We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Junior účtovníčka/Administratívny pracovník
Unomed spol.s r.o.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiacvýška mzdy závisí od skúsenosti uchádzača
950 EUR/mesiacvýška mzdy závisí od skúsenosti uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
administratívne práce v rámci ekonomického oddelenia
spracovanie došlej pošty
základná evidencia došlých faktúr, zabezpečenie schvaľovacieho obehu
triedenie a príprava podkladov pre podvojné účtovníctvo (výpisy z banky, faktúry, pokladňa)
príprava podkladov k účtovaniu/ postupné účtovanie pod dohľadom hlavnej učtárne
kontrola a prípadná úprava podkladovej dokumentácie (príjemky, objednávky a pod.)
participácia na mesačných a koncoročných uzávierkových aktivitách pod vedením učtárne
vykonávanie a sledovanie úhrad, telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi
vedenie evidencie účtovných dokladov, skenovanie, ukladanie a ich archivácia
vypracovanie hodnotení, správ, tabuliek a štatistických prehľadov
zastupovanie v prípade dovoleniek a PN na oddelení
plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
spracovanie došlej pošty
základná evidencia došlých faktúr, zabezpečenie schvaľovacieho obehu
triedenie a príprava podkladov pre podvojné účtovníctvo (výpisy z banky, faktúry, pokladňa)
príprava podkladov k účtovaniu/ postupné účtovanie pod dohľadom hlavnej učtárne
kontrola a prípadná úprava podkladovej dokumentácie (príjemky, objednávky a pod.)
participácia na mesačných a koncoročných uzávierkových aktivitách pod vedením učtárne
vykonávanie a sledovanie úhrad, telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi
vedenie evidencie účtovných dokladov, skenovanie, ukladanie a ich archivácia
vypracovanie hodnotení, správ, tabuliek a štatistických prehľadov
zastupovanie v prípade dovoleniek a PN na oddelení
plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
príjemné pracovné prostredie a podpora kolektívu
flexibilný pracovný čas
stravné lístky
možnosť kariérneho rastu
školenia v ekonomickej oblasti
iné zamestnanecké výhody
flexibilný pracovný čas
stravné lístky
možnosť kariérneho rastu
školenia v ekonomickej oblasti
iné zamestnanecké výhody
Informácie o výberovom konaní
Teší nás záujem o prácu v našej spoločnosti, prosíme o zaslanie CV prostredníctvom Profesie. Dovoľujeme si informovať, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Obchodná korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Obchodná korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
spoľahlivosť a lojálnosť
koordinačné a organizačné schopnosti
kultivovaný písomný a slovný prejav
zmysel pre tímovú prácu aj samostatnosť
zmysel pre detail, praktické a analytické myslenie
znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý
schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobiť sa pracovným požiadavkám
základná znalosť a prehľad podvojného účtovníctva
záujem o ďalšie vzdelávanie v oblasti účtovníctva
základná znalosť fakturácie a skladového hospodárstva výhodou (avšak nie podmienkou)
pracovná skúsenosť pre administratívne, sekretárske a asistentské práce min.1 rok výhodou
koordinačné a organizačné schopnosti
kultivovaný písomný a slovný prejav
zmysel pre tímovú prácu aj samostatnosť
zmysel pre detail, praktické a analytické myslenie
znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý
schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobiť sa pracovným požiadavkám
základná znalosť a prehľad podvojného účtovníctva
záujem o ďalšie vzdelávanie v oblasti účtovníctva
základná znalosť fakturácie a skladového hospodárstva výhodou (avšak nie podmienkou)
pracovná skúsenosť pre administratívne, sekretárske a asistentské práce min.1 rok výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť v oblasti dovozu, vývozu, skladovania, prepravy a zásobovania registrovaných a schválených zdravotníckych pomôcok.
ID: 4476021
Posting date: 5.12.2022
2022-12-05
location: Trenčín Position: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Company: Unomed spol.s r.o.
Basic salary component (gross): 950 EUR/mesiac