Hlavný účtovník/ ekonóm

W I N job, s.r.o.

Miesto práce
Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.7.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kompletné vedenie a spracovanie účtovníctva v sústave podvojného účtovníctva. Spracovanie daňového priznania dane z pridanej hodnoty, dane z príjmov, dane z motorových vozidiel. Zostavovanie priebežných mesačných účtovných závierok, spracovanie ročnej účtovnej závierky (súvaha, výkaz ziskov a strát a poznámky). Kontrola hlavnej knihy. Priebežné predkladanie výsledku hospodárenia, evidencia a inventarizácia pohľadávok a záväzkov a majetku za dané obdobie. Zaúčtovanie všetkých účtovných skutočností, ktoré sú predmetom účtovníctva z predložených prvotných dokladov ( dodávateľské a odberateľské faktúry, pokladničné doklady, bankové výpisy, výstupy zo mzdového systému, dlhodobý majetok, interné doklady a iné účtovné prípady, ktoré vyplývajú z ostatných zmlúv a iných písomností spoločnosti.) Evidencia dlhodobého majetku a odpisovanie na základe odpisového plánu. Účtovanie investičného majetku, opravných položiek, rezerv, prechodných účtov a evidencia skladov. Na základe predložených inventúrnych súpisov spracovanie inventúr a inventarizácie v pravidelných intervaloch. Kompletné vedenie agendy pracovno-právnych vzťahov a spracovanie mzdového účtovníctva. Aktualizácia pracovných zmlúv, spracovanie vstupnej dokumentácie, vypracovanie dodatkov k pracovným zmluvám, rozviazania pracovných pomerov a výstupná dokumentácia v súlade s platnou legislatívou zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce. Aktualizácia mzdového predpisu, pracovného poriadku a interných smerníc. Komunikácia v písomnej, telefonickej a e-mailovej forme s inštitúciami sociálneho zabezpečenia, daňovým úradom, inšpektorátom práce, ÚPSVaR, štatistickým úradom a pod. Sledovanie aktuálnych zmien v účtovnej legislatíve a predpisoch a kontrola účtovných operácií podľa štandardov a legislatívy platnej pre slovenské účtovníctvo. Zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie v celej šírke finančného účtovníctva. Posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska. Zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek. Vypracovávanie pravidelných mesačných, štvrťročných a ročných uzávierok a príprava podkladov pre Štatistický úrad. Komunikovanie s kontrolnými, daňovými orgánmi štátnej správy, audítormi a ostatnými inštitúciami. Príprava štatistických výkazov a podkladov pre potreby auditu a daňového poradenstva. Vypracovávanie analýz a správ podľa požiadaviek vedenia spoločnosti. Zabezpečovanie každodenných pracovných aktivít týkajúcich sa účtovníctva. Ďalšie úlohy zodpovedajúce dohodnutému druhu práce.

Zamestnanecké výhody, benefity

Otvára sa Vám skvelá príležitosť získať zaujímavú prácu v špičkovom, dynamickom a profesionálnom prostredí gastronómie a hotelierstva.

Informácie o výberovom konaní

Prax v oblasti vedenia v sústave podvojného účtovníctva nutná minimálne 3 roky , pokročilá znalosť ekonomického software OMEGA, OLYMP výhodou.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Hotely, penzióny, ubytovne a pod.

Hotel METROPOL ****

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovníctvo, personalistika, ekonómia, mzdy

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zodpovednosť
Zmysel pre detail
Precíznosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť, ktorá nadväzuje na dlhoročné skúsenosti v oblasti poskytovania personálnych služieb klientom. Cieľom spoločnosti je predovšetkým prinášať klientom komfort a stabilnú oporu v oblasti kvalitného výberu kandidátov.
ID: 4067739  Posting date: 23.4.2021  Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac