We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Manager & Finance Assistant
WebSupport, s.r.o.
Miesto práce
Karadžičova 12, Bratislava
Karadžičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac
Od 1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme firma s povesťou slobodnej firemnnej kultúry. Vplýva na ňu množstvo faktorov. Jedným z dôležitých je pracovné prostredie. Hľadáme človeka, ktorý sa postará o to, aby sme sa v ňom cítili čo najlepšie, a zároveň preberie do svojich rúk finančnú agendu.
ČO BUDEŠ MAŤ POD PALCOM?
Office agendu:
- Hlavne aby bol office pekný, všetko fičalo a aby sme sa tu cítili dobre
- Starostlivosť o recepciu a sprevádzanie návštev
- Realizáciu objednávok a reklamácii všetkého, čo do officu potrebujeme
- Manažment dodávateľov služieb - prenajímateľ, upratovacie služby, dodávatelia cateringu, masáži...
- Manažment služobných ciesť - rezervácia ubytovania, prepravy a stravy
- Starostlivosť o firemné autá a parkovanie - zabezpečiť prezutia, servis, STK a emisnej kontroly
- Spoluprácu na organizácii eventov s HR a marketingom - zabezpečenie cateringu, darčekov a výzdoby
Finančnú administratívu:
- Evidencia a spravovanie účtovných dokladov, zmlúv a pošty
- Úhrady faktúr a prácu s pokladňou
- Prípravu účtovných podkladov na mesačný "closing" pre účtovníkov
- Komunikáciu s účtovníkmi, bankami a manažmentom firmy (hlavne CFO a CEO) ohľadom ekonomickej operatívy
ČO BUDEŠ MAŤ POD PALCOM?
Office agendu:
- Hlavne aby bol office pekný, všetko fičalo a aby sme sa tu cítili dobre
- Starostlivosť o recepciu a sprevádzanie návštev
- Realizáciu objednávok a reklamácii všetkého, čo do officu potrebujeme
- Manažment dodávateľov služieb - prenajímateľ, upratovacie služby, dodávatelia cateringu, masáži...
- Manažment služobných ciesť - rezervácia ubytovania, prepravy a stravy
- Starostlivosť o firemné autá a parkovanie - zabezpečiť prezutia, servis, STK a emisnej kontroly
- Spoluprácu na organizácii eventov s HR a marketingom - zabezpečenie cateringu, darčekov a výzdoby
Finančnú administratívu:
- Evidencia a spravovanie účtovných dokladov, zmlúv a pošty
- Úhrady faktúr a prácu s pokladňou
- Prípravu účtovných podkladov na mesačný "closing" pre účtovníkov
- Komunikáciu s účtovníkmi, bankami a manažmentom firmy (hlavne CFO a CEO) ohľadom ekonomickej operatívy
Zamestnanecké výhody, benefity
Očakávaj od nás:
- skvelý kolektív ľudí, pre ktorých neexistuje odpoveď "to sa nedá"
- budeš sa môcť vzdelávať (interné tréningy, knižnica)
- budeš môcť študovať jazykové kurzy (angličtina, nemčina)
- zašportuješ si (Multisport karta, workout systém v office)
- rozhodne sa u nás zabavíš (splavy, hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr)
- 5 dní dovolenky navyše a možnosť príležitostného home officu
- skvelý kolektív ľudí, pre ktorých neexistuje odpoveď "to sa nedá"
- budeš sa môcť vzdelávať (interné tréningy, knižnica)
- budeš môcť študovať jazykové kurzy (angličtina, nemčina)
- zašportuješ si (Multisport karta, workout systém v office)
- rozhodne sa u nás zabavíš (splavy, hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr)
- 5 dní dovolenky navyše a možnosť príležitostného home officu
Informácie o výberovom konaní
Najprv si s tebou zavolá Lucia, naša HR, a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás popýtaš čo ťa ešte o pozícii zaujíma. Tak zistíme, či sa k sebe hodíme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
OČAKÁVAME OD TEBA
- Ochota pracovať ako zástup počas trvania materskej dovolenky cca do 09/2023, t.j. zmluva na dobu určitú
- Minimálne 2 roky prax z podobnej pozície
- Angličtinu na aktívnej úrovni - minimálne úroveň B2
- Vodičský preukaz typu B - budeš aktívne šoférovať v Bratislave, napríklad keď bude potrebné niečo vyzdvihnúť
- Rozvinuté komunikačné zručnosti, ktoré využiješ v kontakte s návštevami, dodávateľmi a interne do firmy
- Zodpovedný prístup (hmotná zodpovednosť za pokladňu) a proaktivitu
- Schopnosť samostatne si zorganizovať svoju prácu a aj manažovať dodávateľov
- Ekonomické vzdelanie výhodou
- Ochota pracovať ako zástup počas trvania materskej dovolenky cca do 09/2023, t.j. zmluva na dobu určitú
- Minimálne 2 roky prax z podobnej pozície
- Angličtinu na aktívnej úrovni - minimálne úroveň B2
- Vodičský preukaz typu B - budeš aktívne šoférovať v Bratislave, napríklad keď bude potrebné niečo vyzdvihnúť
- Rozvinuté komunikačné zručnosti, ktoré využiješ v kontakte s návštevami, dodávateľmi a interne do firmy
- Zodpovedný prístup (hmotná zodpovednosť za pokladňu) a proaktivitu
- Schopnosť samostatne si zorganizovať svoju prácu a aj manažovať dodávateľov
- Ekonomické vzdelanie výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma, ktorá to zo študentského internátu dotiahla až na jednotku na trhu. Je povestná svojou uvoľnenou firemnou kultúrou, podporou komunity a zodpovedným spoločenským prístupom. Snom každého talentovaného (ale aj úplne začínajúceho) “itéčkára” je pracovať práve tu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 3926158
Posting date: 23.1.2021
2021-01-23
Location: Bratislava Position: Fakturant, Office manager, Pokladník, Recepčná, Špecialista fakturácie a platieb Company: WebSupport, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac