We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodný zástupca upratovacieho a čistiaceho servisu pre Bratislavský región
UOS - Uni Outsource Services s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacplus provízie
800 EUR/mesiacplus provízie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívne vyhľadávanie nových klientov v oblasti poskytovania upratovacích služieb (telefonicky, písomne) v rámci prideleného regiónu / na celom území Slovenskej republiky,
- realizovanie osobných stretnutí s klientmi,
- aktívna účasť na obchodných stretnutiach s klientmi,
- akvizičná činnosť – priamo oslovovanie klientov,
- prezentácia/sprostredkovanie predaja služieb spoločnosti,
- starostlivosť o existujúcich klientov (osobná, telefonická a písomná komunikácia, zabezpečenie riešenia ich požiadaviek),
- budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov s klientmi, zisťovanie ich spokojnosti,
- poskytovanie poradenstva klientom a pohotové reagovanie na ich požiadavky, zisťovania a analyzovanie potrieb klientov,
- administratívna činnosť zodpovedajúca vykonávaným činnostiam – príprava obchodných ponúk, cenových ponúk a riešení na základe zverených kompetencií, vyjednávanie podmienok,
- zodpovednosť za projekty v komplexnom rozsahu (od prvého kontaktu až po realizáciu),
- monitorovanie situácie na trhu, aktuálnych trendov a konkurenčných aktivít,
- zodpovednosť za plnenie stanoveného osobného plánu a obchodných výsledkov,
- operatívne riešenie požiadaviek klientov,
- účasť na pravidelných poradách spoločnosti, reporting,
- komunikácia a kooperácia s inými oddeleniami spoločnosti.
- realizovanie osobných stretnutí s klientmi,
- aktívna účasť na obchodných stretnutiach s klientmi,
- akvizičná činnosť – priamo oslovovanie klientov,
- prezentácia/sprostredkovanie predaja služieb spoločnosti,
- starostlivosť o existujúcich klientov (osobná, telefonická a písomná komunikácia, zabezpečenie riešenia ich požiadaviek),
- budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov s klientmi, zisťovanie ich spokojnosti,
- poskytovanie poradenstva klientom a pohotové reagovanie na ich požiadavky, zisťovania a analyzovanie potrieb klientov,
- administratívna činnosť zodpovedajúca vykonávaným činnostiam – príprava obchodných ponúk, cenových ponúk a riešení na základe zverených kompetencií, vyjednávanie podmienok,
- zodpovednosť za projekty v komplexnom rozsahu (od prvého kontaktu až po realizáciu),
- monitorovanie situácie na trhu, aktuálnych trendov a konkurenčných aktivít,
- zodpovednosť za plnenie stanoveného osobného plánu a obchodných výsledkov,
- operatívne riešenie požiadaviek klientov,
- účasť na pravidelných poradách spoločnosti, reporting,
- komunikácia a kooperácia s inými oddeleniami spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný mobilný telefón,
- služobný automobil,
- služobný tablet, notebook,
- motivujúce a etické firemné prostredie,
- práca v mladom a dynamickom kolektíve,
- sebarealizácia,
- home office,
- flexibilná pracovná doba.
- služobný automobil,
- služobný tablet, notebook,
- motivujúce a etické firemné prostredie,
- práca v mladom a dynamickom kolektíve,
- sebarealizácia,
- home office,
- flexibilná pracovná doba.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti a životopisy s fotografiou posielajte v slovenskom jazyku na doleuvedenú e-mailovú adresu.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme, ale budeme odpovedať len uchádzačom, ktorí spĺňajú nami uvedené požiadavky. Žiadosti a životopisy uchádzačov, ktorí nebudú vybratí do výberového konania, budú po jeho ukončení zlikvidované v súlade s GDPR.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme, ale budeme odpovedať len uchádzačom, ktorí spĺňajú nami uvedené požiadavky. Žiadosti a životopisy uchádzačov, ktorí nebudú vybratí do výberového konania, budú po jeho ukončení zlikvidované v súlade s GDPR.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s priamym oslovovaním zákazníkov,
- obchodné, komunikačné a prezentačné zručnosti,
- pozitívny prístup k práci,
- schopnosť plánovať a organizovať pracovný čas,
- zodpovednosť za dosahovanie stanovených cieľov,
- samostatnosť.
- obchodné, komunikačné a prezentačné zručnosti,
- pozitívny prístup k práci,
- schopnosť plánovať a organizovať pracovný čas,
- zodpovednosť za dosahovanie stanovených cieľov,
- samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť UOS - Uni Outsource Services s.r.o. bola založená za účelom komplexnej starostlivosti o firmy a ich objekty a svojim zákazníkom ponúka komplexné čistiace a upratovacie práce (pravidelné aj jednorazové), upratovací servis - OUTSOURCING, sezónne práce, dezinfekciu a deratizáciu.
ID: 3867349
Posting date: 10.2.2020
2020-02-10
location: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Position: Obchodný zástupca Company: UOS - Uni Outsource Services s.r.o.
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac