We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/tka v kancelárii predsedníčky Úradu
Úrad na ochranu oznamovateľov
Miesto práce
Námestie slobody 2919/29, Bratislava
Námestie slobody 2919/29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr po ukončení výberového konania
čo najskôr po ukončení výberového konania
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiacv zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. - pri zohľadnení odbornej praxe a pracovných skúseností
1 100 - 1 300 EUR/mesiacv zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. - pri zohľadnení odbornej praxe a pracovných skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavná náplň práce:
Zabezpečovanie odbornej práce a agendy (napr. koordinovanie spracúvania stanovísk a materiálov, organizačné zabezpečenie medzinárodných stykov) štatutárneho orgánu štátneho orgánu vykonávajúceho štátne záležitosti s celoštátnou pôsobnosťou.
- zabezpečuje koordináciu plnenia úloh predsedníčky Úradu na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti súvisiacich s riadením a činnosťou Úradu,
- koordinuje spoluprácu s inými organizačnými útvarmi a zamestnancami,
- pripravuje stanoviská, informácie, podklady, rozbory, návrhy a zodpovedá za ich komplexnosť, včasnosť a vecnú správnosť,
- spracúva a zabezpečuje agendu predsedníčky Úradu, organizačno–technické zabezpečenie chodu kancelárie predsedníčky Úradu,
- organizuje pracovné porady predsedníčky Úradu,
- prijíma a eviduje došlé písomnosti,
- zabezpečuje styk predsedníčky Úradu so zástupcami ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy a orgánov štátnej správy, tiež zabezpečuje pracovný program predsedníčky Úradu,
- zabezpečuje styk a komunikáciu predsedníčky Úradu s verejnosťou,
- zabezpečuje styk predsedníčky Úradu s úradmi s podobným obsahovým zameraním v zahraničí a s ich predstaviteľmi a ďalšími zahraničnými predstaviteľmi,
- organizuje a protokolárne zabezpečuje oficiálne a pracovné prijatia predstaviteľov zahraničných inštitúcií,
- organizuje a zabezpečuje oficiálne návštevy predsedníčky Úradu v zahraničí,
- zabezpečuje preklady zahraničnej korešpondencie predsedníčky Úradu,
- v prípade potreby vykonáva asistenčné práce spojené s archiváciou, podateľňou a registratúrou Úradu,
- plní ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Zabezpečovanie odbornej práce a agendy (napr. koordinovanie spracúvania stanovísk a materiálov, organizačné zabezpečenie medzinárodných stykov) štatutárneho orgánu štátneho orgánu vykonávajúceho štátne záležitosti s celoštátnou pôsobnosťou.
- zabezpečuje koordináciu plnenia úloh predsedníčky Úradu na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti súvisiacich s riadením a činnosťou Úradu,
- koordinuje spoluprácu s inými organizačnými útvarmi a zamestnancami,
- pripravuje stanoviská, informácie, podklady, rozbory, návrhy a zodpovedá za ich komplexnosť, včasnosť a vecnú správnosť,
- spracúva a zabezpečuje agendu predsedníčky Úradu, organizačno–technické zabezpečenie chodu kancelárie predsedníčky Úradu,
- organizuje pracovné porady predsedníčky Úradu,
- prijíma a eviduje došlé písomnosti,
- zabezpečuje styk predsedníčky Úradu so zástupcami ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy a orgánov štátnej správy, tiež zabezpečuje pracovný program predsedníčky Úradu,
- zabezpečuje styk a komunikáciu predsedníčky Úradu s verejnosťou,
- zabezpečuje styk predsedníčky Úradu s úradmi s podobným obsahovým zameraním v zahraničí a s ich predstaviteľmi a ďalšími zahraničnými predstaviteľmi,
- organizuje a protokolárne zabezpečuje oficiálne a pracovné prijatia predstaviteľov zahraničných inštitúcií,
- organizuje a zabezpečuje oficiálne návštevy predsedníčky Úradu v zahraničí,
- zabezpečuje preklady zahraničnej korešpondencie predsedníčky Úradu,
- v prípade potreby vykonáva asistenčné práce spojené s archiváciou, podateľňou a registratúrou Úradu,
- plní ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Zamestnanecké výhody, benefity
- atraktívne pracovné prostredie,
- zaujímavá a dynamická práca,
- podieľanie sa na budovaní novovznikajúcej organizácie s vysokým potenciálom v oblasti spoločenskej zodpovednosti,
- úväzok 37,5 h týždenne,
- základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov,
- 1 deň pracovného voľna nad rámec základnej výmery dovolenky navyše
- osobnostný rast
- zaujímavá a dynamická práca,
- podieľanie sa na budovaní novovznikajúcej organizácie s vysokým potenciálom v oblasti spoločenskej zodpovednosti,
- úväzok 37,5 h týždenne,
- základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov,
- 1 deň pracovného voľna nad rámec základnej výmery dovolenky navyše
- osobnostný rast
Informácie o výberovom konaní
Výberovým konaním sa overujú schopnosti a odborné znalosti uchádzača. Výberové konanie bude prebiehať formou osobného pohovoru s uchádzačmi, ktorí budú na pohovor pozvaní na základe posúdenia nimi zaslaných dokladov.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie do zamestnania,
- motivačný list, opisujúci predchádzajúce pracovné
skúseností, ako aj záujem pracovať pre Úrad
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- doklady o získaní dodatočnej kvalifikácie, ak súvisia s danou pozíciou,
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie do zamestnania,
- motivačný list, opisujúci predchádzajúce pracovné
skúseností, ako aj záujem pracovať pre Úrad
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- doklady o získaní dodatočnej kvalifikácie, ak súvisia s danou pozíciou,
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni B1,
- skúsenosť s prácou v štátnej, alebo verejnej správe výhodou,
- morálna integrita,
- bezúhonnosť,
- komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilnosť, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súbežne,
- reprezentatívne vystupovanie,
- ovládanie práce s PC,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
- skúsenosť s prácou v štátnej, alebo verejnej správe výhodou,
- morálna integrita,
- bezúhonnosť,
- komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilnosť, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súbežne,
- reprezentatívne vystupovanie,
- ovládanie práce s PC,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad na ochranu oznamovateľov je samostatný a nezávislý orgán štátnej správy, ktorý poskytuje ochranu oznamovateľom podľa zákona 54/2019 Z. z. Úrad úzko spolupracuje s orgánmi verejnej správy, zamestnávateľmi a mimovládnymi organizáciami s cieľom zlepšiť prostredie pre oznamovanie nekalej činnosti a bojovať proti korupcii.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4104849
Posting date: 16.6.2021
2021-06-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Company: Úrad na ochranu oznamovateľov
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac