We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR Business Partner/HR officer
Würth International Trading s.r.o.
Miesto práce
Rybničná 40, Bratislava
Rybničná 40, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
1 500 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Würth International Trading s.r.o. aktuálne hľadá samostatného a skúseného kandidáta na pozíciu HR Business Partner/HR officer. Hľadáme vyzretú stabilnú osobnosť, dostatočne empatickú pri riešení zamestnaneckých požiadaviek a zároveň samostatnú pri poskytovaní silnej HR business podpory interným klientom - manažérom.
Do Vašej náplne práce bude patriť:
*zodpovednosť za nábor nových zamestnancov a prezentáciu spoločnosti na trhu práce
*príprava a realizácia Welcome Day nových zamestnancov, príprava zaškoľovacích plánov pre nových zamestnancov, realizácia vyhodnotenia súšobnej doby
*podieľanie sa na HR stratégiach spoločnosti v súlade s jej potrebami a stanovenými cieľmi
*spolutvorba a optimalizácia systému odmeňovania a skladby benefitov a zodpovednosť za jej implementáciu
*spoluzodpovednosť za oblasť vzdelávania v rámci spoločnosti, organizácia školení, príprava rozvojových plánov pre zamestnancov
*poskytovanie poradenstva vedúcim zamestnancom v pracovno-právnej oblasti
*spolupráca pri prieskumu spokojnosti zamestnancov
*prezentovanie HR procesov na auditoch spoločnosti
*kontakt s externými dodávateľmi v oblasti riadenia ľudských zdrojov
*vedenie personálnej agendy a administratívna podpora v súlade s platnou legislatívou
*aktualizácia procesov a smerníc za HR oddelenie
*spracovanie mesačných štatistík a reportov
*práca s personálnym softvérom spoločnosti
Pozícia je obsadzovaná ako zástup za MD/RD.
Do Vašej náplne práce bude patriť:
*zodpovednosť za nábor nových zamestnancov a prezentáciu spoločnosti na trhu práce
*príprava a realizácia Welcome Day nových zamestnancov, príprava zaškoľovacích plánov pre nových zamestnancov, realizácia vyhodnotenia súšobnej doby
*podieľanie sa na HR stratégiach spoločnosti v súlade s jej potrebami a stanovenými cieľmi
*spolutvorba a optimalizácia systému odmeňovania a skladby benefitov a zodpovednosť za jej implementáciu
*spoluzodpovednosť za oblasť vzdelávania v rámci spoločnosti, organizácia školení, príprava rozvojových plánov pre zamestnancov
*poskytovanie poradenstva vedúcim zamestnancom v pracovno-právnej oblasti
*spolupráca pri prieskumu spokojnosti zamestnancov
*prezentovanie HR procesov na auditoch spoločnosti
*kontakt s externými dodávateľmi v oblasti riadenia ľudských zdrojov
*vedenie personálnej agendy a administratívna podpora v súlade s platnou legislatívou
*aktualizácia procesov a smerníc za HR oddelenie
*spracovanie mesačných štatistík a reportov
*práca s personálnym softvérom spoločnosti
Pozícia je obsadzovaná ako zástup za MD/RD.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v medzinárodnej spoločnosti (používanie nemeckého a/alebo anglického jazyka)
- Možnosti dodatočného vzdelávania a rozvoja
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Dodatková dovolenka
- Pripoistenie zamestnanca i vo voľnom čase
- Balík sociálnych benefitov (narodeniny, Veľká noc, svadba, narodenie dieťaťa a iné)
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (teambuilding, letný piknik, Vianočná večera)
- Zvýhodnené stravovanie v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku zadarmo
- Možnosti dodatočného vzdelávania a rozvoja
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Dodatková dovolenka
- Pripoistenie zamestnanca i vo voľnom čase
- Balík sociálnych benefitov (narodeniny, Veľká noc, svadba, narodenie dieťaťa a iné)
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (teambuilding, letný piknik, Vianočná večera)
- Zvýhodnené stravovanie v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku zadarmo
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis v slovenskom a anglickom / nemeckom jazyku na email: [email protected], alebo na doleuvedenú adresu. Tešíme sa na Vaše reakcie !
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovná pozícia je určená pre zodpovedných kandidátov s výbornými komunikačnými zručnosťami a vysokou schopnosťou pracovať pod tlakom. Požadujeme praktické skúsenosti na obdobnej pozícií min. 3 roky s komplexnou znalosťou HR procesov (recruiting, onboarding, vzdelávanie, odmeňovanie, HR administratíva), veľmi dobrú znalosť Zákonníka práce a aktívne ovládanie anglického alebo nemeckého jazyka. Vítané sú skúsenosti z logistického alebo výrobného prostredia.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše skrutky potrebujú Vaše závity!
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3865776
Posting date: 27.8.2020
2020-08-27
location: Bratislava Position: HR Business Partner, HR generalist Company: Würth International Trading s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac