Pracovník/čka služieb zákazníkom

Hobbi s.r.o.

Miesto práce
okres Dunajská Streda
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkame pozíciu na našej predajni hobbi, ktorej náplňou práce je:
- administratíva spojená s objednávaním a príjmom tovaru a vratkami tovaru a evidencia s tým súvisiaca, kontrola fyzického príjmu tovaru,
- poskytovanie informácii zákazníkom,
- vybavovanie podnetov, reklamácií a sťažností zákazníkov,
- predaj nákupných poukážok,
- dotácia pokladne, odvody z pokladne, zúčtovanie pokladne,
- práca s pokladňou na informáciách a na pokladniach,
- denné uzávierky pokladne, kontrola správnosti účtovania
- príprava odvodov do banky, objednávanie dotácie trezora
- starostlivosť o cenovky a iné cenové a akciové označenia.

Pracovný čas je rozvrhnutý do dvoch zmien formou krátkeho a dlhého pracovného týždňa.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť profesijného rastu v rozvíjajúcej sa spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka oslovila, životopis v slovenskom jazyku pošlite e-mailom na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte názov pozície a miesto výkonu práce o ktoré máte záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

K zasielanému životopisu pripojte nasledovný súhlas:
V súlade s ustanoveniami zákona č. 122/2023 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlasím so spracúvaním mojich osobných údajov obsiahnutých v zasielanom životopise spoločnosťou URITEST s.r.o. v jej personálnej databáze za účelom evidencie záujemcov o zamestnanie a výberu zamestnanca na ponúkanú pracovnú pozíciu, a to po dobu 12 mesiacov, pričom som si vedomý/á toho, že tento súhlas môžem kedykoľvek písomne odvolať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Pokladňa - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
SAP - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme minimálne 2 ročnú skúsenosť s prácou na pokladni, oddelení služieb zákazníkom a administratívnym príjmom tovaru, bezúhonnosť, komunikatívnosť a spoľahlivosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť prevádzkujúca veľkoplošné predajne pod názvom Hobbi v Malackách, Senici, Dunajskej Strede, Nových Zámkoch, Leviciach a Ružomberku s ponukou širokého sortimentu z oblasti stavebnín, dielne, záhrady a bývania.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3212138  Posting date: 11.10.2017  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou