We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci zákazníckeho centra v Michalovciach
Michalovce, okres Michalovce
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme kolegu s nasledovným profilom:
Kvalifikačné požiadavky
- minimálne úplné stredoškolské vzdelanie ekonomického alebo technického zamerania
Osobitné požiadavky
- prax v oblasti predaja a obsluhy zákazníkov minimálne 3 roky
- skúsenosti s vedením tímu
- prehľad v oblasti energetiky
- vodičský preukaz typu "B"
PC zručnosti
- Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet - pokročilá užívateľská úroveň
- praktické skúsenosti so systémom SAP
Kompetencie (schopnosti)
- orientácia na trh a zákazníka
- predajné zručnosti
- vodcovské schopnosti
- schopnosť vyjadrovať a presadzovať svoje myšlienky
- orientácia na ciele a výsledky
- vysoké pracovné nasadenie
- schopnosť motivovať jednotlivcov aj tím
- analyticko - koncepčné myslenie
- iniciatíva a proaktívny prístup
- zvládanie / riadenie rizika
- riešenie problémov
Ponúkame zaujímavé pracovné miesto s náplňou:
• Zodpovedá za starostlivosť o zákazníkov a predaj produktov a služieb v segmente Domácnosti
a Small business prideleného zákazníckeho centra a dosahovanie stanovených kľúčových
ukazovateľov (KPI).
• Riadi proces predaja a obsluhy zákazníkov na zverenom zákazníckom centre a zodpovedá za dodržiavanie štandardov kvality, interných noriem, metodických a procesných postupov.
• Zodpovedá za plnenie predajných plánov vo všetkých komoditách a v nekomoditných
produktoch na zverenom zákazníckom centre.
• Participuje na návrhoch, implementuje riešenia a kontroluje ich realizáciu pre zvýšenie efektívnosti a kvality práce na danom zákazníckom centre.
• Riadi a zodpovedá za činnosť a výkon zamestnancov prideleného zákazníckeho centra.
• Plánuje cieľové ukazovatele výkonu zamestnancov, monitoruje ich a zabezpečuje dosiahnutie výkonu na požadovanej úrovni.
• Zodpovedá za riadenie marže v segmente Small business v súlade s obchodným plánom.
• Motivuje a odmeňuje zamestnancov na pridelenom zákazníckom centre v súlade so stanoveným hodnotením výkonu.
• Zodpovedá za rozvoj zamestnancov na pridelenom zákazníckom centre – sleduje potreby rozvoja a navrhuje rozvojové aktivity zamestnancov a podieľa sa priamo na ich on the job rozvoji.
• Rozhoduje v prípade neštandardných situácií a požiadaviek zákazníkov v súlade s pravidlami a smernicami VSE.
• Podporuje poradcov pri riešení obchodných prípadov kľúčových zákazníkov.
• Zabezpečuje potrebné informácie pre reporting za danú pobočku a pravidelne reportuje podľa definovaných požiadaviek priamemu nadriadenému.
• Podľa pokynov nadriadeného participuje na interných projektoch spoločnosti.
• Hospodárne využíva zdroje v rámci zákazníckeho centra na dosiahnutie cieľov.
• Spoluzodpovedá za skladové zásoby tovaru v sklade zákazníckeho centra.
Pracovisko: Michalovce
Informácie k výberovému konaniu:
Predpokladaný termín obsadenia pracovného miesta: dohodou, čo najskôr.
Ak máte záujem, určite zašlite svoj životopis a motivačný list, najneskôr však do 27.5.2015.
Kontakt
ID: 2113247
Posting date: 18.5.2015
2015-05-18
location: okres Michalovce Position: Obchodný manažér, Vedúci obchodnej skupiny Company: Východoslovenská energetika Holding a.s.
The job comes from another website or source.