orientácia na kvalitu
- organizačné schopnosti
- analytické myslenie
- leadership
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše skrutky potrebujú Vaše závity!
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4076590
Posting date: 7.5.2021
2021-05-07
location: Bratislava Position: Facility manager Company: Würth International Trading s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 800 EUR/mesiac