Špecialista - optimalizácia predajného kanála

Košický kraj

Informácie o pracovnom mieste

 

Pridaj sa k úspešnej spoločnosti, ktorá podporuje technológie pre energetický svet budúcnosti. Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach. Okrem dodávky plynu, elektriny a súvisiacich služieb prinášame našim slovenským zákazníkom stále nové produkty a riešenia, ktoré im pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.

Koho hľadáme?

Hľadáme „zanietenca“ pre workflow manažment, ktorý bude riadiť a usmerňovať kapacitné plánovanie predajnej siete v retailovej spoločnosti s dôrazom na jej optimalizáciu. Ponúkame stabilnú prácu v dynamickom tíme v centre Košíc, kde môžeš uplatniť svoje analytické myslenie, organizačné schopnosti i kreativitu.

Ak máš:

  • aspoň 2-ročnú skúsenosť na rovnakej alebo podobnej pozícii
  • vieš porozumieť biznisu a biznis procesom v oblasti obchodu
  • máš rád pracovnú dynamiku a si tímový hráč
  • baví ťa práca s dátami a v Exceli si "doma"
  • a rád zefektívňuješ pracovné postupy

... si náš človek!

Tvojou úlohou bude predovšetkým:

  • riadiť využívanie kapacitných možností prideleného predajného kanála s dôrazom na dodržanie nastavených ukazovateľov v tejto oblasti (najmä úrovne dohodnutých stretnutí a efektivita využitia pracovného času zamestnancov)
  • plánovať kapacitné možnosti a ich využívanie, monitorovať ich a zabezpečovať dosiahnutie výkonu na požadovanej úrovni
  • navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce a lepšieho využitia kapacitných možností predajného kanála
  • participovať na interných projektoch spoločnosti

Osobitné požiadavky:

  • ovládanie programov MS Office balíka - pokročilá úroveň podmienkou
  • MS Excel - vyššia pokročilá úroveň - podmienkou
  • orientácia v oblasti produktov a služieb VSE, a.s./ innogy - vítaná 

Čo ponúkame?

  • dynamickú prácu a inšpiratívne projekty v rastúcom energetickom a retailovom biznise
  • zázemie stabilnej a perspektívnej modernej spoločnosti
  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • náš biznis a naša organizácia sú tak komplexné, že máš vynikajúcu možnosť veľa sa učiť a rozvíjať sa
  • širokú škálu benefitov (dni voľna naviac, benefitný protál, pružný pracovný čas, stravné lístky, kompletné technické vybavenie – služobný notebook a smartfón, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy, plesy a výlety. Ak rád pomáhaš iným, budeš sa môcť zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít

Nástupná základná mzda je minimálne 880 € brutto. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. K základnej mzde je v celkovom ročnom príjme potrebné prirátať odmenu za hospodársky výsledok spoločnosti a odmenu za plnenie vopred stanovených tímových a individuálnych cieľov.

Informácie k výberovému konaniu

Ak Ťa ponuka zaujala, tešíme sa na Teba. Chceme sa o Tebe dozvedieť čo najviac. Pošli nám svoje CVčko najneskôr v termíne do 20.8.2019.



Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Marta Boršovská
Tel.: +421918884706
E-mail: poslať životopis
ID: 3734247  Posting date: 7.8.2019  The job comes from another website or source.