We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrátor kontraktov s talianskym jazykom
Vertiv Slovakia, a. s.
Miesto práce
Prievozská, Bratislava
Prievozská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/hod.Na základe požiadaviek ZP uvádzame, že uvedená mesačná hrubá základná mzda začína od 1 200 €. Základný plat môže byť vyšší v závislosti od vašich pracovných skúseností. Vianočný bonus vo výške 100 % základnej mzdy , bonusy k životným a pracovným jubileám...
1 200 EUR/hod.Na základe požiadaviek ZP uvádzame, že uvedená mesačná hrubá základná mzda začína od 1 200 €. Základný plat môže byť vyšší v závislosti od vašich pracovných skúseností. Vianočný bonus vo výške 100 % základnej mzdy , bonusy k životným a pracovným jubileám...
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedá za administráciu a spracovanie a prípravu všetkých došlých nových aj existujúcich servisných kontraktov. Poskytuje podporu koordinátorom, predajcom a zákazníkom a spracúva požiadavky na zmenu údajov.
- zabezpečuje, aby všetky potrebné dokumenty boli spracované v súlade s dohodnutými úrovňami servisu
- úzko spolupracuje s obchodnými zástupcami z jednotlivých zverených regiónov a inými oddeleniami
- komunikuje so zákazníkmi za účelom zodpovedania ich otázok a poskytnutia najlepšieho možného servisu
- nahrávanie údajov do systému Oracle tak, aby bola zabezpečená správnosť údajov pre účely fakturácie (ide o údaje týkajúce sa nových, ale i existujúcich kontraktov)
- vykonáva všetky ostatné činnosti podľa príkazov priameho nadriadeného, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce
- zabezpečuje, aby všetky potrebné dokumenty boli spracované v súlade s dohodnutými úrovňami servisu
- úzko spolupracuje s obchodnými zástupcami z jednotlivých zverených regiónov a inými oddeleniami
- komunikuje so zákazníkmi za účelom zodpovedania ich otázok a poskytnutia najlepšieho možného servisu
- nahrávanie údajov do systému Oracle tak, aby bola zabezpečená správnosť údajov pre účely fakturácie (ide o údaje týkajúce sa nových, ale i existujúcich kontraktov)
- vykonáva všetky ostatné činnosti podľa príkazov priameho nadriadeného, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy
- pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- pružná pracovná doba
- možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
- kariérny rast
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy
- pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- pružná pracovná doba
- možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
- kariérny rast
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Taliansky jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
roky v administratívnej oblasti
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výhodou znalosť EPR systémov
- vysoká miera orientácie na zákazníka
- výborne organizačné schopnosti
- precíznosť pri plnení si pracovných povinností
- znalosť talianskeho jazyka podmienkou !
- vysoká miera orientácie na zákazníka
- výborne organizačné schopnosti
- precíznosť pri plnení si pracovných povinností
- znalosť talianskeho jazyka podmienkou !
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SME VERTIV
Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.
YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.
Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.
YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3218321
Posting date: 13.10.2021
2021-10-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Vertiv Slovakia, a. s.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/hod.