Projektový manažér pre riadenie/tvorbu projektov z fondov EÚ

WELL management, s.r.o.

Miesto práce
Bojnice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
15.9.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 2 400 EUR/mesiac1 200 + (200 - 1200) €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1/ riadenie už existujúcich schválených Projektov v oblasti vedomostnej ekonomiky (strategický podnikový nákup, audit verejného obstarávania, vzdelávacie projekty)
2/ Tvorba a koordinácia nových Projektov a Žiadostí o nenávratné finančné prostriedky v rôznych oblastiach - pre našich klientov

- nie je podmienkou pracovať v oboch oblastiach

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v oblasti vedomostnej ekonomiky, poskytnuté trvalé vzdelávanie v perspektívnych odboroch podnikového nákupu a verejného obstarávania, možnosť trvalého zvyšovania kvalifikácie, možnosť vykonávať pozíciu audítora alebo školiteľa.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov, aby nám zaslali svoje dobre vyplnené CV aj s fotografiou.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
V našej spoločnosti je voľných viacero pracovných pozícií (napr. administrátor elektronických aukcií, verejný obstarávateľ, lektor, marketingový a obchodný manažér, marketingový asistent)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

Spoločnosť sa zaoberá vedomostnou ekonomikou v oblasti podnikového nákupu, investícií a verejného obstarávania s aplikáciou elektronických aukcií, organizuje školenia, semináre, konferencie v oblasti vedomostnej ekonomiky, nákupných a investičných procesov. Tvoríme a poskytujeme SW pre podnikový strategický nákup a plne elektronické verejné obstarávanie. Ďalej tvoríme projekty a žiadosti pre získanie nenávratných finančných dotácií z fondov EU.
- Máme 2 základné kategórie klientov:
1/ štátna a verejná správa - poskytujeme expertné služby verejného obstarávania,
2/ stredné a väčšie podniky - poskytujeme unikátne SW a konzultačné služby pre riadenie podnikového nákupu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, obchod, marketing, technika, právo

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

zodpovedný prístup k práci, orientácia na výsledky,
dôslednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
výborné organizačné a komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie, dobrý vodič,
výborná znalosť slovenského pravopisu
znalosť cudzích jazykov vítaná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť nášho klienta sa zaoberá vedomostnou ekonomikou v oblasti podnikového nákupu, investícií a verejného obstarávania s aplikáciou vlastného know-how a elektronických aukcií - (investície, strategický nákup, materiály a suroviny, réžie, služby – finančné, aj iné), vyvíja špecializované a klientské SW platformy na riadenie podnikových nákupných procesov.
-má 2 hlavné kategórie klientov:
1/ verejná a štátna správa, verejní obstarávatelia,
2/ stredné a väčšie podniky

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1501560  Posting date: 21.8.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 1 200 - 2 400 EUR/mesiac1 200 + (200 - 1200) €