We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent podpory predaja pre privátne bankovníctvo
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac1000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac1000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aktuálne hľadáme nového kolegu či kolegyňu do útvaru Privátneho bankovníctva v Bratislave na pozíciu Referent podpory predaja.
Aktivity, pri ktorých využijete Vaše skúsenosti i zažijete niečo nové, budú:
• Zabezpečovať a organizovať efektívnu prevádzkovú a obchodnú podporu pre privátnych bankárov - zaistiť maximálnu výkonnosť a následne aj spokojnosť klientov
• Zakladať nových klientov či produkty do systému, pripravovať/kompletizovať potrebnú zmluvnú dokumentáciu
• Pripravovať/realizovať zabezpečenie nových podpisových vzorov
• Upravovať už založených klientov v bankových systémoch, pripravovať/kompletizovať potrebnú zmluvnú dokumentáciu
• Pripravovať/kompletizovať potrebnú dokumentáciu pre zrušenie účtu
• Ústne a písomne komunikovať s ostatnými útvarmi banky za účelom efektívnej koordinácie obsluhy klientov
• Zabezpečiť chod privátnej recepcie, administrácia prevádzkových potrieb privátnej pobočky (korešpondencia, objednávanie občerstvenia pre klientov, objednanie kancelárskych a marketingových potrieb)
• Digitalizovať zložky klientov
Čo Vám ponúkame?
• 100% preplatené stravné lístky
• 4 Sickdays (regenerácia) do roka
• Balíček zamestnaneckých bankových produktov
• Účasť na kultúrnych, spoločenských a športových akciách
• Každý zamestnanec môže „investovať“ body zo svojho virtuálneho účtu do flexibilných benefitov:
penzijné pripoistenie, životné poistenie, jazykové kurzy, športové aktivity, kultúrne aktivity, príspevok na dovolenku/cestovanie alebo na detské tábory, príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť (relaxácie, masáže, kúpeľné pobyty)
Čo pre túto prácu potrebujete?
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou
• Aspoň 2 roky skúseností v oblasti obchodu
• Znalosť bankových produktov, veľkou výhodou je prax na podobnej pozícii
• Minimálne stredne pokročilá znalosť anglického jazyka
• Výborná znalosť MS Office
• Komunikatívnosť, ústretovosť
• Silná orientácia na zákazníka
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UniCredit Bank má modernú firemnú kultúru. Riadi sa hodnotami tzv. Charty integrity, ktorá v rámci celej skupiny definuje základné hodnoty ako východisko správania sa a konania. Je postavená na pilieroch – čestnosť, rešpekt, sloboda, transparentnosť, vzájomnosť a dôvera.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3717721
Posting date: 16.7.2019
2019-07-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista Company: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 000 EUR/mesiac1000 EUR/mesiac