Infrastructure engineer

Nitra

Place of work

Nitra

Contract type

full-time

Start date

dohodou

Popis pracovnej pozície

  • WAN Lines ordering and administration (billing, cancellation etc.)
  • Administration of Database related to phone numbers, mobile phones, SIM Cards etc.
  • Contact with Telephony providers (primary A1 and Magenta)
  • Taking care about bills and budgeting related to telephony and networking
  • Participation in projects related to Telephony and Networking

Čo ti ponúkame

2 000 EUR/month13. plat, možný 14.plat, viac info v inzeráteUNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii
centier zdieľaných služieb
  • Flexibilný pracovný čas
  • Uvítací balíček pre nového zamestnanca
  • Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
zamestnávateľom, vrátane získania jazykového certifikátu
  • Darčekové poukážky
  • Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
  • Garantovaný 13. plat
  • 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických
výsledkov spoločnosti
  • Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
  • Podpora odborného vzdelávania
  • Celoročné úrazové zdravotné poistenie
  • Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok,
letná slávnosť, športový deň, výlety
  • Rôzne športové aktivity
  • Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších
benefitov

Si ten správny kandidát?

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Language skills

German - Upper intermediate (B2) and English - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

- Very good German skills
- General knowledge about telephony systems, -
- especially about Skype/Teams/IP Telephony
- Good MS Office knowledge (especially Excel)
- Experience in SAP Ariba is advantage

O UNIQA GSC

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).

Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu.

Number of employees

500-999 employees

Contact

Contact person: Ing. Ingrid Vagačová
Tel.: +421904933679
E-mail: send CV
ID: 4012203  Posting date: 3.8.2021  Basic salary component (gross): 2 000 EUR/month