Vedúci tímu e-shop (call centrum)

WESTech, spol. s r.o.

Miesto práce
Stará Vajnorská 17, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 - 1 700 EUR/mesiacPlat sa pohybuje od: 1350,- eur fix + variabilná zložka do 350,- eur brutto mesačne.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme zdatného lídra pre našich spolupracovníkov na e-shop-e (momentálne 4 členovia), ktorý už pracoval na podobnej pozícii, má skúsenosti s riadením viacčlenného tímu, nastavovaním a optimalizáciou procesov, má chuť a drive pracovať na zlepšovaní starostlivosti o našich zákazníkov, motivovať seba aj svojich kolegov k lepším výkonom, a ktorý má zároveň chuť a sám dokáže priložiť ruku k dielu a „obslúžiť“ zákazníka v top kvalite...:-)

Súčasťou Vašej práce bude:

  • budovanie, vedenie a motivácia tímu – back office a call centrum iStores
  • denná organizácia práce, jej kontrola a v prípade potreby následné vylepšenia a zmeny
  • pravidelná informovanosť a edukácia ľudí v tíme o nových procesoch, akciách a zmenách súvisiacich s ich každodennou prácou
  • rozvoj a monitorovanie interných procesov v koordinácii s IT oddelením iStores
  • spolupráca pri plánovaní aj spoluzodpovednosť za predajné výsledky a kvalitu poskytovaných služieb oddelenia
  • spracovanie štatistík a analytiky e-shopu – na týždennej/mesačnej báze
  • monitorovanie a meranie spokojnosti zákazníkov a následné potrebné kroky na zlepšenie zistených nedostatkov
  • predkladanie návrhov na zmeny vedeniu spoločnosti
  • pravidelný reporting výsledkov za zverený úsek – kvalitatívne KPI aj kvantitatívne KPI – denný report pre člena tímu, týždenný pre vedenie spoločnosti
  • príprava a spracovanie podkladov pre mesačnú variabilnú zložku mzdy pracovníkom e-shopu
  • úzka spolupráca hlavne s predajňami iStores, produktovými manažérmi, oddelením logistiky, marketingu a účtovným oddelením
  • vybavovanie objednávok a obchodných prípadov z e-shopu (mailom, telefonicky, chatom), ich kontrola, úhrada
  • spracovanie a odosielanie ponúk zákazníkovi B2C
  • spracovanie a odosielanie ponúk zákazníkovi B2B – koordinácia s B2B oddelením
  • aktívna ponuka produktov a služieb zákazníkom z e-shopu (upselling)
  • zabezpečenie zákazníckeho servisu týkajúceho sa služieb splátkových spoločností/predaja poistení/výkupu zariadení a iných služieb ktoré iStores poskytuje pre B2C predajný kanál
  • edukácia, motivácia, prípadne interné/externé školenia na zvyšovanie kvality jednotlivých členov call centra

Zamestnanecké výhody, benefity

  • prácu v stabilnej nadnárodnej distribučnej spoločnosti pôsobiacej v oblasti IT
  • platové ohodnotenie v závislosti od výkonu
  • príjemný pracovný kolektív a pracovné prostredie
  • motivačný systém benefitov (mesačný príspevok na regeneráciu, vernostný príspevok, príspevok na svadbu a pri narodení dieťaťa, firemné akcie, nákup tovaru za zvýhodnené ceny....)
  • karta MultiSport
  • príspevok na výuku cudzích jazykov (kurzy prebiehajú vo firme počas pracovnej doby)
  • možnosť ďalšieho vzdelávania

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu nám pošlite svoj životopis.
Vybraní kandidáti budú pozvaní na osobný pohovor, príp. pohovor zrealizujeme prostredníctvom skypu, webexu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

· vzdelanie: SŠ s maturitou / VŠ
· min. 2-ročná skúsenosť s vedením predajného tímu – podmienkou, ideálne e-shopu / call centra
· preukázateľné výsledky na danej pozícii
· dobrá orientácia v obchodných a základných ekonomických ukazovateľoch
· výborná znalosť práce s obchodným softvérom
· MS Office – na pokročilej úrovni
· aktívna znalosť AJ (min. úroveň B2)
· výborné komunikačné a negociačné zručnosti
· schopnosť stanovovať a dosahovať ciele a motivovať tím k ich dosiahnutiu
· tímový duch, zodpovedný prístup k práci
· proaktivita a dobré organizačné zručnosti
· vodičský preukaz sk. B, aktívny šofér

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť WESTech, s.r.o.

WESTech je obchodná spoločnosť, ktorá na trhu Európskej únie pôsobí už 23 rokov. Sme súčasťou nadnárodnej siete ELKO GROUP s celkovým ročným obratom 1,883 miliardy USD. WESTech spolu s dcérskymi spoločnosťami zamestnáva viac ako 400 zamestnancov.

Sme partnerom viac ako 200 významných svetových značiek na trhu (Apple, JBL, Lacie, Zens, Devia, Intel, AMD, Eset, hp, Dell, WD, Seagate, Huawei, Asus, Lenovo, Logitech, Satechi , Harman Kardon, Bose, Gigabyte, Microsoft, Ubiquiti, Mikrotik, Zyxel a ďalší).

VOLUME, VAD a RETAIL/eTail sú tri kľúčové obchodné oddelenia, ktoré sme vybudovali počas 20 rokov existencie našej spoločnosti.

VOLUME Team – Zabezpečuje predaj tovaru a služieb pre firemných zákazníkov. Náš obchodník, zaistí riešenie vašej objednávky od A po Z. Pre stálych zákazníkov máme pripravené výhodnejšie podmienky.
VAD Team – Tím certifikovaných odborníkov zabezpečuje profesionálnu realizáciu veľkých IT projektov. Zabezpečuje predaj tovaru a služieb s pridanou hodnotou veľkým zákazníkom (bankový sektor, štátne organizácie, školstvo, priemyselné podniky).
RETAIL/eTail Team – Úlohou tohto tímu je spájať znalosti našich partnerov a sprístupňovať ich našim zákazníkom. Zabezpečuje obchodný servis pre RETAIL/eTAIL zákazníkov vrátane vlastnej siete predajní a eshopov.


Spoločnosť WESTech je vlastníkom významnej siete predajní.

iStores - Apple Premium Reseller
iStores je sieť prémiových predajní výrobkov Apple a príslušenstva
k nim. V súčasnosti má na Slovensku a v Českej republike sedemnásť predajní vo veľkých nákupných centrách a dve výkonné online predajne – istores.sk a istores.cz. Predajne s ročným obratom vyše šesťdesiat miliónov € navštívia ročne milióny zákazníkov.

PGS.sk
PGS.sk najväčší herný špecialista v predajni hier, herných konzol, počítačov a príslušenstva a jeden z popredných predajcov mobilných zariadení, príslušenstva a rôznych technologických vychytávok.
Na Slovensku pôsobíme už viac ako 20 rokov, vlastníme 22 predajní
a online predaj www.pgs.sk s ročným obratom 25 miliónov EUR. Prostredníctvom značky PlayGoSmart pôsobíme v etaili aj na českom trhu ako playgosmart.cz a na maďarskom trhu nás nájdete ako pgs.hu.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Terézia Sršňová
E-mail: poslať životopis
ID: 3917500  Posting date: 10.9.2021  Basic salary component (gross): 1 350 EUR/mesiac