We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Štátny radca - EŠIF projektový manažér
Úrad vlády SR
Miesto práce
Staré Mesto
Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 036,5 - 2 073 EUR/mesiac1036,50-2073,00 EUR/mesiac Plat tvorí príslušná platová tarifa v rámci 7. platovej triedy a osobný príplatok, ktorý môže byť podľa zákona priznaný až do výšky 100% platovej tarifiy – v závislosti od kvality plnenia služobných úloh. Platové rozpätie sa pohybuje od 1036,50-2073,00 Eur v závislosti od skúsenosti.
1 036,5 - 2 073 EUR/mesiac1036,50-2073,00 EUR/mesiac Plat tvorí príslušná platová tarifa v rámci 7. platovej triedy a osobný príplatok, ktorý môže byť podľa zákona priznaný až do výšky 100% platovej tarifiy – v závislosti od kvality plnenia služobných úloh. Platové rozpätie sa pohybuje od 1036,50-2073,00 Eur v závislosti od skúsenosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spolupráca pri príprave a predkladaní žiadostí o NFP vrátane doplnenia dokumentácie k žiadosti o NFP;
- spolupráca pri vypracovaní návrhu Zmluvy o NFP a dodatku k zmluve o NFP;
- participácia na zabezpečovaní projektového riadenia, procesov zmenového konania, koordinácie finančného riadenia,
monitorovania a kontroly implementácie na úrovni prijímateľa;
- realizácia priebežnej a predbežnej finančnej kontroly;
- príprava podkladov pre sledovanie čerpania rozpočtu a tvorba rozpočtu;
- spolupráca na vypracovaní a predkladaní žiadostí o platbu vrátane doplnenia dokumentácie na základe vyžiadania;
- spolupráca na vypracovaní a predkladaní monitorovacích správ vrátane doplnenia dokumentácie na základe
vyžiadania;
- evidencia, aktualizácia a sledovanie údajov v ITMS 2014+;
- koordinácia relevantných útvarov vo vzťahu k pripravovaným alebo vykonávaným auditom a kontrolám;
- zabezpečenie súčinnosti pri výkone auditov a kontrol od fázy prípravy vyžiadanej dokumentácie až po fázu odpočtu
splnenia nápravných opatrení, komunikácia s internými a externými kontrolórmi a audítormi, príprava stanovísk a
formulácií nápravných opatrení k zisteniam z auditov a kontrol;
- zabezpečenie činností súvisiacich s projektovou publicitou;
- zabezpečenie komunikácie so všetkými zúčastnenými subjektmi najmä RO a SO;
- zabezpečenie komunikácie s dodávateľmi;
- spolupráca pri príprave výkonu činností verejného obstarávania na aktivity projektu vrátane spracovania a
predloženia dokumentácie z verejného obstarávania na administratívnu kontrolu;
- činnosti súvisiace s riešením nezrovnalostí a vysporiadaním žiadostí o vrátenie finančných prostriedkov na projektovej
úrovni z pozície prijímateľa, spolupráca pri vypracovaní návrhu dohody o splátkach a dohody o odklade plnenia;
- spolupráca pri zabezpečení činností súvisiacich s udržateľnosťou projektov;
- výkon činností a príprava ďalších dokumentov súvisiacich s implementáciou projektu podľa pokynu nadriadeného;
- spolupráca pri vypracovaní návrhu Zmluvy o NFP a dodatku k zmluve o NFP;
- participácia na zabezpečovaní projektového riadenia, procesov zmenového konania, koordinácie finančného riadenia,
monitorovania a kontroly implementácie na úrovni prijímateľa;
- realizácia priebežnej a predbežnej finančnej kontroly;
- príprava podkladov pre sledovanie čerpania rozpočtu a tvorba rozpočtu;
- spolupráca na vypracovaní a predkladaní žiadostí o platbu vrátane doplnenia dokumentácie na základe vyžiadania;
- spolupráca na vypracovaní a predkladaní monitorovacích správ vrátane doplnenia dokumentácie na základe
vyžiadania;
- evidencia, aktualizácia a sledovanie údajov v ITMS 2014+;
- koordinácia relevantných útvarov vo vzťahu k pripravovaným alebo vykonávaným auditom a kontrolám;
- zabezpečenie súčinnosti pri výkone auditov a kontrol od fázy prípravy vyžiadanej dokumentácie až po fázu odpočtu
splnenia nápravných opatrení, komunikácia s internými a externými kontrolórmi a audítormi, príprava stanovísk a
formulácií nápravných opatrení k zisteniam z auditov a kontrol;
- zabezpečenie činností súvisiacich s projektovou publicitou;
- zabezpečenie komunikácie so všetkými zúčastnenými subjektmi najmä RO a SO;
- zabezpečenie komunikácie s dodávateľmi;
- spolupráca pri príprave výkonu činností verejného obstarávania na aktivity projektu vrátane spracovania a
predloženia dokumentácie z verejného obstarávania na administratívnu kontrolu;
- činnosti súvisiace s riešením nezrovnalostí a vysporiadaním žiadostí o vrátenie finančných prostriedkov na projektovej
úrovni z pozície prijímateľa, spolupráca pri vypracovaní návrhu dohody o splátkach a dohody o odklade plnenia;
- spolupráca pri zabezpečení činností súvisiacich s udržateľnosťou projektov;
- výkon činností a príprava ďalších dokumentov súvisiacich s implementáciou projektu podľa pokynu nadriadeného;
Zamestnanecké výhody, benefity
-Úväzok 37,5 h týždenne,
- Pružný pracovný čas
- Základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov
- benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe a z kolektívnej zmluvy,
- jednorazové finančné príspevky zamestnancovi pri významných pracovných jubileách,
- vitamínové prípravky a výživové doplnky v súhrnnej sume do 50 € dvakrát ročne,
- finančné benefity pri významných súkromných udalostiach zamestnanca (napr. pri
životnom jubileu, narodení dieťaťa,...).
- Príspevok do III. dôchodkového piliera (až do výšky 50€ mesačne)
- možnosť využívať účelové zariadenia Úradu vlády SR za zvýhodnené ceny
-raz ročne príspevok na dopravu do zamestnania vo výške 50€
- Pružný pracovný čas
- Základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov
- benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe a z kolektívnej zmluvy,
- jednorazové finančné príspevky zamestnancovi pri významných pracovných jubileách,
- vitamínové prípravky a výživové doplnky v súhrnnej sume do 50 € dvakrát ročne,
- finančné benefity pri významných súkromných udalostiach zamestnanca (napr. pri
životnom jubileu, narodení dieťaťa,...).
- Príspevok do III. dôchodkového piliera (až do výšky 50€ mesačne)
- možnosť využívať účelové zariadenia Úradu vlády SR za zvýhodnené ceny
-raz ročne príspevok na dopravu do zamestnania vo výške 50€
Informácie o výberovom konaní
AK ŤA NAŠA PONUKA OSLOVILA, DO VÝBEROVÉHO KONANIA JE MOŽNÉ PRIHLÁSIŤ SA PROSTREDNÍCTVOM STRÁNKY: https://open.slovensko.sk/VK/GetSelectionProcedureNoticePdf/35080
označenie: VK/2022/1944
Na uvedenej stránke nájdete aj viac informácií ohľadom obsadzovaného miesta, možnostiach prihlásenia a presnú špecifikáciu potrebných dokladov a dokumentov pre prihlásenie.
PRIHLÁSIŤ SA DO VÝBEROVÉHO KONANIA CEZ PORTÁL PROFESIA.SK NIE JE MOŽNÉ!!!
Výberové konanie pozostáva z nasledovných krokov:
• Písomný test na overenie odborných znalostí
• Osobný pohovor na overenie schopností a osobnostných vlastností
Termín na prihlásenie sa do výberového konania je: 30.05.2022
označenie: VK/2022/1944
Na uvedenej stránke nájdete aj viac informácií ohľadom obsadzovaného miesta, možnostiach prihlásenia a presnú špecifikáciu potrebných dokladov a dokumentov pre prihlásenie.
PRIHLÁSIŤ SA DO VÝBEROVÉHO KONANIA CEZ PORTÁL PROFESIA.SK NIE JE MOŽNÉ!!!
Výberové konanie pozostáva z nasledovných krokov:
• Písomný test na overenie odborných znalostí
• Osobný pohovor na overenie schopností a osobnostných vlastností
Termín na prihlásenie sa do výberového konania je: 30.05.2022
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
vysokoškolské vzdelanie II. stupňa alebo vysokoškolské vzdelanie I. stupňa a odborná prax najmenej 1 rok
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Schopnosť oprieť sa o praktické skúsenosti - schopný odhadnúť dĺžku trvania jednotlivých súčastí dodávky vzhľadom na ich komplexnosť.
- Analyticky myslieť a určovať priority sebe a zverenému tímu a pružne reagovať na aktuálnu situáciu.
- Schopnosť samostatnej práce, zameranie na delivery požadovaných výsledkov.
- Skúsenosť s realizáciou EŠIF projektov sú výhodou.
- Adaptabilita a flexibilita, samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť
- Analyticky myslieť a určovať priority sebe a zverenému tímu a pružne reagovať na aktuálnu situáciu.
- Schopnosť samostatnej práce, zameranie na delivery požadovaných výsledkov.
- Skúsenosť s realizáciou EŠIF projektov sú výhodou.
- Adaptabilita a flexibilita, samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad vlády Slovenskej republiky
Adresa spoločnosti
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 2899/1
813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
https://www.vlada.gov.sk//
Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.vlada.gov.sk//informacna-povinnost-prevadzkovatela/
Adresa spoločnosti
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 2899/1
813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
https://www.vlada.gov.sk//
Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.vlada.gov.sk//informacna-povinnost-prevadzkovatela/
ID: 4331097
Posting date: 17.5.2022
2022-05-17
location: Bratislava Position: Štátny radca Company: Úrad vlády SR
Basic salary component (gross): 1 036,5 EUR/mesiac