We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Asistent Klientskeho Centra
Finančný servis - Klientske centrum, a.s.
Miesto práce
Košická 56, Bratislava
Košická 56, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1.000 €
800 - 1.000 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná pozícia je zameraná na komplexnú starostlivosť a manažment klientskeho servisného centra.
Pracovná náplň zahŕňa najmä:
- zabezpečovanie a organizácia stretnutí s klientami
- manažment a príprava plánu dňa pre manažérov
- komunikácia s partnerskými spoločnosťami
- správa a evidencia zmlúv
- zadávanie a kontrola údajov vo firemnom informačnom systéme
- administratívne náležitosti
- evidencia pošty a pokladne
- organizácia a zabezpečovanie stretnutí pre Riaditeľa firmy
Pracovná náplň zahŕňa najmä:
- zabezpečovanie a organizácia stretnutí s klientami
- manažment a príprava plánu dňa pre manažérov
- komunikácia s partnerskými spoločnosťami
- správa a evidencia zmlúv
- zadávanie a kontrola údajov vo firemnom informačnom systéme
- administratívne náležitosti
- evidencia pošty a pokladne
- organizácia a zabezpečovanie stretnutí pre Riaditeľa firmy
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom prostredí moderného klientskeho centra
- pracovná lokalita (dostupnosť), kancelária sa nachádza pri Trhovisku na Miletičovej
- firemný telefón
- kariérny postup až na pozíciu Riaditeľa back-office
- pracovná lokalita (dostupnosť), kancelária sa nachádza pri Trhovisku na Miletičovej
- firemný telefón
- kariérny postup až na pozíciu Riaditeľa back-office
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám zašlite Váš životopis spolu s fotografiou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme komunikatívnu osobu, ktorá preferuje pri výkone svojej práce komunikáciu s ľuďmi.
Vyžadujeme príjemné a profesionálne vystupovanie.
Máme prioritne záujem o ľudí, ktorí chcú zodpovedne a dlhodobo vykonávať prácu, ktorá im zabezpečí kariérny rast, stabilný príjem a chcú sa podieľať na budovaní a raste firmy.
Vyžadujeme príjemné a profesionálne vystupovanie.
Máme prioritne záujem o ľudí, ktorí chcú zodpovedne a dlhodobo vykonávať prácu, ktorá im zabezpečí kariérny rast, stabilný príjem a chcú sa podieľať na budovaní a raste firmy.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Finančný servis - Klientske centrum, a.s. vznikla na základe zvyšujúcich sa požiadavok po kvalitnej, dlhodobej a nezávislej finančnej starostlivosti.
Zmyslom našej práce je poskytovať klientom profesionálny finančný servis pod jednou strechou, v našich klientskych centrách.
Odborné poradenstvo a služby zabezpečuje tím špecialistov, s viac ako 10-ročnou praxou v oblasti bankovníctva, investovania, životného a neživotného poistenia.
Našim cieľom je vytvoriť dlhodobú vzájomnú spoluprácu na báze dôvery, rešpektu a otvorenej komunikácii.
Zmyslom našej práce je poskytovať klientom profesionálny finančný servis pod jednou strechou, v našich klientskych centrách.
Odborné poradenstvo a služby zabezpečuje tím špecialistov, s viac ako 10-ročnou praxou v oblasti bankovníctva, investovania, životného a neživotného poistenia.
Našim cieľom je vytvoriť dlhodobú vzájomnú spoluprácu na báze dôvery, rešpektu a otvorenej komunikácii.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2814952
Posting date: 28.2.2017
2017-02-28
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Telefonický operátor Company: Finančný servis - Klientske centrum, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 - 1.000 €