We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialist(k)a zákazníckeho centra - Liptovský Mikuláš
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
Miesto práce
Kollárova 1911/2, Liptovský Mikuláš
Kollárova 1911/2, Liptovský Mikuláš
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac
900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aktuálne hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu na pozíciu Špecialist(k)a zákazníckeho centra call centra v Liptovskom Mikuláši. Na tejto pozícii bude Vašou pracovnou náplňou najmä telefonická komunikácia s klientmi banky. Práca na oddelení je 2-zmenná, prevádzková doba call centra je od 7:00 do 22:00.
Čo bude Vašou pracovnou náplňou?- Zabezpečovať všetky dostupné typy komunikácie s klientmi a potenciálnymi klientmi - telefonickú, písomnú a elektronickú.
- Zabezpečovať servis a starostlivosť o existujúcich klientov, využívajúcich produkty banky a zároveň aktívne ponúkať produkty
- Realizácia klientskych prieskumov
- SŠ vzdelanie s maturitou
- Veľmi dobrú orientáciu v bankových produktoch a službách výhodou
- Vysoká úroveň komunikačných zručností, priateľské vystupovanie
- Prax práce na pobočke banky je výhodou
- Anglický jazyk - výhodou
- Zodpovedný a spoľahlivý prístup
- MS Office - pokročilý
- Ochotu učiť sa nové veci a aktívne študovať metodiku k produktom
- Mzdu od 900€ + kvartálne odmeny (finálna suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí a skúseností kandidáta).
- Príplatok za využívanie anglického jazyka, ako aj loajalitu.
- Možnosť pracovať aj formou Home office
- 4 dni regenerácie do roka navyše k dovolenke.
- Deň voľna na vlastné narodeniny.
- Zvýhodnené bankové produkty.
- Mesačný príspevok do DDS.
- Príspevky k pracovným výročiam.
- Každý zamestnanec môže „investovať“ body (spolu 1040€ ročne) zo svojho virtuálneho účtu do flexibilných benefitov: jazykové kurzy, športové aktivity, kultúrne aktivity, príspevok na dovolenku/cestovanie alebo na detské tábory, príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť (relaxácie, masáže, kúpeľné pobyty).
- Začíname už s výberovým konaním - prvým kolom pohovoru vás prevedie náborový chatbot
- S chatbotom vás čaká skutočne férový rozhovor, všetky informácie prevádza na jednotky a nuly
- Na pohovor potrebujete asi 20 minút, do emailu vám po odoslaní životopisu prídu inštrukcie s odkazom, ktorý môžete otvoriť z počítača, tabletu aj telefónu
- So smart náborom sme na slovenskom trhu prvý, využite teda príležitosť ísť s trendmi - a skúste si výberové konanie budúcnosti!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UniCredit Bank má modernú firemnú kultúru. Riadi sa hodnotami tzv. Charty integrity, ktorá v rámci celej skupiny definuje základné hodnoty ako východisko správania sa a konania. Je postavená na pilieroch – čestnosť, rešpekt, sloboda, transparentnosť, vzájomnosť a dôvera.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4467393
Posting date: 15.11.2022
2022-11-15
location: Liptovský Mikuláš Position: Finančný poradca, Klientský pracovník, Telefonický operátor Company: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac