We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ekonóm/ka-účtovník/čka - riaditeľ/ka odboru
Úrad na ochranu oznamovateľov
Miesto práce
Námestie slobody 2919/29, Bratislava
Námestie slobody 2919/29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 - 2 300 EUR/mesiac
1 800 - 2 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexné zabezpečovanie prác na úseku rozpočtovania a financovania, vedenie odboru riadenia a správy Úradu,
- zabezpečovanie účtovných agiend (okrem mzdovej agendy) vrátane prác v Štátnej pokladnici,
- zodpovednosť za správnosť účtovných zápisov, účtovných závierok voči štátnemu rozpočtu,
- zabezpečovanie včasného zostavenia mesačných, štvrťročných závierok kapitoly a ročnej závierky kapitoly,
- spracovanie návrhov na vnútorné smernice v oblasti účtovníctva a financovania rozpočtovej kapitoly,
- zabezpečovanie kontroly hospodárenia organizácie, základnej finančnej kontroly a archivácie účtovných dokladov, a písomností za jednotlivé účtovné obdobia v súlade so skartačným poriadkom
- zabezpečovanie činností a sledovanie čerpania výdavkov vyplývajúcich z platných zmluvných vzťahov,
- vypracovávanie návrhu rozpočtu rozpočtovej kapitoly na príslušný rok,
- zabezpečuje rozpis schválených záväzných úloh, záväzných limitov a záväzných ukazovateľov rozpočtovej kapitoly na vlastné rozpočtové hospodárenie,
- vedenie evidencie všetkých rozpočtových opatrení vykonávaných v rámci rozpočtovej kapitoly, spracovávanie interných rozpočtových opatrení,
- zabezpečovanie agendy domácich a zahraničných pracovných ciest a výkon pokladničnej služby Úradu na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
- pozícia je kontaktnou osobou pre externého konzultanta v oblasti verejného obstarávania pre Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
- riadenie prevádzkovo-technických činností týkajúcich sa nehnuteľností a majetku v správe úradu,
- riadenie archívnych a registratúrnych úloh Úradu
- zabezpečovanie účtovných agiend (okrem mzdovej agendy) vrátane prác v Štátnej pokladnici,
- zodpovednosť za správnosť účtovných zápisov, účtovných závierok voči štátnemu rozpočtu,
- zabezpečovanie včasného zostavenia mesačných, štvrťročných závierok kapitoly a ročnej závierky kapitoly,
- spracovanie návrhov na vnútorné smernice v oblasti účtovníctva a financovania rozpočtovej kapitoly,
- zabezpečovanie kontroly hospodárenia organizácie, základnej finančnej kontroly a archivácie účtovných dokladov, a písomností za jednotlivé účtovné obdobia v súlade so skartačným poriadkom
- zabezpečovanie činností a sledovanie čerpania výdavkov vyplývajúcich z platných zmluvných vzťahov,
- vypracovávanie návrhu rozpočtu rozpočtovej kapitoly na príslušný rok,
- zabezpečuje rozpis schválených záväzných úloh, záväzných limitov a záväzných ukazovateľov rozpočtovej kapitoly na vlastné rozpočtové hospodárenie,
- vedenie evidencie všetkých rozpočtových opatrení vykonávaných v rámci rozpočtovej kapitoly, spracovávanie interných rozpočtových opatrení,
- zabezpečovanie agendy domácich a zahraničných pracovných ciest a výkon pokladničnej služby Úradu na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
- pozícia je kontaktnou osobou pre externého konzultanta v oblasti verejného obstarávania pre Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
- riadenie prevádzkovo-technických činností týkajúcich sa nehnuteľností a majetku v správe úradu,
- riadenie archívnych a registratúrnych úloh Úradu
Zamestnanecké výhody, benefity
- atraktívne pracovné prostredie,
- zaujímavá a dynamická práca,
- podieľanie sa na budovaní novovznikajúcej organizácie s vysokým potenciálom v oblasti spoločenskej zodpovednosti,
- úväzok 37,5 h týždenne,
- základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov,
- osobnostný rast
- zaujímavá a dynamická práca,
- podieľanie sa na budovaní novovznikajúcej organizácie s vysokým potenciálom v oblasti spoločenskej zodpovednosti,
- úväzok 37,5 h týždenne,
- základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov,
- osobnostný rast
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- doklady o získaní dodatočnej kvalifikácie, ak súvisia s danou pozíciou
Výberovým konaním sa overujú schopnosti a odborné znalosti uchádzača. Výberové konanie bude prebiehať formou osobného pohovoru s uchádzačmi , ktorí budú na pohovor pozvaní na základe posúdenia nimi zaslaných dokladov.
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- doklady o získaní dodatočnej kvalifikácie, ak súvisia s danou pozíciou
Výberovým konaním sa overujú schopnosti a odborné znalosti uchádzača. Výberové konanie bude prebiehať formou osobného pohovoru s uchádzačmi , ktorí budú na pohovor pozvaní na základe posúdenia nimi zaslaných dokladov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie, alebo iné zameranie s požadovanou praxou v odbore
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
· Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa s ekonomickým zameraním spolu s odbornou praxou aspoň 4 roky v činnostiach s rovnakým alebo obdobným charakterom v oblasti štátnej správy.
· V prípade vysokoškolského vzdelania s iným ako ekonomickým zameraním, aspoň 4 roky relevantnej praxe v odbore verejnej správy alebo podnikovej sféry.
· Znalosť účtovnej legislatívy a praxe podmienkou.
· Znalosť štátneho rozpočtovníctva podmienkou.
· Schopnosť orientovať sa v legislatíve štátnej správy podmienkou
· Skúsenosť s riadením tímu výhodou
· Bezúhonnosť.
· Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súbežne
· Morálna integrita
· Ovládanie PC.
· Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
· V prípade vysokoškolského vzdelania s iným ako ekonomickým zameraním, aspoň 4 roky relevantnej praxe v odbore verejnej správy alebo podnikovej sféry.
· Znalosť účtovnej legislatívy a praxe podmienkou.
· Znalosť štátneho rozpočtovníctva podmienkou.
· Schopnosť orientovať sa v legislatíve štátnej správy podmienkou
· Skúsenosť s riadením tímu výhodou
· Bezúhonnosť.
· Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súbežne
· Morálna integrita
· Ovládanie PC.
· Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad na ochranu oznamovateľov je samostatný a nezávislý orgán štátnej správy, ktorý poskytuje ochranu oznamovateľom podľa zákona 54/2019 Z. z. Úrad úzko spolupracuje s orgánmi verejnej správy, zamestnávateľmi a mimovládnymi organizáciami s cieľom zlepšiť prostredie pre oznamovanie nekalej činnosti a bojovať proti korupcii.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4216059
Posting date: 3.12.2021
2021-12-03
location: Bratislava Position: Ekonóm, Účtovník Company: Úrad na ochranu oznamovateľov
Basic salary component (gross): 1 800 EUR/mesiac