We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka vrcholového manažmentu
Würth International Trading s.r.o.
Miesto práce
Rybničná 40, Bratislava
Rybničná 40, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
1 400 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Würth International Trading s.r.o. obsadzuje pracovné miesto v prostredí vrcholového manažmentu spoločnosti, vhodné pre kandidátov hľadajúcich stabilné a rôznorodé zamestnanie, v ktorom môžu vyniknúť svojimi organizačnými schopnosťami a aktívnym využívaním anglického a nemeckého jazyka. Organizačne bude kandidát/ka členom tímu troch asistentiek, ktoré spadajú pod vedenie Teamleadera celého sekretariátu.
Medzi Vaše hlavné úlohy bude patriť:
- Administratívna a organizačná podpora vrcholového manažmentu spoločnosti
- Organizácia a správa termínového kalendára (plánovanie, organizácia, príprava pracovných stretnutí a porád)
- Spracovanie korešpondencie, prijímanie návštev a telefonických hovorov
- Tvorba koncepcie a organizácia mítingov, pracovných stretnutí, konferencií a služobných ciest, účasť na poradách a zápisy zo stretnutí
- Príprava podkladov na firemné a koncernové stretnutia, kompletizácia prezentácií, tvorba štatistík - s možnosťou vyškolenia
- Preklady dokumentov z/do anglického/slovenského jazyka a denná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
- Spolupráca na organizovaní firemných podujatí a spolupráca na rôznych projektoch týkajúcich sa internej komunikácie
Medzi Vaše hlavné úlohy bude patriť:
- Administratívna a organizačná podpora vrcholového manažmentu spoločnosti
- Organizácia a správa termínového kalendára (plánovanie, organizácia, príprava pracovných stretnutí a porád)
- Spracovanie korešpondencie, prijímanie návštev a telefonických hovorov
- Tvorba koncepcie a organizácia mítingov, pracovných stretnutí, konferencií a služobných ciest, účasť na poradách a zápisy zo stretnutí
- Príprava podkladov na firemné a koncernové stretnutia, kompletizácia prezentácií, tvorba štatistík - s možnosťou vyškolenia
- Preklady dokumentov z/do anglického/slovenského jazyka a denná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
- Spolupráca na organizovaní firemných podujatí a spolupráca na rôznych projektoch týkajúcich sa internej komunikácie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v medzinárodnej spoločnosti
- Denné používanie cudzích jazykov
- Široké spektrum vzdelávacích možností
- Odmena za prítomnosť na pracovisku (13. plat)
- Príspevok na dochádzanie
- Dodatková dovolenka
- Balík sociálnych benefitov (Narodeniny, Veľká noc, Svadba, Narodenie dieťaťa a iné)
- Balík finančných i nefinančných benefitov pre jubilantov
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (Teambuilding, Letný piknik, Vianočná večera)
- Zvýhodnené stravovanie v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku
- Parkovanie na vlastnom parkovisku
- Denné používanie cudzích jazykov
- Široké spektrum vzdelávacích možností
- Odmena za prítomnosť na pracovisku (13. plat)
- Príspevok na dochádzanie
- Dodatková dovolenka
- Balík sociálnych benefitov (Narodeniny, Veľká noc, Svadba, Narodenie dieťaťa a iné)
- Balík finančných i nefinančných benefitov pre jubilantov
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (Teambuilding, Letný piknik, Vianočná večera)
- Zvýhodnené stravovanie v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku
- Parkovanie na vlastnom parkovisku
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala, pošlite Váš motivačný list a životopis v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku s označením "Asistentka vrcholového manažmentu " na mail: [email protected], alebo na doleuvedenú adresu. Zároveň uveďte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z.
Odporúčame Vám použiť tento vzor:
V súlade s ustanovením § 11 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej "zákon") týmto ako dotknutá osoba udeľujem spoločnosti Würth International Trading s.r.o., IČO 31 386 253, sídlo Rybničná 40/A, 831 07 Bratislava ako prevádzkovateľovi podľa príslušných ustanovení zákona výslovný súhlas so spracovaním osobných údajov o mojej osobe, a to pre účely vytvárania vlastnej evidencie a databázy prevádzkovateľa o uchádzačoch o prácu vytváranej pre zabezpečenie možnosti oslovenia mojej osoby ako záujemcu o prácu a pre účely výberového konania pre obsadenie konkrétneho pracovného miesta, a to v rozsahu podľa pripojeného životopisu. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté osobné údaje sú prevádzkovateľovi poskytnuté dobrovoľne, slobodne, vážne a bez omylu a že sú úplné a pravdivé. Súhlas udeľujem prevádzkovateľovi na dobu 10 rokov s tým, že si som vedomý/á, že mám právo udelený súhlas kedykoľvek odvolať.
Odporúčame Vám použiť tento vzor:
V súlade s ustanovením § 11 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej "zákon") týmto ako dotknutá osoba udeľujem spoločnosti Würth International Trading s.r.o., IČO 31 386 253, sídlo Rybničná 40/A, 831 07 Bratislava ako prevádzkovateľovi podľa príslušných ustanovení zákona výslovný súhlas so spracovaním osobných údajov o mojej osobe, a to pre účely vytvárania vlastnej evidencie a databázy prevádzkovateľa o uchádzačoch o prácu vytváranej pre zabezpečenie možnosti oslovenia mojej osoby ako záujemcu o prácu a pre účely výberového konania pre obsadenie konkrétneho pracovného miesta, a to v rozsahu podľa pripojeného životopisu. Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté osobné údaje sú prevádzkovateľovi poskytnuté dobrovoľne, slobodne, vážne a bez omylu a že sú úplné a pravdivé. Súhlas udeľujem prevádzkovateľovi na dobu 10 rokov s tým, že si som vedomý/á, že mám právo udelený súhlas kedykoľvek odvolať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. 2-ročné skúsenosti na podobnej pozícii podmienkou
- Aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka je podmienkou
- Reprezentatívne a profesionálne vystupovanie
- Vynikajúce organizačné schopnosti, vysoká odolnosť voči stresu, zodpovedný prístup k zvereným úlohám, zmysel pre dôsledné a precízne vykonávanie práce, time management, flexibilita, tímovosť a lojálnosť sú samozrejmosťou
- Aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka je podmienkou
- Reprezentatívne a profesionálne vystupovanie
- Vynikajúce organizačné schopnosti, vysoká odolnosť voči stresu, zodpovedný prístup k zvereným úlohám, zmysel pre dôsledné a precízne vykonávanie práce, time management, flexibilita, tímovosť a lojálnosť sú samozrejmosťou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše skrutky potrebujú Vaše závity!
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4062181
Posting date: 14.5.2021
2021-05-14
location: Bratislava Position: Asistent, Office manager, Prekladateľ, Sekretárka Company: Würth International Trading s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac