Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista - optimalizácia predajného kanála
Košický kraj
Informácie o pracovnom mieste
Pridaj sa k úspešnej spoločnosti, ktorá podporuje technológie pre energetický svet budúcnosti. Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach. Okrem dodávky plynu, elektriny a súvisiacich služieb prinášame našim slovenským zákazníkom stále nové produkty a riešenia, ktoré im pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.
Koho hľadáme?
Hľadáme „zanietenca“ pre workflow manažment, ktorý bude riadiť a usmerňovať kapacitné plánovanie predajnej siete v retailovej spoločnosti s dôrazom na jej optimalizáciu. Ponúkame stabilnú prácu v dynamickom tíme v centre Košíc, kde môžeš uplatniť svoje analytické myslenie, organizačné schopnosti i kreativitu.
Ak máš:
- aspoň 2-ročnú skúsenosť na rovnakej alebo podobnej pozícii
- vieš porozumieť biznisu a biznis procesom v oblasti obchodu
- máš rád pracovnú dynamiku a si tímový hráč
- baví ťa práca s dátami a v Exceli si "doma"
- a rád zefektívňuješ pracovné postupy
... si náš človek!
Tvojou úlohou bude predovšetkým:
- riadiť využívanie kapacitných možností prideleného predajného kanála s dôrazom na dodržanie nastavených ukazovateľov v tejto oblasti (najmä úrovne dohodnutých stretnutí a efektivita využitia pracovného času zamestnancov)
- plánovať kapacitné možnosti a ich využívanie, monitorovať ich a zabezpečovať dosiahnutie výkonu na požadovanej úrovni
- navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce a lepšieho využitia kapacitných možností predajného kanála
- participovať na interných projektoch spoločnosti
Osobitné požiadavky:
- ovládanie programov MS Office balíka - pokročilá úroveň podmienkou
- MS Excel - vyššia pokročilá úroveň - podmienkou
- orientácia v oblasti produktov a služieb VSE, a.s./ innogy - vítaná
Čo ponúkame?
- dynamickú prácu a inšpiratívne projekty v rastúcom energetickom a retailovom biznise
- zázemie stabilnej a perspektívnej modernej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- náš biznis a naša organizácia sú tak komplexné, že máš vynikajúcu možnosť veľa sa učiť a rozvíjať sa
- širokú škálu benefitov (dni voľna naviac, benefitný protál, pružný pracovný čas, stravné lístky, kompletné technické vybavenie – služobný notebook a smartfón, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy, plesy a výlety. Ak rád pomáhaš iným, budeš sa môcť zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít
Nástupná základná mzda je minimálne 880 € brutto. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. K základnej mzde je v celkovom ročnom príjme potrebné prirátať odmenu za hospodársky výsledok spoločnosti a odmenu za plnenie vopred stanovených tímových a individuálnych cieľov.
Informácie k výberovému konaniu
Ak Ťa ponuka zaujala, tešíme sa na Teba. Chceme sa o Tebe dozvedieť čo najviac. Pošli nám svoje CVčko najneskôr v termíne do 20.8.2019.