Reprezentant zákazníckeho servisu

Hollého 1523/3, Košice

Informácie o pracovnom mieste

 

Chceš sa stať "hlasom" nášho interného Call centra, pokojne aj z pohodlia svojho domova?Hľadáme nových kolegov do nášho servisného tímu!Prácu Ti predstaví naša kolegyňa Miška.
Ahoj, som agentka Call Centra v spoločnosti VSE Call centrum, s.r.o., ktoré je súčasťou silnej a stabilnej spoločnosti s takmer 100 ročnou tradíciou. Moja práca spočíva v komunikácii s existujúcimi aj potenciálnymi zákazníkmi VSE a. s., ktorí nás denne kontaktujú. 

Čo to presne znamená?

Pomáham zákazníkom správne nastaviť chod ich domácnosti s najlepším využitím energií, pričom šetrím ich peňaženky a zvyšujem celkový komfort.

Ako som sa to naučila?

V úvode som mala dostatok času na adaptáciu. Absolvovala som množstvo produktových školení a zároveň som sa naučila efektívne komunikovať so zákazníkmi. Zdokonaľujem sa neustále, pretože sa s kolegami priebežne vzdelávame v oblasti úsporných energetických riešení pre domácnosti a firmy.

Kam sa môžem posunúť?

Chcem sa stať energetickým expertom.
Aktuálne pracujem ako agent Call centra, no nie je to moja konečná zastávka. Kariérne schody, ktoré sú v spoločnosti nastavené, mi dávajú príležitosť postúpiť na ďalšie pozície.

Kde a s kým pracujem?

Moji kolegovia sú fakt super. Pomáhajú mi prekonať nielen pracovné, ale aj životné výzvy.
Za normálnych okolností pracujem v centre Košíc na Hollého ulici 3. Zamestnávateľ však v týchto dňoch myslí na našu bezpečnosť. Vytvoril mi všetky podmienky pre to, aby som zákazníkom vedela pomáhať priamo z domu. Je to naozaj skvelé!Zákazníkom sme k dispozícii v pracovných dňoch medzi 7:00 a 18:00. Fungujeme na 3 zmeny, ale o tom sa dozvieš viac na pohovore.

Koho by som privítala v našom tíme?

Náš nový kolega by mal mať určite príjemný prejav, keďže je to práca v prvom rade o komunikácii. Aby si vedel dobre poradiť našim zákazníkom, musíš mať chuť učiť sa veľa nových, ale zato zaujímavých vecí. Úprimne, niekedy budeš robiť viac vecí naraz, takže multitasking je dosť dôležitý. Je nám jedno, koľko máš rokov, stačí pozitívny prístup nielen k práci, ale aj životu a všetko ostatné Ťa radi naučíme.

Na čo sa môžeš tešiť?

  • priateľský tím kolegov, ktorí Ti radi pomôžu
  • moderné pracovné prostredie v centre Košíc
  • prepracovaný program vzdelávania – kvalitné zaškolenie, tréningy, koučing, mentoring
  • stravné lístky
  • motivačné súťaže a spoločné tímové aktivity
  • rôzne firemné podujatia (Family day, firemný ples, vianočný večierok, športové aktivity, dobrovoľníctvo...) 
  • príspevok za odporučenie nového kolegu vo výške 300 EUR
  • benefitný portál, v ktorom si skladáš benefity podľa seba

Ako budeš odmeňovaný?

Mzda sa skladá z 2 zložiek – základná mesačná mzda vo výške 580 EUR brutto + variabilná zložka (priemerne okolo 260 €, zhora je však neobmedzená). Tí najšikovnejší si mesačne vedia zarobiť aj viac než 1 000 EUR! 
Ku prvým dvom výplatám na Teba čaká nástupný bonus vo výške 200 EUR.

Informácie k výberovému konaniu

Verím, že ťa ponuka zaujala. Ozvi sa našej Marte a tá si s Tebou naplánuje skype rozhovor alebo telefonické interview. Na Tvoje CV-čko počkáme do 6.4.2020. Sme zvedaví aj na Tvoju motiváciu a budeme radi, ak nám zodpovieš nasledujúce otázky:
  • Prečo chceš pracovať na Call centre?  
  • Akú máš predstavu o práci na Call centre? 
  • Prečo je táto práca pod teba dôležitá? 
  • Aký je tvoj postoj k telefonickej komunikácii? (Predstav si, že ti niekto volá a chce ti niečo predať, ako reaguješ?)
  • Aké zručnosti a schopnosti ťa predurčujú pre prácu na Call centre?

Tešíme sa na Teba! 

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Marta Boršovská
Tel.: +421918884706
E-mail: poslať životopis
ID: 3897819  Posting date: 26.3.2020  The job comes from another website or source.